Cash4StripsNow LLC Avis 

120
•
TrustScore 1.5 sur 5

1,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give them a 0-star review, I would. I have been waiting since August 2026 for a check. They claimed to have sent it twice and confirmed my address in every email I sent, yet as of October 2... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Well I have sent in e months ago a order and I have been waiting on my check that they owe me and I have not gotten in it in the mail I have sent text messages and they want text me back or message m... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

They do ok the first time send like a trap and then now second time tried to say one of boxes was open when it was not & I took pictures before sent out. Then when sent deposit they put the wrong name... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I have been a Customer of Cash4stripsnow, LLC around 2 years. I have priced the other Companies that buy diabetic supplies and Cash4stripsnow,LLC pays the best prices‼ They have a Great Customer Servi... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Pharmacie

Écrit par l'entreprise

We buy extra, unused and unexpired diabetic testing supplies through our buy-back platform!


Coordonnées de contact

1,6

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

120 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,6

Tous les avis

(120)

11 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Very fast payment

Very fast payment, got my check in less than a week!! Very easy to use and I will definitely 👍 🙂 👌 do business with you again!!! Plus the bonus money was awesome 👌 👏. Thanks for the fast service!!!

19 juillet 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

They screwed me on the amount I was…

They screwed me on the amount I was supposed to receive by claiming 2 boxes were damaged. 1 box was for sure but not 2. Won't be doing business with this company ever again. Also shorted me on the additional bonus money I was supposed to be receiving.

18 juillet 2021
Logo de Cash4StripsNow LLC

Réponse de Cash4StripsNow LLC

Hi,
Sorry to hear about your experience! We'd love to make things right. Give us a call at (469) 701-2328 for further assistance.

Noté 1 sur 5 étoiles

I was disappointed to see a chunk of…

I was disappointed to see a chunk of change was charged and taken out of my cash. Nothing was mentioned prior and none of the previous times I did this, nothing was charged. And on top iof that, I wrote you twice without a response. Shame on you.

17 juillet 2021
Logo de Cash4StripsNow LLC

Réponse de Cash4StripsNow LLC

Hello, we would like to clarify with you and address your questions and concerns.

1. This is the first and only time you have sent to our company.
2. Call, email and text with no responses, 2nd call attempt was then made same day
2. No response to our follow up text or email 7/07/2021
3. Your return kit was received 07/09/2021
4. You were paid in full for all items sent, with the exception of the opened item, as we do not accept it.
5. You were paid in full for the appropriate bonuses.
6. PayPal does take a fee for sending payment via goods and services. We do not mention this to any of our clients nor on our website as PayPal's terms may be updated without our knowledge. Hundreds of our clients have been paid with this effective and faster method and we hope that you can forgive us for what you have stated as us not responding to you. We hope we can make things right again!

Please contact us M-Sat 10AM-6PM (MST) at (469) 701-2328 or email us at support@cash4stripsnow.com

Noté 4 sur 5 étoiles

Helpful

This is the best place to send your unused strips, very prompt to send me my refund and just all around good.

4 juillet 2021
Noté 5 sur 5 étoiles

…A great company

Cash for strips are are wonderful they will answer any question you want to know. I'm waiting on my box right now but really they are a great company and group and people

24 juin 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

The price of the strips did not go down…

The price of the strips did not go down at the pharmacy. In the last transaction I had with cash4strips. I only received $183.00. Because of that I will longer do business with you.

24 juin 2021
Avis spontané
Logo de Cash4StripsNow LLC

Réponse de Cash4StripsNow LLC

Hello David, our pricing is not determined by retail pricing alone or as a whole. The pricing we have is based on the demand not based in the retail market. We strive to maintain affordable supplies to all and it is unfortunately subject to change based on demand. We always try to have the best pricing available for our clients and try to offer competitive pricing when applicable. After checking our system, you received the appropriate amount based on the current pricing on our website for your 4 boxes you sent in including your strips bonus. Prices are subject to change without warning, and there was a couple of months in between orders with you. We hope you understand what we do not have control over. Please call for any concerns or questions: M-Sat 10AM-6PM (MST) or email us at support@cash4stripsnow.com

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus