BoxBrownie.com Avis 

347
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

The reviews here are at least 2 years old so here's a current one: 1st time using and I'm very unimpressed. They claim to use people to stage the rooms, but the quality is no different that the Ai aut... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Another awesome Day-to-Dusk job by BoxBrownie! Nice bold finish with vivid colors, and a quick job turnaround. I have over 130+ jobs in my BoxBrownie account since 2019. As a busy Realtor I don't ha... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick and easy service. Reasonably priced too. Whether I'm listing a $700,000 house or a $3,700,00 glam penthouse, my clients are always thrilled with the results. You can order VS with confidence and... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I'm so happy that we found BoxBrownie! We're a luxury home builder with folders full of project photos taken just prior to closing. The homes are beautiful, but without landscaping they don't show a... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Service de marketing affilié
  2. aussi dans
  3. Graphiste

Écrit par l'entreprise

Professional Photo Editing, Virtual Staging, Floor Plan Redraws, & Renders at Unbeatable Prices. FAST: 24 hour turn around (48 hours for virtual staging) NO SUBSCRIPTIONS: Pay only for what you use with no subscriptions – just pay one fixed low rate per image UNLIMITED CHANGES: 100% satisfaction with our unlimited change guarantee REAL SERVICE: Our customer service experts are available 24/7 on live chat, phone or email


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

347 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(347)

4 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

They claim to have humans doing the work but it's not apparent

The reviews here are at least 2 years old so here's a current one: 1st time using and I'm very unimpressed. They claim to use people to stage the rooms, but the quality is no different that the Ai auto-staging programs that produce pics immediately. It's clear they've defaulted even further into AI to reduce staffing costs, and let me tell you, it shows. Perhaps a human reviews the staging, but Ai does all the rest. There is zero discernment evident. They offer re-editing but even with very explicit directions Ai STILL got it very wrong.

5 septembre 2026
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

Hi Andrea,

Thank you for sharing your feedback. We're really sad to hear this project didn't reflect the styling you had in mind.

We'd like to clarify that our Virtual Staging is completed by skilled human editors, not AI. Each image is manually staged and edited by our team, drawing on an extensive furniture and styling library to match a wide range of aesthetics. If we missed the mark we will always take accountability for that and do what ever we need to fix the styling.

We know how important these images are for listing a property, and we hate that we let you down. If there is still time to perfect these images, please reach out to us at hello@boxbrownie.com and we'll make sure our senior staging team nails the look you're after.

Thank you again for the opportunity to improve your experience with us.

Kind regards,
BoxBrownie.com Team

Noté 1 sur 5 étoiles

COMPLETELY IGNORED INSTRUCTIONS AND HELD UP MY LISTING!

I used to rely on these guys, but their quality has completely gone downhill lately. I sent in photos for a hot new Listing with specific notes on what to remove, and they completely ignored my instructions, returning cheap-looking edits that I would never post on the MLS. When I jumped on their chat to ask for a simple correction, the rep was challenging and told me there was no ETA for the fix! I had to wait over 24 hours just to get the redos back, which was a HUGE headache and pushed my marketing timeline back a whole day while I was out doing Showings. Save your time and find a more reliable editor to keep your Pipeline moving.

3 août 2026
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

Hi Sarah,

Thank you for sharing your feedback. We're very sorry to hear about your experience, especially given how much timing and attention to detail matter when you're preparing a listing and working around showings.

We'd really like to look into this properly, but we haven't been able to locate the project from the details in this review. If you're able to send your BoxBrownie.com account email or job number to hello@boxbrownie.com, we can pull up the job, review what happened with the team involved, and understand exactly where things went wrong.

We genuinely value your past support and would appreciate the chance to make this right and rebuild your confidence in us going forward.

Kind regards,
BoxBrownie.com Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor Quality - So Disappointed

Their furnishings and accessories are incredibly "cheap" looking. They sent me a project and I was so disappointed in the quality that I wouldn't even consider uploading the images to the MLS. I, instead, uploaded the room photos into ChatGPT for virtually staging purposes and what Chat produced was so incredible, it did not even appear that the room was actually staged. All for free and completed in minutes, no waiting.

24 mai 2026
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

Hi there,

Thank you for taking the time to share your feedback, and firstly, I want to apologise for the significant delay in getting back to you on this.

I'm sorry to hear the project didn't meet your expectations. We take quality seriously and would really like to look into what happened.

Unfortunately, we've been unable to locate an order under the details provided in this review, so if you're still open to it, it would help enormously if you could get in touch with our Customer Relations team directly at hello@boxbrownie.com with your order or job number, so we can review the images and make this right.

Again, apologies for the delay.

Kind regards,
BoxBrownie.com Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Since December 2025 it doesn't work anymore

Since December 2025, you cannot upload high quality pictures into Boxbrownie for a rework, even if they respect their condition of being lower than 20Mo.
The only solution that they give is to resize the pictures down to a few Kbts, which erases completely the quality.
Moreover, when you send pictures to remove objects, they always forget some objects, and it looks like they use IA, because the results are awful.

3 janvier 2026
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

Hi Thomas,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re really sorry to hear about your recent experience and understand how frustrating this must have been.

To clarify, the upload issue wasn’t related to the file size in MB, but rather the image resolution. The image you were trying to upload was over 16,000 pixels, which exceeds the system’s supported dimensions and can cause the upload to fail. That said, we completely understand how the guidance you received may have felt limiting, and we apologise for any confusion or inconvenience this caused.

Regarding the object removal results, we’re sorry to hear that some items were missed. Trained editors complete our work, and each image is reviewed and finalised by our team. If anything was overlooked, we’re always happy to correct it at no additional cost. Our goal is always for you to be fully satisfied with the final result.

We truly value your support over the years and are glad this one issue did not ruin our partnership. If you ever feel you need further support, please don't hesitate to ask to speak to a department manager. Thank you again for your feedback; it helps us continue to improve.

Noté 2 sur 5 étoiles

Very Disappointed Their Quality After I spent $400+ on Box Brownie

When I spent $400+ on Box Brownie, the original landscape background was more vibrant. Box Brownie returned a dull background and less vibrant red rocks.

Also, they can't follow directions on about half of what they return. They forgot to remove several things I marked up in the photo, but virtually staged the room nicely. When I asked for a "redo" of their work, because they didn't remove a few items, they sent me back a photo removing all the furniture they just staged the day before. I had to ask 3 times for 4 photos to be redone. They're too expensive for the quality and they put me back a day when I needed to make a listing live. Very disappointed with their work.

5 septembre 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

BB has been going down hill over the…

BB has been going down hill over the past 6 months, and now we have engaged another company. Their head office does not answer phones, the online chat just keeps saying sorry, and yet no further assistance is given.

5 juin 2025
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

Thank you for sharing your feedback—while it’s disappointing to hear, we do appreciate you taking the time to let us know.

We pride ourselves on our customer service, and clear, timely communication is something we value deeply. We're sorry to hear your recent experience hasn't reflected that standard, and we want to make this right.

We’d love the opportunity to resolve this and investigate further. Please reach out to us directly at hello@boxbrownie.com so we can conduct a thorough review and provide proper feedback. Your experience matters to us, and we’re committed to improving.

We’d genuinely appreciate the chance to hear from you and resolve this for you.

Noté 2 sur 5 étoiles

Inconsistent Editing Quality with SnapSnapSnap

I've been a professional real estate photographer editing my own photos for 20 years. Where I live the summers are very hot and humid, and taking photos in large vacant houses has brought me close to heat stroke in the past. This year I thought I'd use SnapSnap Snap instead so I could get in and out more quickly. My first 2 projects turned out good even though I had to have them re-edit the window views. The editing of the window views in my recent 3rd project were terrible. Most were too dark to be believeable, one was completely oversaturated, and the worst was a large window where the window frame was patchy grey instead of white and it was totally amateurish. I had them rework it twice, never got better. Then I chatted with someone who referred it to a different editor and got me a refund for the job. While waiting for it I edited the window frame myself in Photoshop and got the best possible result (it was at least usable). I received the 3rd reworking later and it was pretty good but I used my edit. I won't be using them again because you can't count on the quality being there from project to project. This is important because having to return to a house for a re-shoot is an unacceptable possibility. However, for others who don't need the best results every time and on time, this is the best service available - I have tried other apps and they all have blown out windows. But for now I'm sticking with my DSLR.

30 mai 2025
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

Thank you for taking the time to share your experience in such detail. It's clear you hold your work to a high standard, and we really respect that—especially given your extensive background in real estate photography.

We’re pleased to hear that your first two projects turned out well, and while we understand the third one didn’t quite align with your expectations, we’re glad our team was able to escalate the issue and offer a resolution. Your feedback around window view edits and consistency is noted, and we’re always working behind the scenes to refine our processes and outputs.

SnapSnapSnap was designed to support professionals like yourself by speeding up the workflow without compromising too much on quality. While it may not be the perfect fit for every use case, we’re proud to hear it still outperformed other apps you've tried when it comes to handling blown-out windows.

If your workflow ever shifts or you're open to giving it another go, we’d be more than happy to assist you personally with future projects. You’re also very welcome to reach out to us directly at hello@boxbrownie.com for any further assistance or feedback—we’re always here to help.

Wishing you all the best (and cooler days ahead) this season.

Noté 2 sur 5 étoiles

It could be good – but...

Everything is fine if there are no corrections… unfortunately, there have been far too many lately.

The production team apparently wants to deliver real estate photos within a few hours – but when they don’t read the job preferences that BoxBrownie itself asks us to provide – which I, of course, have done – the job comes back with errors. And THEN the problems begin!

Typically, you have to follow up again after 20–24 hours to check on corrections that should take 5 minutes in Photoshop but exist simply because the team doesn’t read the instructions.

The response is always that no ETA can be given for corrections – corrections that shouldn’t even be necessary if they just did what they ask their customers to do: read the preferences. Clearly, they don’t.

I haven’t received a single job back this year without errors!

It’s a shame because when they get it right, the quality is usually very good.

But I don’t want to spend all my time explaining their own mistakes, so I’ve "simply" found another provider who will handle my tasks from now on.

18 février 2025
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

We sincerely regret that your recent experiences haven’t met expectations. Accuracy and attention to detail are priorities for us, and we’re disappointed to hear that this hasn’t been reflected in your orders. Your feedback is invaluable, and we’d love the opportunity to address these concerns. If you’re open to it, please reach out to us at hello@boxbrownie.com, and we’d be happy to discuss how we can improve.

Noté 1 sur 5 étoiles

Doesnt pay workers

I worked for the company and they dont want to pay me for my time worked

3 février 2025
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

Hi Erick,
At BoxBrownie.com, we ensure that all employees are paid for their time worked.
The delay in your payment was due to you not signing your contract or providing your payment details. As soon as we received the necessary information, we processed your payment which you have acknowledged receipt of.
If you have any further questions or require assistance, please reach out to our HR team, and they will be happy to assist you.
Best,
The BoxBrownie.com Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast turnaround time

Fast turnaround time, easy answers to questions, unlimited edits if needed, and I can take the pics on my iphone, so no special stuff needed.

4 septembre 2024
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

Thank you for sharing your experience! We're pleased to hear that the fast turnaround, easy support, and flexibility of using your iPhone have been beneficial. If you ever need assistance or have further questions, don't hesitate to reach out!

Noté 2 sur 5 étoiles

2nd time saying they did seomthing but did not

This is the 2nd time I submitted a project where they did next to nothing to enhance the pics and charged me. I didnt say anything the first time because it was one pic. This time it was 3 pics and I specifically wrote in the notes what I wanted. They cropped the pics and didnt do what I asked. When I chatted with them the customer service person was rude and challenging. I know its only $5 I was asking for but it was because they didnt do what I asked and when I questioned them they acted like they did. Will never use them again due to the repeat experience and the rude service.

13 janvier 2025
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

Thank you for your honest feedback, and I’m truly sorry to hear about your experience. This is not the level of service we strive to provide, and I completely understand your frustration.

Could you please email us at hello@boxbrownie.com with the details of your project? We’ll rework the images to meet your expectations at no additional cost and review this case internally to ensure better communication moving forward.

Your feedback is invaluable in helping us improve.

Noté 5 sur 5 étoiles

Turn around was quicker and they nailed…

Turn around was quicker and they nailed the pictures for staging in the first try.

2 novembre 2024
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

Thank you for the feedback! We’re happy to hear that the quick turnaround and staging edits met your expectations right from the start. We look forward to working with you again!

Noté 5 sur 5 étoiles

BoxBrownie helps buyers envision space!

I recently used BoxBrownie and they transformed my listing photos beautifully! Their attention to detail and creative flair brought each room to life, making it easy for potential buyers to envision the space. Highly recommend for anyone looking to elevate their property visuals!

1 novembre 2024
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

Thank you for sharing your experience! We're delighted to hear that our edits brought your listing photos to life and helped make a lasting impression. We appreciate the recommendation and look forward to helping you elevate more property visuals!

Noté 5 sur 5 étoiles

Virtual Staging

Turn around time was better than promised. Virtual staging real enhanced the photos

1 novembre 2024
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

We're thrilled to hear that the turnaround time exceeded your expectations and that the Virtual Staging significantly enhanced your photos! Thank you for your feedback, and we look forward to helping you with your future projects!

Noté 5 sur 5 étoiles

Box Brownie is user friendly and really…

Box Brownie is user friendly and really effective, I can't wait to see the results and they look great every time!
The fast turn around and excellent service makes it so easy, I am a big fan!

2 novembre 2024
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

We're so glad to hear that you find BoxBrownie.com user-friendly and effective! Your enthusiasm means a lot to us, and we’re committed to maintaining our fast turnaround and excellent service. Thank you for being a big fan! We can't wait for you to see your results!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent Service and Quality

I had a great experience with BoxBrownie! They delivered high-quality edits quickly and were super professional. My photos look amazing! Highly recommend their services!

29 octobre 2024
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

Thank you for sharing your experience! We're pleased to hear that you enjoyed the quality, speed, and professionalism of our services. It’s our goal to make your photos stand out, and we're glad we could deliver!

Noté 5 sur 5 étoiles

Quickly removed items filling family room

The removal of items filling a family room was done quickly and looked great! And the cost was only $8. Great value for not needing to clean out an entire large family room filled with toys and other items.

30 octobre 2024
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

Thank you for your feedback! We're glad to hear that our item removal service was efficient and cost-effective for you. It's wonderful that we could help you achieve a clean look for your space without the hassle.

Noté 5 sur 5 étoiles

BoxBrownie is easy to use BoxBrownie is easy to use and very fastand very…

BoxBrownie is easy to use and very fast, the results are excellent and if there is anything you aren't 100% happy with, just let them know and they'll fix it immediately.
I manage Airbnbs and I use BoxBrownie to enhance all the photos of all the listings

30 octobre 2024
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that our quick, high-quality results have been valuable for your Airbnb listings. We’re always here to ensure you're fully satisfied with each project—don't hesitate to reach out if you need anything adjusted.

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast Service

Fast Service! Love the quality, will be using again!

30 octobre 2024
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

Thank you for your feedback! We're delighted you loved the quality of our work and the fast service. We look forward to working with you again!

Noté 5 sur 5 étoiles

BoxBrownie was Super Easy

BoxBrownie was Super Easy

Easy to work with, fast turnaround and they gave me exactly what I needed. I will definitely use them again.

25 octobre 2024
Avis spontané
Logo de BoxBrownie.com

Réponse de BoxBrownie.com

We're glad to hear you found BoxBrownie.com super easy to work with! It's great that you received exactly what you needed with a fast turnaround. Please don't hesitate to reach out if you ever need support. We are online 24/7.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus