Click Blocks Avis 582

TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

My 3 and 5yr old grandsons love playing with Click Blocks! They enjoy creating different scenes with the legendary pack and stay engaged especially with the LED glow blocks! Customer service was promp... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Apart from an actual product, my greatest test is how a company responds when there is a problem….. EXCELLENT! Five stars! I contacted the company and the issue was sorted straight away. The product l... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The best option for parents who want to encourage a love for Minecraft but want to avoid screen time. Magnetism works on all sides of the cube, allowing them to build anything you can imagine! Amazing... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I teach kindergarten and my students absolutely love these! So much so, that I’ve reordered several times! It’s so refreshing to see kids be kids and have fun using their imagination.


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

582 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

A répondu à 54 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor delivery and customer service

Ordered for Christmas with plenty of time - did not arrive, was supposed to be from a UK company but clearly isn’t. Probably cheapo stuff from China

18 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Click Blocks

Réponse de Click Blocks

Thank you for sharing your feedback. I’m sorry to hear how disappointing this experience has been, especially as the order was placed well in advance for Christmas.

While we are a UK based brand, we fulfil orders from international warehouses to allow us to serve customers worldwide. This information is outlined in our shipping policy, but we understand how this can still come as a surprise and we appreciate you raising it.

We also understand how frustrating it is when an order doesn’t arrive in time for a gift, particularly during the busy holiday period. If you haven’t already, please contact our support team at info@click-blocks.com
with your order number so we can review the delivery status and assist further.

We regret that this experience did not meet expectations and appreciate you taking the time to share your concerns.

Noté 5 sur 5 étoiles

Click Block pack 10/10!

My Click Block pack arrived before Christmas and my twin grandchildren absolutely LOVED them!!! They started playing with the magnetic blocks as soon as they opened them and haven't stopped!!! I will definitely be adding more packs to the collection! Thank you Click Blocks, great product, 10/10 👏👏👏

26 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Exactly as described great customer service

I’m not sure about the negative reviews but I’d ignore them, I ordered these for Christmas an then saw the negatives an asked for a refund seeing I didn’t think they would come in time or be as expected, not only did they refund me half the price, they indeed did rock up in time for Christmas. (Bout 2 weeks) they also are exactly as advertised… I assume the negative reviews didn’t properly read what they were getting but it came exactly as advertised and my 12yr old loves them. Customer service was also very helpful and prompt.

22 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Love these blocks

Love these blocks. Goal was less screen time, so that's definitely achieved. 150 sounds like a lot but I feel like you need more to make structure like the pictures shown. Customer service was pretty good, can't complain. Definitely recommend.

26 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered on 18th November and still waiting

Ordered on 18th November. Still not arrived for Christmas. Lie after lie regarding delivery, lost in post and package returned. Replies on emails are automated and do not relate to any questions/enquiries, just offer a discount if you re-order. I’ve asked four times now for confirmation that they are uk based, as advertised and red flags were raised with the reply times all being in the early hours of the morning.
Isabelle……Is a liar.
My bank are being informed after the Christmas break and I’ll be filling in a complaints form for Trading Standards.
Don’t let these scamming time wasters get away with it.

18 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Click Blocks

Réponse de Click Blocks

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re genuinely sorry to hear how upset and frustrated this experience has been, especially with the order being intended for Christmas.

We want to be very clear and transparent. Click Blocks is a UK based brand, however we fulfil orders from international warehouses in order to serve customers efficiently worldwide. This is outlined in our shipping information, though we understand how delays during the peak Christmas period can understandably raise concerns and feel unacceptable when communication doesn’t land as expected.

We’re also sorry that our email responses felt impersonal or unhelpful. While some acknowledgements are automated to ensure all enquiries are logged quickly, our support team does review and respond to cases individually. Any offers mentioned are optional goodwill gestures, not a replacement for resolving the underlying issue.

Regarding delivery, once parcels are with the courier, delays, returns, or misrouting are unfortunately outside of our direct control, though we do monitor tracking and assist wherever possible. That said, we fully understand that this does not ease the frustration of a missed Christmas delivery.

We take allegations of dishonesty very seriously and want to reassure you that our team, including Isabelle, acts in good faith and aims to assist customers fairly and transparently.

If you are willing, we would still like the opportunity to review your order one final time and provide clear confirmation of its status. Please contact us directly at info@click-blocks.com
with your order number so this can be escalated and reviewed properly.

We regret that this experience has left you feeling so dissatisfied and appreciate you sharing your concerns.

Noté 1 sur 5 étoiles

I feel scammed

I feel scammed, I did not receive what I thought I was going to get. I spent over $100 to receive three small packages with a few blocks in them.

17 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Click Blocks

Réponse de Click Blocks

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re really sorry to hear that you feel this way and understand how upsetting it is when a purchase doesn’t match what you expected, especially after spending a significant amount.

We want to reassure you that Click Blocks is a legitimate business, and the contents of each pack are based on the number of blocks listed on our website at the time of purchase. Larger orders may arrive in multiple packages depending on how they are fulfilled, which can sometimes give the impression of receiving less than expected at first.

That said, we take concerns like this seriously and would like the opportunity to review your order details and confirm that everything was delivered correctly. Please contact our support team at info@click-blocks.com
with your order number so we can look into this for you and assist further.

We appreciate you raising your concerns and regret that this experience has left you feeling disappointed.

Noté 1 sur 5 étoiles

I agree with the latest review on here…

I agree with the latest review on here from MH as I have had the same experience. Ordered 2 sets for Christmas for my grandsons, they still haven't arrived. Appalling customer service, when you send email asking where your order is you get one back totally ignoring your question along with an ad offering you half price goods.
I expect they will pretend to be somebody else and put a 5 star review on after this.
DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.
SCAM SCAM SCAM
Update
Received my 1st order on 31st December, 2nd order from 17th Dec still not received, customer services sending me details and pic of 1st delivery after I ask them about order no.2. Beware and do not order from this company. They are 100% scammers.
There will be at least 5 positive reviews after this which will definitely be from the scammers. PLEASE DO NOT WASTE YOUR MONEY BUYING CLICK BLOCKs.

24 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Click Blocks

Réponse de Click Blocks

Thank you for taking the time to update your review and share your experience. We’re genuinely sorry for the frustration and distress this situation has caused, especially as these orders were intended as Christmas gifts for your grandsons.

We understand how upsetting it is when orders arrive late or separately, and we acknowledge that receiving updates that don’t clearly address the specific order you’re asking about only adds to that frustration. This is not the experience we aim to provide, and we’re sorry that our communication has fallen short in your case.

To clarify, larger or multiple orders can sometimes be shipped separately, which is why one order may arrive before another. Our support team should always reference the correct order number when responding, and we regret that this did not happen clearly here.

We want to be very clear that Click Blocks is a legitimate business, and we do not post or fabricate reviews. All Trustpilot reviews are left independently by customers, both positive and negative. We fully respect your right to share your experience, even when it’s critical.

We would still like the opportunity to review the status of your second order properly and provide a clear, accurate update. Please contact our support team at info@click-blocks.com
with both order numbers so this can be escalated and reviewed directly.

We regret that this experience has left you feeling so disappointed and appreciate you taking the time to share your concerns.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid - items do not arrive

I ordered Click Blocks weeks ago as a Christmas gift and they still haven’t arrived.
Tracking shows the item is being shipped from abroad, but it doesn’t say where from — and nowhere on the website does it make clear that these products are not UK-based.
This feels very misleading, especially when ordering gifts with an expectation of reasonable delivery times. I’ve emailed the company multiple times and have received no response at all.
I also noticed a theme in the reviews where delays are often blamed on the delivery company. However, I think this misses the point — the real issue is that Click Blocks does not clearly disclose that items are shipped internationally, which would obviously impact delivery times.
Until they are transparent about shipping origins and respond to customer queries, I wouldn’t recommend ordering — particularly for time-sensitive purchases like Christmas present

EDIT: company responded January 12th (only to this review, they still haven't bothered to reply to my email). At this point, obviously they should refund, but still refusing, so escalating with my credit card company as a legal dispute. I placed the order a month ago.

UPDATE: I received an empty box. The company then used a photo of that as proof they delivered the order. Really stupid, given the box was tiny and obviously wouldn't fit the order.
Based on other reviews this is clearly a fraudulent company

16 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Click Blocks

Réponse de Click Blocks

Thank you for taking the time to leave such detailed feedback. We’re genuinely sorry for the frustration this situation has caused, especially with your order being intended as a Christmas gift.

