Na bestelling extra betaald omdat de juiste telefoon niet op voorraad was en ik dus een andere kom kiezen en dat hij snel geleverd zou worden. Uiteindelijk een week gewacht op de telefoon slechte excu... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Helaas heb ik onvoldoende onderzoek gedaan en ben ik erin gestonken, dit is een oplichtersbende. Bestelling gedaan en er wordt niet gereageerd op mails of telefoon / whatsapp. De zogenaamde goede... Voir plus
Nog geen kwart ster waard! Na retourneren van een laptop die een week te laat binnenkwam (ongeopend en onaangeraakt) verwacht meneer dat ik evengoed 54,90 betaal voor de Windows installatie! Dit staa... Voir plus
L'entreprise a répondu
Geen sterren voor dit bedrijf (1aangevinkt omdat review anders niet geplaatst kan worden) iPad mini gekocht na levering kon hij niet geïnstalleerd worden omdat hij niet vrijgegeven was Moest he... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Na bestelling extra betaald omdat de…
Na bestelling extra betaald omdat de juiste telefoon niet op voorraad was en ik dus een andere kom kiezen en dat hij snel geleverd zou worden. Uiteindelijk een week gewacht op de telefoon slechte excuses steeds. Bij ontvangst de adapter en telefoonhouder niet ontvangen. Wacht nu al weer een week op reactie. De eerdere recensies die ik zag waren positief., die ik nu zie zijn allemaal negatief. Mijn ervaring is ook negatief in dit geval. Mochten ze de boel niet afhandelen betaal ik het overige deel ook niet en kunnen zij ook fleuten naar de centen.
Koop hier absoluut niets
Koop hier absoluut niets. Deze verkoper leverde mij een geplooide, duidelijk beschadigde iPad en liet vervolgens volledig na om enige vorm van service te bieden. Meerdere pogingen tot contact werden simpelweg genegeerd—totdat ik via PayPal een claim indiende en in het gelijk werd gesteld. Pas toen “ontwaakte” de verkoper plots.
In plaats van zijn fout recht te zetten, begon hij meteen te dreigen met de politie, terwijl ik hem nog alle kansen gaf om het probleem correct op te lossen. Hij verwachtte zelfs dat ik zélf de retourkosten zou dragen voor zijn defecte product—absurd. Uit goede wil stemde ik er uiteindelijk mee in om te betalen op voorwaarde dat ik een retourlabel zou ontvangen. Dat label is er nooit gekomen.
Resultaat: ik heb betaald voor een gloednieuwe iPad en zit opgescheept met een waardeloos, kapot toestel én een verkoper die verantwoordelijkheid volledig ontwijkt. Dit is niet alleen onprofessioneel, maar ronduit misleidend en respectloos tegenover klanten.
Besparen op een paar euro? Vergeet het. Deze verkoper kost je uiteindelijk veel meer—geld, tijd en frustratie inbegrepen. Zoek liever meteen een betrouwbare aanbieder.
Oplichters
Helaas heb ik onvoldoende onderzoek gedaan en ben ik erin gestonken, dit is een oplichtersbende. Bestelling gedaan en er wordt niet gereageerd op mails of telefoon / whatsapp. De zogenaamde goede Google reviews op de eigen website zijn nep.
Bijzonder ook dat het bedrijf ineens Kantoorbenodigdheden heet en er is ook "schoonmaakbedrijf", wat van dezelfde oplichter is.
Had ik dit maar eerder onderzocht. Naar mijn geld kan ik waarschijnlijk fluiten. Wees gewaarschuwd!
Ze verwijderen reviews
Tot 2x toe hebben deze ratten mijn review proberen te verwijderen, omdat het zogenaamd niet aan de huisregels voldeed!?
U bent gewaarschuwd. Koop elders
Computer winkel nissewaard reageert…
Computer winkel nissewaard reageert niet op vragen onbereikbaar. Aanbiedingen zijn lokkertjes.
Als je een goedkope PC laptop of telefoon zoekt koop dan bij een gerenommeerd bedrijf als wilt retourneren of geld terug wilt.
Moet me helaas aansluiten bij de rest…
Moet me helaas aansluiten bij de rest van de slechte reviews.
Bestelling nooit ontvangen, wel betaald.. geen reactie op mails, telefoon of whatsapp!
KOOP HIER NIETS!
Helemaal geen toonzaalmodel
Ik bestelde een iPhone 13 mini toonzaalmodel + gratis "geschenk" voor ongeveer 200 EUR. Goedkoper vind je nergens.
In plaats van een toonzaalmodel "met lichte krasjes", was het scherm precies behandeld met schuurpapier, zaten er putten in het frame die waren gecamoufleerd met alcoholstift, en bedroeg het batterijpercentage 81%. Dit was gewoon een gebruikte gsm in zeer slechte staat, onverkoopbaar via refurbished winkels. In plaats van onmiddellijke verzending moest ik er een dikke week op wachten.
Het "cadeau" maakt het je leven lastig, want terugzenden betekent dat je een groter pakket moet opsturen. Het terugstuurformulier en de condities zijn ook zo opgesteld dat je geen zin meer hebt om je bedenkingstijd in te roepen.
Omdat ik sowieso toch en telefoon nodig heb en zelf wel een scherm en batterij kan vervangen, hou ik het toestel toch, en de prijs is niet eens verkeerd, maar meer dan twee sterren kan ik niet geven gezien de foute beschrijving en het obscure karakter van dit handeltje, dat ook nog eens onder verschillende namen schuilgaat: "Selected Solutions", "ComputerwinkelNissewaard" - een winkel die slechts op afspraak open is ...
Bespaar u dus een ontgoocheling en probeer iets te vinden op de gekende sites voor tweedehands iPhones.
Miskoop Windows 11 op SSD…
Het blijkt dat de Windows 11 op SSD geen licentie heeft, je dus wordt geconfronteerd met een problematische miskoop van een paar tientjes, waar je dus niets aan hebt. Reactie en vragen daarover worden niet beantwoord. Kortom je wordt belazerd, dus koop daar niets.
Geen sterren voor dit bedrijf…
Geen sterren voor dit bedrijf (1aangevinkt omdat review anders niet geplaatst kan worden)
iPad mini gekocht na levering kon hij niet geïnstalleerd worden omdat hij niet vrijgegeven was
Moest hem aangetekend terugsturen op EIGEN kosten
Kosten zouden gecrediteerd worden als klacht terecht was
Na 3 weken wachten een andere iPad mini opgestuurd gekregen en en factuur zonder terugbetaling verzendkosten
OOK DEZE IPAD KAN NIET WORDEN GEÏNSTALLEERD
Begint aardig op oplichting te lijken
Laat je niet oplichten
Na een verkeerde bestelling product retour met ingevuld retourformulier met het verzoek tot restitutie, daarop ipv restitutie opnieuw het product opgestuurd gekregen. Hierop geen contact kunnen krijgen met het bedrijft. In het opgestuurde
Pakket zat mijn retour formulier met het verzoek tot restitutie! Na herhaaldelijk online contact zoeken het pakket retour gestuurd middels post nl retour in de app. Twee maanden later mijn geld terug minus €12 verzendkosten!! Waardeloos bedrijf
Zeer slechte ervaringen mee
Zeer slechte ervaringen mee. Als je een telefoon niet aangetekend terugstuurt ben je het aankoopbedrag kwijt. Ze zeggen dan, dat deze niet is aangekomen. Het is gewoon een criminele organisatie. Nooit kopen hier!!
Prima hoor!
Iphone besteld voor niet al te veel geld, was demo model.
Ontving binnen een week een prachtig toestel zonder ook maar één krasje.
Over de bereikbaarheid van dit bedrijf kan ik niets zeggen omdat ik ze verder niet nodig heb gehad.
Helaas hier ook 2 iphones gekocht met…
Helaas hier ook 2 iphones gekocht met nieuwe accu. De accu van de ene IPhone was wel 100%, de andere accu maar 84%. Als ze dan eindelijk reageren wordt er gezegd:
"Goedenavond, helaas is er alleen een langzame oplossing mogelijk. Het terug sturen opnieuw bestellen door ons en het daarna weer uitleveren gaat gewoon 7 werkdagen duren. Misschien is een kleine korting bespreekbaar, dit is een fout mogelijk van de leverancier. Wij leveren de fouten helaas door en komen erachter als u de installatie doet. Wij kunnen niet de tijd nemen om de installaties te controleren op accu % dan zult u per bestelling een week langer moeten wachten. is niet haalbaar helaas. jammer dat het zo gelopen is."
De prijs van een telefoon met een nieuwe accu is EUR 60,00 duurder dan een gebruikte accu. Is dus geen kleine korting. Bieden daarna aan het product om te ruilen, maar dan moet je wel zelf de verzendkosten betalen. Als ik ze daarop aanspreek, ontvang ik geen enkele reactie meer. Nu maar juridische bijstand ingeschakeld.
Nooit (meer) zaken mee doen!!
Helaas hier ook 2 iphones gekocht met nieuwe accu. De accu van de ene IPhone was wel 100%, de andere accu maar 84%. Als ze dan eindelijk reageren wordt er gezegd:
"Goedenavond, helaas is er alleen een langzame oplossing mogelijk. Het terug sturen opnieuw bestellen door ons en het daarna weer uitleveren gaat gewoon 7 werkdagen duren. Misschien is een kleine korting bespreekbaar, dit is een fout mogelijk van de leverancier. Wij leveren de fouten helaas door en komen erachter als u de installatie doet. Wij kunnen niet de tijd nemen om de installaties te controleren op accu % dan zult u per bestelling een week langer moeten wachten. is niet haalbaar helaas. jammer dat het zo gelopen is."
De prijs van een telefoon met een nieuwe accu is EUR 60,00 duurder dan een gebruikte accu. Is dus geen kleine korting. Bieden daarna aan het product om te ruilen, maar dan moet je wel zelf de verzendkosten betalen. Als ik ze daarop aanspreek, ontvang ik geen enkele reactie meer. Nu maar juridische bijstand ingeschakeld.
GEEN ZAKEN MEE DOEN
GEEN ZAKEN MEE DOEN! Klacht loopt bij Consumentenbond.
Had iPad mini hier besteld die nota bene onder extern beheer bleek te staan. Konden er niks mee, maar bedrijf was ondanks alle mooie praatjes op hun site niet telefonisch bereikbaar en ook op wanhopige hulpvraag per e-mail geen reactie.
iPad dan maar teruggestuurd tegen mijn kosten. Uitleg gegeven per mail.
Wat schetst onze verbazing: de doos kwam weer retour na twee dagen. Bedrijf steeds onbereikbaar. Telefoon niet opgenomen, whatsapp ook niet.
Dus doos weer terug teruggestuurdc ditmaal aangetekend. Pas na derde poging een reactie op botte toon. Gingen niet in op onze zorgvuldige tekst.
In totaal dus € 30 aan verzendkosten betaald en weken aan zorgen gehad. Eindspel - je gelooft het niet: zonder overleg halen zij hun verzendkosten van mijn aankoopbedrag af zonder enige communicatie.
Conclusie: 50 euro in de min en geen werkend product 😱😱 Wordt vervolgd. Charlatans die menen dat dit zakendoen heet.
Bedenk goed of je met deze partij zaken…
Bedenk goed of je met deze partij zaken wil doen.
Lees de reviews en pleeg deugdelijk vooronderzoek.
Wouter Smeding oftewel Computerwinkel Nissewaard.
Of onder de naam Selected Solutions!
U bent gewaarschuwd!
17 juli 2025 een laptop besteld bij hun…
17 juli 2025 een laptop besteld bij hun maar nog steeds niet geleverd. Reageren nergens op. Dus niet mee in zee gaan.
Gekocht 2025-532265 iPad Pro 2016
Gekocht 2025-532265 iPad Pro 2016. Dpd geleverd naar utrecht. Geen krassen. Het had 2 jaar gelegen dus moet sterke adapter hebben en 1e keer goed opladen. Nieuwe kabel gebruiken is beste. De laadkabel is , was er niet bij helaas. Beste is sterke adapter gebruiken! Vooral bij 1e laadcyclus.
Er is iets geleverd.
Er is iets geleverd.
Ik had een CPU met koeler en koelpasta besteld, maar de levering duurde 2 weken en in de tussentijd kreeg ik niemand te pakken. Per mail niet, telefonisch niet en via whatsapp niet.
Eenmaal toch de bestelling binnen, is de koeler van zo'n slechte kwaliteit dat de cpu 100 graden wordt. Deze koeler werd door hun als combinatie verkocht. Waardeloos! En op die klacht hebben ze nooit gereageerd.
Niet doen dus! Blijf bij dit bedrijf weg!
Ipad werkt voor geen meter
Ipad werkt voor geen meter. Toen ik hem terug wou sturen zeiden ze dat dat niet kon, omdat ik hem al 'intensief gebruikt' zou hebben. Deze mensen bedenken hun eigen wetten en de communicatie is bagger. Ik heb hem uiteindelijk teruggestuurd en ze hebben me na een paar weken de helft teruggegeven omdat ik hem niet netjes zou hebben teruggestuurd, terwijl ze hem wel aannamen (Ze hadden natuurlijk ook geen bewijs). Ze zijn dan wel goedkoop maar ik zou het iedereen aanraden om iets meer te betalen voor een iPad die werkt, een echte klantenservice heeft, reageert en je niet proberen op te lichten.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








