Ik heb een week geleden een föhn…
Ik heb een week geleden een föhn gekocht die mij helaas niet beviel. Ik heb vier dagen geleden een mail gestuurd met daarin de opmerking dat ik de föhn graag wil retourneren. Ook heb ik een dag later een appje gestuurd met hier in dezelfde opmerking. Zojuist heb ik het bedrijf gebeld en kreeg ik een antwoordapparaat en werd er geantwoordt met een voornaam in plaats van met de naam van het bedrijf. Vanmiddag kreeg ik eindelijk een email van dit bedrijf waarin er werd gereageerd op mijn mail waarin ik aangeef dat ik de föhn wil retourneren. Nu afwachten...!








