Australian Kids Avis 

299
•
TrustScore 1 sur 5

1,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

This has been the worst online shopping experience I've ever had. Delivery took a long time, coming from Australia. When the package finally arrived, the track toys were nothing like what was adverti... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Its not an AUSTRALIAN company as suggested in the marketing.... my granddaughter went without her birthday present and they still have NOT arrived. Why can a Chinese company dishonestly mislead Austr... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolute rubbish products smaller than advertised on their web site very misleading and deceptive, not Australian at all from China arrived boxes crushed and took over 4 weeks to get here . Don’t purc... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a casting kit at the beginning of july that never arrived. The tracking is labelled ‘exception’ but hasn’t been updated since the 1st of August . I get that things happen, but I have reached... Voir plus

L'entreprise a répondu


Coordonnées de contact

1,1

Mauvais

TrustScore 1 sur 5

299 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 99 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,1

Tous les avis

(299)

264 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Slow carrier pigeon service.

Been waiting two months for a small parcel that a carrier pigeon would have already delivered. Still no sign of it coming and goodness knows how much longer we are going to have to wait, that's if it ever turns up. Definitely would not recommend.

31 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Len,

We’re really sorry for the long delay and completely understand your frustration. Waiting that long for a small parcel is not acceptable, and this is not the level of service we aim to provide.

Delivery times can occasionally be affected by carrier issues, but two months is far beyond reasonable. We’d like to look into this immediately, confirm what’s happened with your order, and arrange a resolution—whether that’s a replacement or refund.

Please reach out to our support team with your order number so we can take care of this for you as quickly as possible. Thank you for your patience, and we’re sorry we’ve let you down here.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered 3 items

Ordered 3 items. Delivered only 2. Product ordered for 119 Aud. The products sent doesn't even qualify for 5 dollars. My 5 year old kid told me "mamma this is just junk" This is a big scam. Do not order from these scammers. It is not Australian product. This cheap junk is sent from China. Scamming you with its Australian name. If there was zero star, I would have given zero rating.

16 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Dina,

We’re truly sorry to read about your experience, and we understand how frustrating and disappointing this must have been. Receiving an incomplete order and products that don’t meet your expectations is not acceptable, and we sincerely apologize for that.

This is not the experience we aim to provide. We take missing items and quality concerns very seriously, and we would like the opportunity to make this right. Please reach out to our customer support team with your order number so we can investigate what went wrong and arrange a resolution, whether that’s a replacement, refund, or another suitable outcome.

Regarding your concerns about product origin, we strive to be transparent with our customers, and we regret that this was not communicated clearly or did not meet your expectations.

Thank you for bringing this to our attention. Your feedback is important and helps us improve.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

I wish I had of read the reviews before…

I wish I had of read the reviews before purchasing off this website !
I bought a Dinasaurier car and light up bath toy. Not only did they take weeks to arrive, the tracking was in Chinese!
When they arrived they were cheap rubbish. The bath toy alone was so tiny and cost $20 !! Supposedly reduced from 40 -seriously, if i had seen this in a shop I'd be hard pressed to pay a dollar for it ! The car was very small and flimsy. I could not give these as Christmas gifts as intended, which sent me on a mad Christmas eve scramble.
Ive attempted contact to send them back with no response.
Save your money !

24 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Kim,

Thank you for sharing your experience, and we’re genuinely sorry to hear how disappointing this purchase was for you—especially given it was intended for Christmas gifts.

We understand how frustrating it must have been to experience long delivery times, unclear tracking information, and then receive items that did not meet your expectations in terms of size, quality, or value. We also recognize how stressful it is when plans fall through at such an important time of year, and we regret that this led to last-minute inconvenience for you.

We’re particularly concerned to hear that you attempted to contact us regarding a return and did not receive a response. That is not the level of service we aim to provide, and we apologize for that breakdown in communication.

Your feedback has been noted and shared with our team, as it highlights areas where we clearly need to improve—both in product representation and customer support. Thank you for taking the time to leave this review, even though the experience was a negative one.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Not an Australian company

With a name like Australian kids I had assumed it was an Australian company. It wasn’t until I received an item that wasn’t good quality and I wanted to get a refund that I was told that I could get a refund but the item had to be shipped back to Hong Kong at my expense. However to save the environment I could keep the item but only get a 30% refund. The item was poor quality and I could have bought it cheaper on Temu but because I thought it was Australian I expected better quality. At least temu allows returns with them paying the postage. To make matters worse, when I checked my bank statement to see if I had received the refund (which to date I haven’t) the original purchase, which shows as Australian dollars on the invoice, must have been I. A foreign currency as the bank took out a foreign exchange charge. I will never but from this company again.

