CarPay - en del av Ziklo Bank Avis 34

TrustScore 2 sur 5

2,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Sämsta bank.Får påminnelse avgift även att de va fel i deras system. De ha dragit pengar också .. Ha på autogiro. Ha CarPay på Volvo , ha prata med en av verkstad chefen . Han sa att jag ska betala so... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Oerhört trevlig kundtjänst. Volvofinans (Ziklo bank) visar respekt till sina kunder och har en hög servicenivå. Denna bank fungerar fortfarande som en bank och inte som en kontrollerande myndigh... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Jag har en återbetalning från Booking.cim som fastnat. Jag har upprepade ggr bett kundtjänst för Ziklo bank Volvo att spåra ARN numret. De vet inte vad detta är. Känner ej till begreppet ARN. Jag har... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

VARNING!!!! Ziklo bank försökte lura mig på 25 000 SEK. Jag sålde min företagsleasingbil till en bil firma och bad Ziklo skicka en slutfaktura. Fakturan de skickade var 25 000 SEK högre än vad den sku... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Service de paiement
  2. Société financière non banquière

Écrit par l'entreprise

CarPay är betaltjänsten som ger dig bättre bilekonomi. Du får rabatter, erbjudanden och bonus som sänker dina kostnader och gör det enklare att äga bil. CarPay är en del av Ziklo Bank.


Coordonnées de contact

  • Bohusgatan 15, 411 39, Göteborg, Suède

  • carpay.se

2,1

Bas

TrustScore 2 sur 5

34 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 60 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Inte ens värd en stjärna

Inte ens värd en stjärna. Mycket missnöjd som kund. Varit i kontakt med dom och fått exakta uppgifter för att betala. Trots detta så dyker det upp obetalda avier i brevlådan. Rörigt system har dom och jag hade ALDRIG vänt mig till dom självmant. Pratade med Alexandra hos dom och hon var inte så kunnig om något

7 mai 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Pengar försvinnar från kontot.

Pengar försvinnar från kontot.
Det samma gör alla bonuspoäng.

Allt fungerade bra när det var Volvo Finansbank men efter det blev Ziklo ser det konstigt ut.

I går blev mitt saldo 6000 kr mindre. Hade handlat för 200 kr.
Alla uppsparade bonuspoäng var borta.

Kan tyvärr bara kontakta Ziklo på vardagar.

29 mars 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Jag har sparpengarna på volvo

Jag har sparpengarna på volvo. 3,75 & ränta.
Jag använder mitt konto som en större plånbok.
Behöver jag pengar tar det max 2 dagar innan dom kommer till mitt swedbank konto Fungerar jättebra.

6 mars 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Rekommenderar INGEN att använda sig av…

Rekommenderar INGEN att använda sig av Volvo Finans eller nu kallat Ziklo Bank. Det är ärligt talat det sämsta företaget jag någonsin kommit i kontakt med. Så omständiga att ha att göra med. Nu senast fick jag 5 avier med samma summa att betala in fast att man har ett autogiro som dras varje månad och som det har gjort sedan man började använda deras tjänster. När man sen tar kontakt med dem meddelar att något måste blivit fel (igen) meddelar dem att man inte betalat vilket bevisats att jag gjort. Ingen har någon koll på detta företaget. Slutat med att jag bett om att få betala av skulden för det går inte att ha att göra med detta företag. Som sagt använda er INTE av detta företag - tagit så fruktansvärt mycket tid och pengar man inte ska behöva betala.

5 février 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Efter +25 år som kund så är det nu…

Efter +25 år som kund så är det nu över. Volvofinans har effektiv kreditränta på minst 23%. De byter nästa år namn till ziklo bank. Numera får man 3,65 % i inlåningsränta. Som de lånas ut till 6-7 ggr högre effektiv utlånings-ränta.

Till det kommer diverse nytillkomna avgifter. Inga påminnelser. De låtsas vara bank men man får inte ens ett bankkontonummer till "bankkontot" hos dem. De har inte KIVRA. Så deras fullständigt frånvarande brev går inte att säkra upp digitalt. Det som heter e-faktura heter inte E-faktura när man är inloggad på deras hemsida. Under Oktober kom aldrig deras E-faktura fram till min bank. Alla andra dito denna månad kom fram till min bank. Total avsaknad av en påminnelse faktura. Ingen sms tjänst. Inga mejl.

Fyrkantig kundtjänst. Håll er undan. Har nu avbeställt service och rep på Volvo efter detta. Försäkring hos Volvia är uppsagd till 1 feb 2024. LF kunde erbjuda samma försäkring till halva priset som Volvi

10 novembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Bedrägligt beteende och oseriösa

De är ytterst oseriösa och har under leasingperioden skickat flertalet felaktiga fakturor som vi bestridit och fått arbeta mycket med för att få bort. Alla gångerna har vi haft rätt och inte fått en förklaring eller ursäkt. De har skickat flera fakturor efter att vi lämnat tillbaka bilarna, för att de internt inte har kommunicerat. Det ska jag bli lidande av och få bestrida och arbeta med. De skickade en faktura på övermil utan att det stämde på närmre 50.000kr som de först försökte hävda var riktig och sedan när jag bestridit den flera gånger och efter många samtal ser de att det visst blivit fel och allt jag får till svar till slut är att de har tagit bort den. Total oordning och enligt mig tydliga försök till att lura till sig pengar. De varken skickar kredit eller korrigeringar, man ska enligt dom lita på dom. Enkelt sammanfattat undvik dom så slipper ni problem.

24 mai 2022
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus