Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

1,7

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

18 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Helt igennem elendigt!

Hjemmeside: Flot
Levering: elendig
Produktkvalitet: virkelig dårlig
Pasform: helt til grin. XL svarer til Medium
Pris: alt for høj i forhold til elendig produktkvalitet.

Kan absolut IKKE anbefales!

5 juin 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Svindelfirma fra Kina

Svindelfirma fra Kina

Troede jeg bestilte hos dansk firma og det gjorde jeg så ikke og modtog efter 1 mdr 2 par sko som var i rigtig dårlig kvalitet, Ikke ligende de fotos de solgte dem på og så var de mindst 1-2 numre for små selv om det altid er den størrelse sko jeg bestiller.. SÅ HOLD JER VÆK....Og retur er til kina som koster 150-350 kr

30 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Kina firma

Kina firma, der giver sig ud for at være pære dansk. Fin dansk hjemmeside med flotte billeder og produkter. Annoncerer lystigt på FB mm.
varen kommer, men er af ringe kvalitet og størrelsen ikke noget der minder om det størrelsesskema de har på siden. Varen passer ikke, pengene er spildt. Man skal selv betale for at sende varen retur til Asien.

4 juin 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Endnu et Kina firma som forsøger at…

Endnu et Kina firma som forsøger at sprede sit bras i Danmark - og andre lande. Fremstår som dansk virksomhed, men der er ingen dansk adresse eller et dansk telefonnummer.
Ydermere underligt at alle anmeldelser giver 1 stjerne (som jo desværre er det mindste man kan give) men den samlede score for denne svindelvirksomhed er 1,9.

14 mai 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Man kan desværre ikke give 0 stjerner

Man kan desværre ikke give 0 stjerner. Hvis varen skal returneres hvilket man kan regne med den skal da kvalitet slet ikke er hvad man forventer og størrelsen er Kina størrelse koster det 150 kr mindst.
Total fup firma som prøver at give indtryk af at være dansk selvom det ikke kunne være mindre dansk. Alt er fra Kina også kundeservice som bliver Google oversat

3 mai 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Kinesiske svindelbutikker

Det vrimler med kinesiske svindelbutikker på nettet. Hvordan genkender man dem? Det er ikke svært. De annoncerer på Facebook med lækre billeder, hvor varerne er nedsat 50%. Der er altid fri fragt, og de angiver at have mange tilfredse kunder. Der er aldrig en gyldig dansk adresse eller et dansk telefonnummer. Hvis du overhovedet modtager noget er det værdiløst kinesisk bras.

29 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Dårlig kvalitet

Som andre tidligere har skrevet, så lang leveringstid(det tog 4 uger for mit vedkommende) inden skoene nået frem.
Dårlig kvalitet og på ingen måde den sko/kvalitet som fremgår af reklamerne. Har skrevet med deres kundeservice en del gange i forløbet, hvor man får en masse dårlige undskyldninger.

26 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

FUSK og HUMBUG

FUSK og HUMBUG

Jeg har i dag efter næsten 4 uger modtaget det produkt jeg havde bestilt - Dårligt produkt, og ikke i nærheden af at ligne det jeg skulle have købt

Virkelig dårlig kvalitet sko i et plastik agtigt materiale, og ikke de Ortopædiske sko som jeg troede jeg fik.

25 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ren kinesisk handel, endnu ingen levering - ren fusk?

På trods af firmaets navn, så har dette intet med Copenhagen at gøre. Det er blot et mellemled, som tager imod din ordre og din betaling, og så bliver varerne sendt fra Kina.
Varen er i øvrigt endnu ikke leveret, på trods af, at den skulle være ankommet i Danmark for en lille uge siden, så jeg begynder at overveje om det overhovedet er et firma, jeg har handlet med.
Ønsker du at returnere varen, skal du betale fragt til Kina - jeg kan ikke anbefale andre, at handle med dem

25 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Concept Asia…

Ikke meget med ‘Copenhagen’ at gøre…
Billige varer fra Asien og hvis varen ikke passer, så skal kunden selv stå for returforsendelsen - til Asien.
Kommunikationen med ‘kundeservice’ er en Google-oversat autogenereret mail.
Hold jer væk!

22 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Jeg gik i fælden

Jeg gik i fælden.
Hjemmesiden virker meget troværdig, men efterfølgende har jeg fundet ud af at betalingen går til Meta Marketing som ligger i Bulgarien.
Varerne påstås at blive afsendt fra Kina, og deres "tracking" viser tilsyneladende, at de er på vej, men der sker intet.
Svarerne fra kundeservice virker ikke troværdige.
Så pas på.

4 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Køb aldrig hos dem

Køb aldrig hos dem, det bliver sendt fra Kina og der går op til en mdr. før deres dårlige vare kommer.

11 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I skal aldrig handle på denne…

I skal aldrig handle på denne hjemmeside. Varerne bliver sendt fra Kina og hvis de skal returneres skal man sende retur til Kina. Virkelig dårlig kvalitet. KØB IKKE HOS DWM

2 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

ADVARSEL

ADVARSEL.
Jeg har købt et par sko via jeres facebook annonce. I hævede pengene med det samme. Og så er der ikke sket mere overhovedet. Jeg har sendt mail til jer 6 gange. Men ingen svar. Og man kan ikke ringe jer op. Det er så utrolig dårlig stil.

2 avril 2024
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus