Ekstrem ringe produkter og service
Dårlig service, dårlig spot, dårlig dialog og manglende kompetance.
Havde købt nye spot til hele mit hus(Evo10 og 12), intet fungerede, spot gik ud, blinkede konstant, og man fik bare at vide, at det var huset det var galt med. Efter at ejeren i Varde gennem 1,5 år havde lovet at finde en løsning på problemer, og måske var hans dyre spot alligevel ikke så gode, gav jeg op efter utallige løgne og lovninger på løsningen. Troppede derfor op på hans adresse, for at få afsluttet sagen, men blev mødt med flere løgne og måtte kører derfra uden en løsning. Afmontere alle mine spots selv som elektriker havde monteret og sendte dem retur, og fik en lille slat penge for dem. Derefter købte jeg nye billigere spot ved en anden udbyder, siden har spotsene i huset ikke blinket, gået ud eller andet. Vil aldrig anbefale denne leverandør/virksomhed til private, erhverv eller andet, med mindre man mangler udfordringer i sin hverdag, og har masser af tid til sms, tlf og mail korrespondance.
Hermed svar på din feedback:
Hej Kim Nørskov tak for dit svar, når du på sms eller e-mail ikke kan svare.
* Halvt år efter var for at se om de nye spots gjorde det samme ellers ville jeg ikke kunne tage en vurdering - de nye spots fra anden leverandør fungere uden problemer
* A-led gik selv ind i sagen og ville hjælpe elektrikeren, men fik intet svar og til sidst overtog elektrikeren Morten derfor blev reklamationssagen direkte da du/i selv bad om det
* Fik ikke det fulde beløb men en mellem ting af indløb og salgspris, og efter at have skiftet spot 11 gange i huset blev det en smule træls
* Løsningen blev aldrig færdig behandlet da der stadig er 4 x GU12 som ikke fungere optimal, men har valgt ikke at bruge mere tid på a-led
Dette er ikke et diskutionsforum men en anmeldelse - i kunne have reageret ved henvendelse og ikke på denne platform - derfor lukkes den her.

Réponse de A LED A/S