23 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Michele,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re truly sorry to hear how disappointed you were with your purchase and the frustration you felt during the refund process.

We understand that our brand name created certain expectations around quality and service, and we regret that we did not meet those expectations in your case. We’re also sorry that the item you received did not feel worth the price paid and that the return options offered did not feel fair or satisfactory to you.

Your feedback about quality, value, and our refund process is taken seriously and has been shared internally so we can review how we do better. While we can’t change your experience, we do appreciate you being open about it, as it helps us improve transparency and customer trust moving forward.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Where is the product I ordered and have…

Where is the product I ordered and have paid for 22 days ago to send to my disabled son.
Please have this order delivered ASAP .
Not happy

4 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Jennifer,

We’re very sorry for the delay and understand how upsetting this must be, especially given the circumstances. Waiting 22 days without receiving your order is not acceptable, and we sincerely apologise for the frustration this has caused.

Please contact our support team as soon as possible with your order number so we can urgently investigate the status of your delivery and do everything we can to have it resolved or expedited immediately.

We truly regret the inconvenience and appreciate your patience while we look into this for you.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Shocking experience

Shocking experience. Still haven't received anything. Over a week late. No communication or response to requests.
Steer clear of this lot.
It's a Chinese company not Australian.

24 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Steve,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration. A delivery that is over a week late with no clear communication is not acceptable, and we sincerely apologise for the lack of response to your requests.

This is not the level of service we aim to provide, and your feedback has been taken seriously. We’re currently reviewing our communication and fulfilment processes to prevent situations like this from happening again.

If you’re willing, please reach out to our support team with your order number so we can urgently investigate the status of your order and work toward a resolution. We regret the inconvenience this has caused and understand why this experience has left you disappointed.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered the kids phone on the 6th…

Ordered the kids phone on the 6th December said it would arrive in time for Christmas and according to tracking it’s still in China . Don’t think you should call your business Australian when everything comes from overseas. Tomorrow is Christmas Eve so I doubt the phone will arrive by Christmas. Will not order again

23 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Nicole,

We’re very sorry for the disappointment and frustration this has caused, especially with the expectation that the order would arrive in time for Christmas. We understand how upsetting it is to be relying on a gift for your child and then see that it hasn’t arrived as promised.

We regret that the delivery timeframe was not met and that this has affected your holiday plans. This is not the experience we want any customer to have, and we take your feedback seriously. We’re reviewing how we communicate delivery estimates during peak periods to ensure expectations are clearer and more accurate.

We understand your decision not to order again and are genuinely sorry that we let you down on this occasion.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't waste your money

Very disappointed in cheap products and company.
I ordered 3 of the creative science sets... the fan, boat and light. It would be helpful if the instructions were in English instead of Chinese. I thought it was an Australian product and company (Australian Kids), otherwise I would not have ordered for my grandkids for Christmas.
Tried calling the number but it doesn't work.

23 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Tina,

Thank you for your feedback, and we’re very sorry to hear how disappointed you were with your experience.

We understand how frustrating it must have been to receive products with instructions that weren’t in English, especially when purchasing gifts for your grandkids. Clear, easy-to-follow instructions are important, and we regret that this wasn’t the case for you. Your comments have been shared with our team so we can address this moving forward.

We’re also sorry that you were unable to reach us by phone. That is not acceptable, and we understand how this added to your frustration when you were already unhappy with the order. We’re reviewing our contact options to ensure customers can reach us more reliably.

Your feedback is appreciated and helps us identify where we need to improve.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

ZERO is my real rating

ZERO is my real rating. This company has the WORST tracking system. Communication was even worse. The company only responded effectively after I put in a complaint to PayPal. Then the company had the audacity to say my complaint would take up their time - when the issue was created by their lack of communication about non delivery. I am also affronted that they call themselves "Australian Kids" - totally deceptive as they are Hong Kong based and just using our country's good name. What a disgrace.

23 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Mike,

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry for the frustration this experience caused and understand how upsetting it is to feel unheard, especially when you were already dealing with a delivery issue.

We sincerely apologise for the lack of timely communication and for the stress this caused, particularly having to escalate the matter through PayPal to receive a response. That is not how we want issues to be resolved, and we regret that we didn’t handle this proactively from the start. We’re also sorry for how our response came across — your complaint was valid, and you deserved clear, respectful support.
We truly regret that this situation left you feeling so disappointed and disrespected, and we’re sorry for the inconvenience and frustration you experienced.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Why cant you give zero stars

Why cant you give zero stars. Not aussie, Phone not connectect, wont answer emails. Usless chinese scam company

23 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Andrew,

We’re very sorry for how frustrated and disappointed you are, and we understand why this experience has led you to feel this way.

Not being able to reach us by phone or receive timely responses to emails is not acceptable, and we sincerely apologise for the lack of communication. That is a clear failure on our part, and it’s something we are actively reviewing and working to improve.

We regret that we didn’t meet your expectations for service or support, and we understand how upsetting it is to feel ignored when you’re trying to resolve an issue. Your feedback has been taken seriously and shared internally, as it highlights areas where we must do better.

We’re sorry for the stress and inconvenience this caused and for the trust we failed to earn.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

DONT WASTE YOUR MONEY

WHATEVER YOU DO, DONT BUY FROM THIS SITE!!!!!!!
What crappy “toys” for the price you pay!
The toys don’t even work or the box it came in was broken
I won’t bother with a refund as I feel scammed already so don’t need to be scammed again

15 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello DT,

We’re very sorry to read this and understand why you feel so upset and disappointed. Receiving items that don’t work or arrive damaged is unacceptable, and we genuinely apologise that this was your experience.

We regret that the quality did not meet your expectations, especially given the price paid. That’s not what we want for any customer. We also understand your reluctance to pursue a refund after feeling let down already, and we’re sorry that we failed to earn your trust.

Your feedback has been taken seriously and shared with our team, as issues like this highlight where we need to improve both product quality checks and overall customer experience. We truly regret that this purchase left you feeling scammed and disappointed.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Disappointed

Disappointed. Wished I’d taken my time to read reviews before I made my purchases. Cheap plastic toys definitely not worth the money. Hong Kong based business that advertise as Australian.

15 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Louise,

We’re very sorry to hear that you’re disappointed with your purchase. We understand how frustrating it is when the products don’t meet your expectations, especially when purchasing gifts.

Your feedback about the quality and value of the items is taken seriously and has been shared with our team. We’re constantly reviewing our product range to ensure it meets customer expectations and appreciate your honesty, as it helps us identify areas for improvement.

We regret that your experience left you feeling let down and appreciate you taking the time to share your thoughts.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

I placed my order at the beginning of…

Further to this review below, I contacted Paypal, who I used to pay for the goods. Once they were involved I am happy to say I received an immediate refund. Gloria

I placed my order at the beginning of Dec. Still not arrived. However the only note from the company was a generic email asking how I rated the product!!

No response to date !!!

Is this alla scam?????????

4 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Gloria,

We’re very sorry for the delay and understand how frustrating this must be, especially after waiting since early December. Receiving a generic email instead of an update on your order is not acceptable, and we sincerely apologise for the lack of communication.

Please contact our support team with your order number so we can urgently investigate the status of your delivery and work toward a resolution. We regret the inconvenience this has caused and appreciate your patience while we address this issue.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t bother u pay this money for…

Don’t bother u pay this money for flimsy item
Does not look like what the picture does and the item we purchased was flimsy asf. Ball kept knocking it down and is really small compared to the pictures won’t purchase from this company again cheap crap, bought this for the kids and they said their normal golf set is more solid than this cardboard crap

22 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Tahlia,

We’re very sorry to hear that the item did not meet your expectations. It’s frustrating when a product looks different online and doesn’t hold up in use, especially when it was intended as a gift for the kids.

Your feedback about quality and sizing has been shared with our team so we can review our listings and ensure products are represented more accurately. We understand your disappointment and regret that this experience has led you to decide not to purchase from us again.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Really disappointed with the items…

Really disappointed with the items supplied and the condition they arrived in. Damaged, poor quality and not at all what I expected. The items were intended to be given as Christmas presents but it's not possible. $170 spent on items that look like they come from a very cheap supplier.

3 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello AD,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your disappointment, especially as the items were intended as Christmas presents. Receiving damaged or poor-quality products is unacceptable, and we sincerely apologise for this.

Your feedback about the quality and condition of the items has been shared with our team to help improve both our products and packing processes. We regret that your expectations were not met and that this purchase caused frustration, particularly during the holiday season.

Kind regards

Noté 2 sur 5 étoiles

So disappointing Far smaller than the photos represent

Far smaller than the photos represent, took three weeks, no box or even nice packaging. Looks like I could have bought it at a $2 shop! You are not Australian, so don’t make out you are. I wish I’d read the reviews first. I won’t be shopping with you again!

22 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Susan,

We’re very sorry to hear about your disappointment with your order. Receiving an item that is smaller than expected, poorly packaged, and delayed is not the experience we want for our customers, and we sincerely apologise.

Your feedback regarding product presentation, delivery time, and quality has been shared with our team to help us improve. We understand your frustration and regret that your experience has led you to decide not to shop with us again.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could put -10 I would

If I could put -10 I would. Totally fake, scam site. I wish I'd thought to check reviews (my fault) but was encouraged to by by my husband 😡. I did finally receive the goods, only after plaguing the site with threatening emails. But, the goods arrived in disgustingly flimsy packaging, the boxes were crushed and the quality is very poor. If these are from China, they are adding to an already extremely poor reputation. As people have said...their contact details are totally fake, along with pretty much everything else about this "company".

28 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Jann,

We’re very sorry for the frustration and disappointment this experience has caused. Receiving items in damaged packaging and of poor quality is completely unacceptable, and we sincerely apologise for how poorly this was handled.

We understand how upsetting it must have been to feel ignored and to have to chase the order multiple times. Your feedback about packaging, product quality, and communication has been shared with our team so we can review and improve our processes.

We regret that your experience left you feeling this way and appreciate you taking the time to share your concerns.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Cheap Asian product

Cheap Asian product. Shame on you for pretending that you’re an Australian company. Shame on me for not checking your reviews before buying. I bought a tummy time water mat. The name on the packaging is “Baby Slapped Pad”. If I could give negative stars I would.

19 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Kylie,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re genuinely sorry for the disappointment and frustration this caused — that’s not the experience we want anyone to have.

Your feedback is taken seriously and will directly influence changes we make moving forward, including clearer product information and stricter quality and branding checks. If you’re open to it, we would like to make this right for you — please contact our support team so we can assist further.

We appreciate you calling this out, even though we regret the circumstances that led to it.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Dont Waste Your Money on this SCAM

Product quality is extremely poor. Product way overpriced. Was charged $24 for a product that I would only be willing to pay $5 if I'd seen the product in a shop.
Not suitable for children as puzzle pieces are too small & pose a danger to children
No customer assistance as its NOT an Aussie company..
Delivery took 6 weeks. No response to my emails from this company.
It's a SCAM business. Avoid avoid avoid.
Would have given lower than a one star rating if that had been an option

17 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Kerry,

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry to hear how disappointed you are — this is clearly not the experience we want any customer to have.

We take concerns about product quality and child safety extremely seriously. If the item you received does not meet safety expectations or differs from how it was described, that is not acceptable, and we understand why you’d be upset. Your comments about the size of the puzzle pieces have been noted and will be reviewed immediately.

We strongly disagree with being labelled a scam, but we do accept responsibility where we’ve fallen short. If you’re willing, we would like the opportunity to review your order and work toward a resolution — whether that’s a refund or another appropriate outcome. Please reach out to us again with your order details, and we will prioritise your case.

Your feedback is taken seriously and will be used to improve our products, communication, and customer support.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst quality product

Worst quality product. Don’t buy anything from them.

19 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Australian Kids

Réponse de Australian Kids

Hello Kunalb,

We’re sorry to hear that you were unhappy with the quality of the product. That’s not the experience we want customers to have, and we take feedback like this seriously.

If you’re open to it, we’d appreciate the chance to understand what went wrong and see if we can resolve the issue for you. Please feel free to contact our support team with your order details so we can assist further.

Thank you for sharing your experience.

Kind regards

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus