ATTENZIONE MERCE CONTRAFFATTA in primis la merce é falsa,arriva dalla fine direttamente,come se acquistasse da temu ecc…oltretutto pagate DHL per una veloce e invece arriverà dopo un mese in un sacc... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Bestilte fodboldtrøjer plus shorts og betalte den ekstra porto på godt 80 kr. for at få varen leveret efter 7-10 hverdage. Efter første rykker fik jeg tilsendt et link til at spore forsendelsen, som v... Voir plus
KØB IKKE FRA DENNE SIDE. Bestilte en trøje hos dem for 2 ugers siden hvor jeg fik at vide der ville gå op til 48 timer inden de sendte min ordre. Den besked har jeg dog stadig 2 uger senere ikke fået.... Voir plus
Købte en fodboldtrøje med navn bagpå til min søn. Levering uden problemer. Efter et par dage så begyndte navnet at falde af. Kontaktede kundeservice som svarede hurtigt og resultatet blev en nye trøje... Voir plus
À propos de l'entreprise
Coordonnées de contact
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Les gens ont aussi consulté
ATTENZIONE MERCE CONTRAFFATTA
ATTENZIONE MERCE CONTRAFFATTA
in primis la merce é falsa,arriva dalla fine direttamente,come se acquistasse da temu ecc…oltretutto pagate DHL per una veloce e invece arriverà dopo un mese in un sacchetto dalle poste.(a me serviva per un compleanno e l ho presa nel chiulo)Come se non bastasse é veramente fatta di m€rd@,si vede immediatamente essere falsa,i pantaloncini non hanno neanche l’etichetta,e i ricami sono imbarazzanti..Lasciate perdere le finte recensioni,questo negozio é da denunciare punto e basta,ho già chiesto il rimborso a PayPal
Mangler stadig min vare
Bestilte 8/5
Har ikke modtaget min vare efter 12 dag. Har fået en sporing af pakken, men der står ingen ting
God kvalitet og super kundeservice.
Rigtig fin kvalitet og god kundeservice. Min søn elsker deres tøj.
Hvis man har nogle spørgsmål, får man hurtig tilbagemeldning.
Alt for længe leveringstid 👎🏻
Jeg har været i dialog via mail med…
Jeg har været i dialog via mail med kundeservice og været godt tilfreds. De svarede hurtigt på min mail og jeg blev lovet ombytning af to t-shirts med reklamation.
FUPfirma
Bestilte fodboldtrøjer plus shorts og betalte den ekstra porto på godt 80 kr. for at få varen leveret efter 7-10 hverdage. Efter første rykker fik jeg tilsendt et link til at spore forsendelsen, som var på rejse gennem Kina. Ved de næste rykkere flyttede pakken sig lidt hver gang, indtil den lå fast i Luxembourg nogle dage. Efter 15-16 hverdage lå der brev fra Luxembourg i min postkasse. For sent, så jeg måtte ud at købe et fodboldsæt andetsteds. Nu afventer jeg en returlabel og refusion af det betalte beløb plus de ekstra omkostninger, jeg har haft, jfr. Købelovens §21 og §23.
Snyd og bedrag...
Havde købt en fodboldtrøje med tryk til en gave. Efter MEGET lang leveringstid kom den endelig frem... men efter et par dage begyndte trykket at løsne sig.
Jeg skriver en mail til aisope om dette, og vedhæfter billeder - jeg fik dette svar:
"Jeg har rapporteret din situation til de relevante afdelinger; vi er villige til at sende en ny beklædningsgenstand til dig igen; men du skal give os en femstjernet ros; er du enig?"
Og nej, selvfølgelig er jeg ikke enig!!! Det der er afpresning, og det er ikke OKAY!!
ØV! hvor er det træls!
Elendig service
Min søster og jeg bestilte en fodboldtrøje med tryk på til vores lillebror i fødselsdagsgave. Der var LANG leveringstid, men det kom da frem.. Efter nogle dage begynder bogstaverne at falde af, hvor min søster skriver til firmaet med vedlagt billede.. svaret fra firmaet er “at vi kan få en ny trøje, hvis vi giver dem 5 stjerner først” .. Det er firmaet der har lavet en fejl plus med meget LANG leveringstid og så vil de have en god anmeldelse før vi overhovedet har modtaget en ny trøje. Det er ikke i orden.
Købte en fodboldtrøje med navn bagpå…
Købte en fodboldtrøje med navn bagpå til min søn. Levering uden problemer. Efter et par dage så begyndte navnet at falde af. Kontaktede kundeservice som svarede hurtigt og resultatet blev en nye trøje uden beregning. God service!
Jeg har bestilt et fodboldsæt som ikke…
Jeg har bestilt et fodboldsæt som ikke er kommet frem:(( super dårlig service, de svare ikke når man skriver mails til dem om hvor langt den er og om den overhoved er blevet sendt.
Anbefaler absolut ikke denne hjemmeside!
Jeg har købt en trøje med “Harder”…
Jeg har købt en trøje med “Harder” trykt bagpå. “H’et” faldt desværre ret hurtigt af, men de var straks klar til at sende en ny trøje til mig. Dejlig med forståelse og imødekommenhed.
Aldrig modtaget varer
Varer betalt. Aldrig modtaget varer eller noget information.
It is a scam
It is a scam . I would not even give This company 1 star.
Made an orden for a shirt, got a system e-mail saying they would deliver within 72 hours. That is now 2 weeks ago , their Phone nummer do not excist and You cant reach Them on e-mail.
I received my Jersey and it looked…
I received my Jersey and it looked great, unfortunately one of the nummer fell off. I contacted the Company and no worries, they would send me a new one free of charge.
Lækker kvalitet
Min søn på 11 havde bestilt noget Manchester fodboldtøj og da der var gået 16 dage efter bestillingen blev vi nervøse for at han var blevet snydt. Men efter 18 dage kom det fineste fodboldtøj i lækker kvalitet. Så på trods af leveringstiden er vi meget tilfredse,
Købte to fodbold sæt og fik det med…
Købte to fodbold sæt og fik det med posten 14 dage efter. Er godt tilfreds med købet. Tøjet levede op til forventningerne.
En positiv oplevelse.
KØB ALDRIG HERFRA
Har ikke fået leveret hvad jeg har betalt for og det er ikke muligt at komme i kontakt med firmaet. KØB ALDRIG HERFRA!
Har betalt for en vare der fortsat ikke…
Har betalt for en vare der fortsat ikke er afsendt. Det har ikke været muligt at komme i kontakt med dem.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.