We understand your concerns around delivery times and transparency. Click Blocks is a UK based brand, however we fulfil orders from international warehouses so we can serve customers worldwide. This information is included within our shipping policy, but we acknowledge that this may not have been clear enough at the point of purchase, particularly when customers are ordering time sensitive gifts. Your feedback on this is valid and appreciated.

We’re also sorry to hear that you felt your emails went unanswered. While we do use automated acknowledgements to ensure enquiries are logged quickly, every case should still receive a relevant and personalised response, and we regret that this was not your experience.

Courier delays do increase significantly during peak periods such as Christmas, but we understand your point that knowing an order is shipped internationally would naturally shape delivery expectations from the outset.

If you are willing, we would still like the opportunity to review your order, confirm its current status, and respond properly to your enquiry. Please contact us again at info@click-blocks.com
with your order number so this can be escalated and reviewed directly.

We appreciate you sharing your concerns and regret that this experience has led you to feel disappointed.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good quality, accurately described

Nicely printed and good quality. I was expecting a much worse experience after reading some reviews but I’m really happy and will probably buy more. The pack size is clearly stated on the description, I’m not sure why there are complaints about the number of blocks when it’s accurate 😅 Came in a nice sturdy cardboard presentation box. All sides fit to all other sides. Delivery took a while which I wasn’t expecting but it wasn’t the end of the world.

24 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Cheap and nasty - Embarrassed to give them!

Cheap and nasty - I waited for 2 weeks only to receive something that would be priced around £5 on Temu. They were shipped from Chin, although adverts don’t mention this, so are probably from the same manufacturer. Avoid at all costs. I will feel embarrassed to gift this!

23 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Click Blocks

Réponse de Click Blocks

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re really sorry to hear how disappointed you feel, especially after waiting for delivery and intending this as a gift.

We understand how frustrating it can be when a product doesn’t meet personal expectations. Click Blocks are priced based on the materials used, magnet strength, safety considerations, and the overall play experience, but we appreciate that value can be perceived differently from person to person.

To clarify, Click Blocks is a UK based brand, and we fulfil orders from international warehouses to serve customers globally. This information is included in our shipping policy, though we acknowledge it may not have been as clear as it should have been at the point of purchase, and we appreciate you raising this.

If you would like us to review your order or discuss available options, our support team is available at info@click-blocks.com
and would be happy to assist further.

We regret that this experience has left you feeling dissatisfied and appreciate you taking the time to share your concerns.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not buy from this company

Do not buy from this company. They took my money, sent the gift to a totally different address and are now refusing to give me a refund. Was meant to be a Christmas present for my son. Utter scam. Stay clear.

24 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Click Blocks

Réponse de Click Blocks

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re very sorry to hear how upsetting this situation has been, especially as the order was intended as a Christmas present for your son.

We want to be clear that Click Blocks is a legitimate business and we would never intentionally send an order to an incorrect address or refuse a refund unfairly. Orders are dispatched using the delivery details provided at checkout, and once a parcel has been handed over to the courier, address changes or redirections are often restricted for security reasons.

That said, we fully understand how frustrating this feels and this is not the experience we want any customer to have. We would really like the opportunity to review your order properly, confirm what happened with the delivery, and explain the available options clearly.

Please contact our support team at info@click-blocks.com
with your order number so this can be escalated and looked into directly. We regret that this experience has left you feeling so disappointed and appreciate you sharing your concerns.

Noté 1 sur 5 étoiles

Twice I have ordered (order 74748) and…

Twice I have ordered (order 74748) and twice the items were not received after a very long wait shipping from China. I believe this company is a scam as they’re now delaying my refund.

This was supposed to be a main Christmas present for my daughter.

EDIT: I’ve had to get a refund through my bank as clickblocks ghosted me. They’re now trying to reclaim that money despite knowing the product was not delivered.
SCAM

22 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Click Blocks

Réponse de Click Blocks

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re very sorry to hear how frustrating this experience has been, especially after placing two orders and waiting such a long time for delivery.

We want to be clear that Click Blocks is a legitimate business, and we do not intentionally delay refunds or withhold orders. While we are a UK based brand, orders are fulfilled from international warehouses, which can unfortunately lead to longer transit times or delivery complications in some cases. We understand how disappointing this is, particularly when it happens more than once.

If your orders were not successfully delivered, we would like to review order #74748 in detail and clarify the current refund status for you. Please contact our support team at info@click-blocks.com
referencing your order number, and we will ensure this is checked and addressed properly.

We regret that this situation has left you feeling distrustful and disappointed, and we appreciate you bringing this to our attention so it can be reviewed.

Noté 1 sur 5 étoiles

Nil Customer care

Dont get me wrong, my girls love these blocks but the customer service is pretty poor. Ive written 2 email regarding different issues I've had & not heard anything back. Also both times I've purchased a box of these I've gotten a bigger better offer if I buy more. Even up to 67% off. Its pretty disappointing especially at Christmas time when people are already doung it tough. I feel my emails have been disregarded & they send bigger discounts for an incentive to buy again/more. Great blocks, poor customer care besides being kept upto date on your order i feel like they dont care. I recieved an email asking for a 5☆ review & in return item would be sent the smaller set of blocks. That is borderline manipulation

23 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Successful birthday gift

These blocks have been a real hit with my five year old nephew. He's taken them everywhere with him in the weeks since his birthday, and loves playing with them. I wouldn't hesitate to buy these again.

23 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Package has not arrived despite being…

Package has not arrived despite being ordered at the start of December. You have been warned.

22 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Click Blocks

Réponse de Click Blocks

Thank you for sharing your feedback. We’re really sorry to hear that your order has not arrived yet, especially after being placed at the start of December.

We understand how frustrating this is, particularly when deliveries take longer than expected during the busy holiday period. We would like to review your order and check the latest tracking information so we can assist you properly.

Please contact our support team at info@click-blocks.com
with your order number, and we’ll be happy to look into this for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Order has not turned up

I ordered these on the 11th December. They are a Christmas present for my children. I have not yet received the item. I have emailed CS and have heard nothing back. I am beginning to think this is a scam.

11 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Click Blocks

Réponse de Click Blocks

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re really sorry to hear how worried and disappointed you are, especially with this being a Christmas present for your children.

We want to reassure you that Click Blocks is a legitimate business, and we understand how concerning it feels when an order hasn’t arrived and you haven’t received the response you were expecting. During the busy pre-Christmas period, response times and deliveries can unfortunately be slower due to high volumes with both customer enquiries and courier networks, but we appreciate that this does not make the situation any less stressful.

We would really like the opportunity to check your order and provide you with a clear update. Please contact our support team again at info@click-blocks.com
with your order number, and your message can be escalated and reviewed as a priority.

We regret that this experience has caused you concern and appreciate you sharing your feedback.

Noté 1 sur 5 étoiles

I have been waiting for the legendary…

I have been waiting for the legendary pack since beginning of November. Should have been my son’s birthday present, and still isn’t here now to give it him as a Christmas present.
I wouldn’t recommend, awful service. Just keep getting emails telling me to wait a little longer.

22 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Click Blocks

Réponse de Click Blocks

Thank you for taking the time to share your experience. We’re genuinely sorry for how disappointing and frustrating this situation has been, especially with the order missing both your son’s birthday and now Christmas.

Waiting this long and repeatedly being asked to wait longer is understandably upsetting, and this is not the level of service we aim to provide. While international fulfilment and courier delays can occur, we fully recognise that this does not make the impact on your plans any easier.

We would really like to review your order properly and give you a clear, accurate update rather than generic responses. Please contact our support team at info@click-blocks.com
with your order number so this can be escalated and looked into as a priority.

We regret that this experience has left you feeling so dissatisfied and appreciate you taking the time to raise your concerns.

Noté 1 sur 5 étoiles

A lot smaller than you think

A lot smaller than you think - I paid for the top package and there is hardly anything there. Missing items too.
Don’t get much for your money and overall really disappointed after such high expectations!!

22 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Click Blocks

Réponse de Click Blocks

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re really sorry to hear that the product did not meet your expectations, especially after choosing our top package.

We understand how disappointing it can feel if the contents appear smaller than expected or if you believe items may be missing. The Legendary Pack includes the exact number of blocks and components listed on our website, but we appreciate that perception can vary when receiving a physical product for the first time.

If you believe items are missing from your order, we absolutely want to look into this for you. Please contact our support team at info@click-blocks.com
with your order number and a brief description of what you feel is missing, and we’ll review this with you promptly.

We regret that this experience has left you feeling disappointed and appreciate you bringing it to our attention so it can be checked properly.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus