Banner for Awesomely, LLC.

Awesomely, LLC. Avis 

367
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Helpful is an understatement Andy and his team give you their full attention This was one awesome experience and yes I would attend again if I were given the chance. If your holding back because you... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

It’s only been a few days since I signed up with Awesomely (Dolmar Cross). Since day one Awesomly team has shown their dedication in helping me where to start and how to proceed step by step to rea... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

What makes this Journey Awesome are the Modules, Awesomely done by; JP & Lee, I Personally Love the "Puns" added to the Training Videos, it's more Enjoyable to Learn from these Two, There's a Tsami o... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Once I got guidance from both J. P. / Maia of how to navigate my way around the Awesomely platform, I have been going through the program and series of videos, not just once but several times to... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Centre de formation pour adultes

À propos de Awesomely, LLC.

Écrit par l'entreprise

Our mission is to inspire, empower, and equip you to live awesomely.
Whether it’s through real estate, stocks, cryptocurrency, starting your own business — or all of the above! — we’re here to arm you with the training and resources you need to level-up your bottom line.
Divider
Have Questions? Need Support? Our Customer Success Team’s Got You!
Mon-Fri 9am-5pm EST
877-224-0445
support@awesomely.com

Coordonnées de contact

4,5

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

367 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,5

Tous les avis

(367)

21 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I appreciate the simple way everything…

I appreciate the simple way everything is presented, with questions and answers at the end of each module, which sometimes answers a question that I have had. I look forward to finishing my training and getting started with the Income Notes program.

22 janvier 2024
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

LOVING this for you!!! Thanks so much for sharing your thoughts, and... I see INCOME NOTES AHEAD for you!! :-)

Noté 5 sur 5 étoiles

I’m impressed by the quick and…

I’m impressed by the quick and thoughtful response to my query.

13 décembre 2024
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

Hey, thanks for the high five & the warm fuzzies — backatcha! Its our honor to help you with this! <3

Noté 1 sur 5 étoiles

Purchased the program and felt good…

Purchased the program and felt good about the money back guarantee. 8 days into it found out there were licenses needed in my state. I requested a refund. No answer after 3 emails and 2 phone calls. I know it's the holiday season but no acknowledgement is pretty bad. Had to go to credit card company to dispute. What a hassle. Look elsewhere and buyer beware.

3 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

Hi, we're sorry for your disappointment in not hearing from us over the holiday. We responded to your Nov 26 msg on Nov 27, but then the Thanksgiving weekend kept us from seeing & responding to your follow-up messages until Monday after the holiday. We've already fulfilled your refund request, which takes a few days for banks to process & final settlement to show in your acct. Wishing you the very best!

Noté 1 sur 5 étoiles

The reason for the low grade:

The reason for the low grade:

I dedicated my valuable time to listen to the very long recording that Awesomely provided as introduction about making profits, starting with as little as $100.
The approach that Awesomely took in taking my payment was borderline fraudulent. There was no information on the payment page describing the details of what I was paying for including the name of the plan.
Immediately after entering my payment information, instead of an honest transaction where the the merchant describes the details and asks if I agree,
Instead it asked me to watch another video to sell me on paying an additional $297 per month for guidance. When I declined the additional $297, that was the same minute that my payment was taken from my bank account. This is deception at its finest.
It’s really a turn off when someone makes a special offer and then takes my money, and then explains that in order to be successful, I will need to pay additional monthly subscription.

The additional $297 should have been mentioned before Awesomely took my payment information.

That would be the honest and respectful way of doing business.

Had Awesomely explained the $297 before taking my payment information, then I would find Awesomely to be an attractive opportunity.

This is the foundation - an entry point for me to make money along side Awesomely. Even if $1000 could make a million dollars a year, I would still not be attracted to Awesomely, because a dishonest and disrespectful way of communicating with me at entry point, is a faulty foundation.

A faulty foundation is untrustworthy, no matter how great the sum of potential profits.

I find dishonesty and deceptive practices to be abhorrent, and therefore, do not have any desire to continue with Awesomely.

To clarify, the part of this transaction that was most deceptive, was the fact that after the first payment of $97 was made in good faith of the promise to change my life for the better financially, then Awesomely transferred me to another recording about upgrading to $297 per month for what seemed to me as a very good opportunity. However, after listening to the recording, it became very evident to me that there was no way I could proceed profitably without this upgrade. Had Awesomely informed me in an honest fashion, upfront, before taking my payment, of all my options and what’s truly needed for my success, I would have undoubtedly signed up for this coaching. I still believe it’s a good program, but I don’t form relationships with firms who take a payment in the same breath as coaxing me to upgrade for success.
One may hold a milk-bone to coax an unwilling dog to do what they want, however, I’m a human and don’t want to be coaxed.
Honesty and transparency is the best way to start a relationship.

Also, Awesomely refunded my purchase immediately.

3 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

Hi, we're so sorry for your frustration & confusion re: the order page & process.

To clarify, our order pages describe the contents & cost ($97) of what you're purchasing. When you click "continue" on that page, you're immediately charged the $97 for the items described — then also offered an additional (completely optional) upgrade that many have found valuable to pair with the core program.

Again, this is a COMPLETELY OPTIONAL ADD-ON and not at all necessary to being successful with the core program. If declined, you're only charged the initial amount —if accepted, a second payment is made to your card in addition to the initial $97 (rather than being added to it)

In short, this sequence helps ensure we can still deliver the core program even if/when the page or process "glitches" with the add-on offer, which can sometimes mistakenly occur.

Again, we're so sorry that you felt so frustrated. Please don't hesitate to reach out to us if we can help you further in some way! We're here Mon-Fri 9am-5pm EST.

https://awesomely.com/contact | (877) 224-0445 | support@awesomely.com

Sincerely wishing you the very best! <3

Noté 5 sur 5 étoiles

Answered my question the same day…

Answered my question the same day through email.
In my experience, good customer service like that is the tell for a company you can rely on.
Nice job!

27 novembre 2024
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

Thanks so much for your warm review, and please let us know if you need any help, we're here for you — as a member, you've got our full support!

Noté 5 sur 5 étoiles

I am still in the middle of the…

I am still in the middle of the training modules but have to date received solid and dependable support from all involved, especially Olga (who seems to sense my every need). Integrity and commitment abound in this company. Thanks to all!

27 novembre 2024
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

LOVE this feedback — and will pass your praises on to Olga specifically! Thanks so much, and it's OUR PLEASURE to walk alongside you in this new success journey you're taking!

Noté 5 sur 5 étoiles

Trustworthy

The programs are well put together and presented. The individuals behind each program are honest, straightforward, and have a love for what they are teaching. Very pleased with my experience.

22 novembre 2024
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

This is AWESOME to hear — thanks so much for your warm review, and go good to see you in the mastermind with us! Please let us know if you need any help, we're here for you — as a member, you've got our full support!

Noté 4 sur 5 étoiles

The training has been very clear and is…

The training has been very clear and is done at a pace where someone (like me) can actually get to participate in a pool in about 4 days.
I was delayed in starting after paying and the team gave me 2 weeks grace so they have empathy as well! Great so far!

13 novembre 2024
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

Thanks so much for your warm review, and please let us know if you need any help, we're here for you — as a member, you've 100% got our full support!

Noté 5 sur 5 étoiles

The team of awesomely support are amazing!

The team of awesomely support are amazing. I’m new with crypto and I have a lot of questions. Any questions I have they always responded promptly. They’re very knowledgeable, courteous and friendly. They made my learning curve more enjoyable. Awesome team!

7 novembre 2024
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

This is SO AWESOME to hear!!! Thank you so much for your warm review, friendly stars and good vibes!!! It's truly OUR pleasure to be part of where you go next with this!!!

Noté 5 sur 5 étoiles

It does not matter what question I ask…

It does not matter what question I ask or issue I need addressed, Awesomely always responds promptly, efficiently and courteously. In a world where "customer service" seems to have lost much meaning, Awesomely stands out brightly.

3 novembre 2024
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

Thanks so much for your warm review, and please let us know if you need any more help, we're here for you — as a member, you have our full support! <3

Noté 1 sur 5 étoiles

Eight hours later, still no access to my purchase

Well, I purchased a program this afternoon at 1:00, it's now 8:00 at night and I still have not received the email with my password and username so I can log onto the website. I was also charged $129 for the upsell product that I declined three times. I called, twice, and had to leave a voicemail both times. My email inquiry hasn't been answered either. Unfortunately calling me "awesome " ad nauseam in your voicemail message only felt condescending. I don't feel awesome, I feel cheated.

31 octobre 2024
Avis spontané
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

Hi, we're very sorry for your frustration Julie. It seems that you mistakenly added an upgrade with your purchase (it happens) and then reached out to us Fri afternoon (just before 1:30pm) requesting to reverse the charge.

We're always committed to helping people as fast as humanly possible when we're here 9a-5p M-F. It seems our team wasn't quite able to get to it by 5pm on Fri. We're sorry about that!

The next morning (less than 12 hrs after your purchase) one of our team came in over the weekend, and noticing your request from the previous afternoon, she tried to reach back out to you directly to help. Unfortunately by then you'd already requested a chargeback from your credit card company.

We're so sorry that you felt so frustrated. We're all humans over here, working regular business hours, and always process support requests in the order they come in, which I'm sure you can understand.

Wishing you the very best! <3

Noté 5 sur 5 étoiles

You are AWESOME!Vince and the other team members I have…

Vince and the other team members I have been in contact with have always been helpful, professional and always cheerful. You have been honest straight-shooters and your care factor for your clients is much appreciated!

23 octobre 2024
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

So great to hear, Donna — thanks so much for the friendly stars & good vibes. We're grateful that our paths ever crossed!

Noté 5 sur 5 étoiles

I was surprised at the level of helpful…

I was surprised at the level of helpful correspondence I received when I had a question. I would email them and within 24 I would receive a helpful response in regard to my questions. Thanks again Vince

24 octobre 2024
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

LOVE hearing this feedback, Rolando — thanks for letting us be a part of the success journey you're on, man! And please let us know if you need any help, we're here for you — as a member, you have our full support!

Noté 5 sur 5 étoiles

Vince Zoleta review

Vince Zoleta was very patient with my many questions and very informative with his answers. His guidance has helped me to better understand the process I need to follow when submitting a Liquidity Pool.

22 octobre 2024
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

Yeah, Vince is AWESOME — and SO GOOD to hear you better understand how to setup an automatic payment pool! Thanks so much for the warm review!

Noté 1 sur 5 étoiles

Still trying to get my lesson Moduals

Still trying to get my lesson Moduals . Have not started. Have only reviewed the mall. How do I get it on my computer. Clicking the arrows on my cell phone does not work. I am eager to get started.

Margie Stewart

19 octobre 2024
Avis spontané
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

Hi Ms. Stewart —It seems that you're eager to get started & looking for a little assistance on how to login. Somehow you found your way to the Trustpilot reviews platform, but are just needing a little support. I'll gladly share your message here with our team & have someone reach out to help you personally. As a member you have our full support, so please let us know if you have any questions along the way! https://awesomely.com/contact | (877) 224-0445 | support@awesomely.com

Noté 1 sur 5 étoiles

Overcharged my acct. Want $440.00 returned right away as I am on a very tight budget from medical early retirement

What do you mean "this time"? 1st time writing.
Sharon K Brewer 4400 Horizon Hill Blvd #3901
I purchased on Sept. 4th for $124.00.
On Sept. 20th I was charged $119 and 127.00. No explanation has been given. Please call me as soon as possible..254-423-2465

17 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

Hi Ms Brewer, I'm so sorry for your trouble. After looking into this personally, it seems the shocking $440 total was due to a couple of duplicate orders for some reason, which have been fully refunded. You should already see those amounts refunded in your acct, and we've also cancelled your subscription so you will not be billed. We're very sorry again for the confusion, and wish you the very best! Please don't hesitate to reach out to us directly if we can help in any other way. https://awesomely.com/contact or you can reach us directly via phone M-F at (877) 224-0445 or via email support@awesomely.com

Noté 5 sur 5 étoiles

The Awesomely team was very responsive…

The Awesomely team was very responsive and helpful to my issues and questions. They did a great job helping me get started and provided additional resources that helped me progress and advance my knowledge and experience in the crypto space.

17 octobre 2024
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

Hey, thanks so much for the friendly high five here — can't wait to hear about your progress in setting up your first liquidity pool! Please let us know!!!

Noté 1 sur 5 étoiles

i wood like my money back

i wood like my money back. i never received my link . i payed a $124.00 for what

14 octobre 2024
Avis spontané
Logo de Awesomely, LLC.

Réponse de Awesomely, LLC.

Hi, Mr. Wilson — I'm very sorry for your frustration!

It seems perhaps you were trying to reach out to us for support, but Trustpilot isn't our platform, it's a platform for public reviews. We're eager to help you with this, but could you reach out to us directly please?

> https://awesomely.com/contact
> Email: support@awesomely.com
> Direct call: 877-224-0445 (we're here M-F 9a-5p ET)

Login emails are automatically sent, but it's not uncommon for these emails to be accidentally sent to 'spam' folders.

I tried looking up any customer record we might have for the name you used here, but I'm not seeing anything, so assuming you probably purchased under a different name.

As a member you have our full support, and we're always happy to help. I hope we hear from you soon!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus