A LED A/S Avis 8

TrustScore 3.5 sur 5

3,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus


Coordonnées de contact

  • Hammeren 20, 6800, Varde, Danemark

  • aled.dk

3,3

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

8 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Ekstrem ringe produkter og service

Dårlig service, dårlig spot, dårlig dialog og manglende kompetance.
Havde købt nye spot til hele mit hus(Evo10 og 12), intet fungerede, spot gik ud, blinkede konstant, og man fik bare at vide, at det var huset det var galt med. Efter at ejeren i Varde gennem 1,5 år havde lovet at finde en løsning på problemer, og måske var hans dyre spot alligevel ikke så gode, gav jeg op efter utallige løgne og lovninger på løsningen. Troppede derfor op på hans adresse, for at få afsluttet sagen, men blev mødt med flere løgne og måtte kører derfra uden en løsning. Afmontere alle mine spots selv som elektriker havde monteret og sendte dem retur, og fik en lille slat penge for dem. Derefter købte jeg nye billigere spot ved en anden udbyder, siden har spotsene i huset ikke blinket, gået ud eller andet. Vil aldrig anbefale denne leverandør/virksomhed til private, erhverv eller andet, med mindre man mangler udfordringer i sin hverdag, og har masser af tid til sms, tlf og mail korrespondance.

Hermed svar på din feedback:

Hej Kim Nørskov tak for dit svar, når du på sms eller e-mail ikke kan svare.

* Halvt år efter var for at se om de nye spots gjorde det samme ellers ville jeg ikke kunne tage en vurdering - de nye spots fra anden leverandør fungere uden problemer

* A-led gik selv ind i sagen og ville hjælpe elektrikeren, men fik intet svar og til sidst overtog elektrikeren Morten derfor blev reklamationssagen direkte da du/i selv bad om det

* Fik ikke det fulde beløb men en mellem ting af indløb og salgspris, og efter at have skiftet spot 11 gange i huset blev det en smule træls

* Løsningen blev aldrig færdig behandlet da der stadig er 4 x GU12 som ikke fungere optimal, men har valgt ikke at bruge mere tid på a-led

Dette er ikke et diskutionsforum men en anmeldelse - i kunne have reageret ved henvendelse og ikke på denne platform - derfor lukkes den her.

7 octobre 2020
Avis spontané
Logo de A LED A/S

Réponse de A LED A/S

Hej Claus Juhl Hugger. For det første skal vi da beklage at du har haft en dårlig oplevelse med produkter fra A LED.

Jeg er overrasket over at du kommer nu med en dårlig bedømmelse her et halvt år efter at denne sag er afsluttet. Jeg har grundet din dårlige anmeldelse drøftet denne sag med Morten fra Varde El, som er den elektriker som har leveret og monteret dine spot. Han fortæller at hver gang der har været det mindste har han enten sendt nye lyskilder til udskiftning eller selv troppet op og skiftet dem. Og hvad Varde El fortæller mig blev det til sidst besluttet at han gav dig en kreditnota på det fulde beløb for hvad du havde givet for GU10 lyskilderne for over 2 år siden til køb af nye GU10 lyskilder. Normalt klares evt. reklamationssager mellem elektriker og slutkunde og det ved jeg også du flere gange havde fået oplyst fra vores side. Men vi er da glade for at i langt som længe fandt en løsning som elektrikeren forstod på dig var en tilfredsstillende løsning af alle parter.

Slutteligt skal vi endnu engang beklage den dårlige oplevelse du har haft med de produkter der kommer fra A LED.

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolut fantastisk service

Absolut fantastisk service.

Personlig, faglig og hurtig ekspedition. Ildsjæl der vidste hvad han snakkede om og hjalp os med en udfordring der egentligt ligger uden for A LEDs forretningsområde!

De bedste anbefalinger herfra!

24 septembre 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

En fornøjelse og en god samarbejdspartnere

A LED A/S er en super god og meget seriøs samarbejdspartner. Vi har nu arbejdet sammen med dem i over 2 år og vi er 100% tilfreds med de opgaver de har været med inde over og pris og kvalitet hænger bare sammen. God er A LED meget pris dygtig. Det hjælper med at give os flere opgaver.

Tak og med håbet om et forsat godt samarbejde ☺

5 mars 2018
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Vender aldrig tilbage som lovet med priser og er useriøse.

Magen til dårlig kundeservice har jeg aldrig oplevet før.
Havde en aftale om priser på LED lys til videresalg, hos deres Herning afd. Men efter ca. 1,5 måned og flere mails og sms, måtte vi holde endnu et møde og jeg skulle fortælle hvad jeg skulle have tilbud på (endnu engang) og blev lovet priser onsdag ugen efter. torsdag var der stadig intet kommet og jeg skrev en mail. Ingen svar.... en uge efter skrev jeg igen til ham, og han lovede igen at de kom i næste uge, men der kom bare aldrig nogen priser.
Jeg havde givet Herning afd. et par prøvekasser af mine stuklister, som disse LED lys skulle monteres i, så det er bare penge ud af vinduet.

Så tog jeg kontakt til ejeren fra Varde, som ikke kunne acceptere denne behandling af deres kunder, og han lovede at alt kontakt skulle gå igennem ham fremover, og at han ville komme til mig og holde møde og give mig priser.
Samme historie som Herning afd. skete, og han skulle lige kigge i kalenderen efter en tid til møde. En uge efter skrev jeg en mail til ham om han havde fundet en tid, ingen svar. Jeg skrev igen at nu var min tålmodighed opbrugt og tilliden var væk. Så nu mistede de en fremtidig stor-kunde med salg af LED lys i Danmark, Norge, Finland og Tyskland.

18 octobre 2017
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus