KOOP NIET BIJ DIT BEDRIJF!!! Laarzen besteld bij dit bedrijf, zeer slechte kwaliteit, soort sloffen maar ook daarvoor te slechte kwaliteit. Gemaild en ik kon de laarzen terugsturen, dit moest dan w... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Ook ik ben opgelicht via de internetsite Barneveld-mode. Afgelopen zondag een bestelling gedaan van 4 truien van ruim € 160,00. Ik heb alleen een bevestigingsmail gehad en verder geen track & trace mo... Voir plus
Ook wij hebben deze berichten te laat gelezen, wel melding gemaakt bij Meldpunt van omroep Max en moeten ook maar afwachten of onze bestelde trui nog komt. Zijn uitgegaan van de sterren die op hun sit... Voir plus
Op 21 januari laarzen besteld ivm wintersportvakantie. Bleken in 1e instantie op voorraad te zijn, naar uiteindelijk moesten ze uit “het buitenland” komen. Gevraagd om het aankoopbedrag terug te s... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
KOOP NIET BIJ DIT BEDRIJF!!!
KOOP NIET BIJ DIT BEDRIJF!!!
Laarzen besteld bij dit bedrijf, zeer slechte kwaliteit, soort sloffen maar ook daarvoor te slechte kwaliteit.
Gemaild en ik kon de laarzen terugsturen, dit moest dan wel naar China. De laarzen kosten €45 euro, terugsturen: € 22 euro.
We zijn maanden verder en nog steeds mijn aankoop bedrag niet terug. Ze zijn niet bereikbaar. Mails komen terug! :((((
Eigenlijk geen ster waard voor mijn…
Eigenlijk geen ster waard voor mijn vrouw besteld een jas, zelfde verhaal zoals ik lees, een maand verder, site bestaat niet meer geld kwijt
Echte oplichters
We mogen naar onze geld fluiten
Heb aangifte gedaan
Zelfde ervaring als rosalie
Zelfde ervaring als rosalie, niets ontvangen wel betaald, site niet meer bereikbaar pure oplichters
Idd geen ster waardig emailadres is…
Idd geen ster waardig emailadres is niet goed bestelling nooit ontvangen , 70£ kwijt
Wat een oplichters die gasten
Wat een oplichters die gasten, van Barenveld mode
dit is nu de 2e keer dat ik in een nep site trap uit China
de eerste keer voor €25,- en nu bij deze klootzakken voor €50,- .... mensen kijk uit voor dit TUIG.
Kijk uit voor Barneveld Mode
Barneveld Mode doet door de naam vermoeden een betrouwbare leverancier te zijn!!
Is nog geen ster waardig, kijk dus uit!!
Mijn ervaringen zijn dezelfde als de voorgaande revews!!
Inmiddels heb ik Klarna de betaling stop te zetten en de zaak uit te zoeken, ook mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld!!
Deze lui moeten van de site!!
29 januari spijkerjas besteld 49,95…
29 januari spijkerjas besteld 49,95 euro.
Nooit iets ontvangen bedrijf niet meer te bereiken.
Tracknummer bestaat niet.
Ze gaan gewoon door via een ander namen.
Moet achteraf betalen via Klarna.
Schande dat hier niets aan gedaan wordt.
Pas op voor deze oplichters.
Grootste oplichters
Grootste oplichters, dit bedrijf moet heel snel aangepakt worden, en dat ga ik ook doen, zijn er nog meer gedupeerden?
Zwendel
Ik heb ongeveer 1 mnd geleden een joggingbroek besteld bij Barneveld Mode. Ik heb een berichtje gekregen dat deze uit het buitenland moest komen. Toen wist ik er iets niet goed zat. Nog niets ontvangen.
Geen eens één ster waardig dit bedrijf!
Geen eens één ster waardig eigenlijk... 26 januari een bestelling geplaatst. Binnen twee werkdagen zou deze geleverd worden. Toen kreeg ik het bericht dat deze uit het buitenland moest komen, dus dat het langer duurde. "Onze oprechte excuses, om het goed te maken bieden wij u 35% korting aan bij de volgende aankoop"... Nog steeds geen pakketje ontvangen, helaas al wel betaald. Link naar de track&trace inmiddels ook niet meer bereikbaar.. Echte oplichters, bijzonder dat dit bedrijf nog steeds in de lucht is..
Oplichters!!!!
Ik was er al een beetje bang voor
E-Mail adres werkt niet en de site is uit de lucht.
In januari hier besteld. Maar tot op heden nog steeds niks geleverd.
Helaas oplichterij dit.
Op 26 januari twee old school…
Op 26 januari twee old school longsleeve shirts besteld voor op een feest. Pas bij het proberen van de trackingscode zag ik dat het blijkbaar uit China moet komen en dus niet in NL op voorraad ligt. Tot op heden niets ontvangen. Geen reactie op mails. Dus of failliet of moedwillig opgelicht.
Oplichters
Oplichters ! 1 februari 2 heren broeken besteld€100,00. Na een week mail gestuurd waar ze blijven. Zou ca. 10werkdagen duren.gevraagd de bestelling te annuleren , geen bericht terug. Mailadres niet meer te bereiken
Wie weet waar deze bedrijf is aub
Wie weet waar deze bedrijf is aub
Ga even daar langs
Betalen maar geen producten leveren
Oplichters
Mensen bestel niks aub
Ook ik ben mijn geld kwijt
Ook ik ben mijn geld kwijt. Broek besteld van € 39,95. Niet meer op voorraad en moet nu al 3 weken uit het buitenland komen. Mail komt onbezorgd retour. KOOP HIER NIET!
Malafide firma
Malafide firma, levert niks, int alleen maar geld. Website uit de lucht, mailadres idem. Kortom.... grote oplichter.
Ik wacht al erg lang op levering NEP FIRMA. II
Ik wacht al erg lang op levering. De tracking link op de bestelbevestiging werkt niet. Ook komt de mail die ik gestuurd heb niet aan. Errol.
Is dit een nep firma en ben ik een deel van mijn centjes kwijt? Ik moet elke euro 3x omdraaien voor ik hem uitgeef. Dus dit zou in geval van fraude een grote aderlating voor mij zijn. Ik ben erg ongerust en verdrietig.
Lees helaas nu pas de revieuws.
Lees helaas nu pas de revieuws.
Ook ik heb betaald,en niks geleverd gekregen.
Zo jammer,de site zag er zo betrouwbaar uit, en naar de centen kun je fluiten. Ze reageren niet meer.....
OPLICHTERS!!
OPLICHTERS!!! Ik heb weken geleden een jas besteld. Nooit iets ontvangen! En inderdaad geen contact meer mogelijk! STINK ER NIET IN!!!
Besteld, betaald maar niet geleverd.
Besteld, betaald en er wordt niets geleverd. Website uit de lucht, telefoon doet het niet en het info e-mail adres bestaat ook niet meer.... Heb online aangifte gedaan bij de politie.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








