Cushie Avis 127

TrustScore 4 sur 5

4,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 3 sur 5 étoiles

The product and delivery service are excellent no doubt but the inability to contact anyone in a timely manner is abysmal Five days after i started sending messages before ingot a reply and honestl... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Unboxing this thing, I was skeptical. Weird parts, couldn’t find the cover (because I didn’t read the directions :) - but then it came together! It’s a sleek, classic design, firm but comfy, and incre... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Update: After waiting for many days for a response, I finally was able to get a refund. It would help with customer trust if you had a phone number or at least had an internal deadline of getti... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

We love our Cushie Couch. It’s incredibly comfortable as a bed—so much better than a traditional pull-out—and it’s super easy to convert. It’s also great as a couch for movie nights, and even without... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de meubles

Écrit par l'entreprise

A Comfy seat for every moment together.


Coordonnées de contact

4,0

Bien

TrustScore 4 sur 5

127 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

A répondu à 77 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

While I think the product itself is…

While I think the product itself is really cool, the customer service / sales piece of Cushie is absolutely atrocious. After a couple of messages exchanged, Cushie completely stopped communicating with me and now I'm left with product that I want to return AND an incomplete order as well (oh yeah, and zero communication on when or if the 2nd order will ever be completed either.) Incidentally, I placed that 2nd order because Cushie's customer service team stopped communicating with me about a return/refund on the first one (my foolish mistake on that). And yes, I've read the comments on here where their Customer Service tells customers to limit conversations to one customer thread so as to cut down on confusion / enhance response times and honestly, I find that even more frustrating. I do not think it unreasonable for a company to respond to a customer's request in a timely manner. If I fail to do so in my line of work, I lose business... and yes, I'm guilty of starting several threads with Cushie myself precisely BECAUSE they stop communicating. If ANYONE at Cushie reads this (which I doubt): please contact me to resolve this ASAP. Your website says that the return process is easy and I'm sorry, but that's a straight up fabrication... In fact, it's anything BUT easy. Again, cool product, but absolutely nightmarish customer service makes this one of the worst purchase experiences I can recall and that's saying something. Zero faith that my problems with Cushie will be resolved. None whatsoever...

29 avril 2026
Logo de Cushie

Réponse de Cushie

Hi Nic,
Thank you for taking the time to share your experience with us, and I sincerely apologise for the frustration and disappointment this situation has caused.
Reading your review, it’s clear we’ve fallen short not only in communication, but also in providing the level of care, confidence, and follow-through you should absolutely expect from Cushie. We understand that no matter how exciting the product may be, inconsistent updates and unresolved concerns can understandably leave you feeling unheard — and that is never the experience we want for our customers.
Please know that your concerns regarding the incomplete order, return request, and lack of communication have now been escalated internally for urgent review by our management team. We genuinely value the opportunity to make this right and work towards rebuilding the trust that’s been impacted throughout this experience.
Kindly allow us 24–48 hours to complete a full review of your case and provide you with a detailed update via email.
Thank you again for your patience and honesty.
— Monica

Noté 3 sur 5 étoiles

Customer service delayed significantly

The product and delivery service are excellent no doubt but the inability to contact anyone in a timely manner is abysmal
Five days after i started sending messages before ingot a reply and honestly it was just to say they had sent out for delivery ingot an email afterwards addressing my problem and just could have been taken care of by a simple response four days before
Sam

6 mai 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

Loose and floppy

Loose and floppy
When you sit on the sleeper sofa, it feels like it will fall apart. It is not sturdy whatsoever.
--
Someone replied to this from Cushy but there is no where to respond to them, so the help feels null.

24 avril 2026
Logo de Cushie

Réponse de Cushie

Hi Kristina,
Thank you for sharing your feedback, and I’m genuinely sorry to hear the sofa hasn’t met your expectations.
We'd love the opportunity to look into this further with you, as there may be assembly, configuration, or product-specific factors contributing to the issue. Our team would be happy to review photos or videos of the setup so we can properly assess the concern and work towards the best possible resolution for you.
Thank you again for bringing this to our attention. Feedback like yours genuinely helps us continue improving both our products and customer experience.
-Monica

Noté 1 sur 5 étoiles

I was so excited to be receiving my…

I was so excited to be receiving my Cushie sleeper sofa, but only two of the three boxes arrived from FedEx. I tried reaching out to Cushie via chat, email, and the online form, but have not received a response - not even from the chatbot. This is very worrisome. There is NO PHONE NUMBER anywhere for this company. You are alone. I only have the arms and the back to my sofa. Now what do I do? Fed Ex claims it was all delivered but there are only two boxes on their delivery photo, not two and Cushie's site also claims it was delivered.

7 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Can’t get costumer service to start the…

Can’t get costumer service to start the return process. Has been sending multiple emails and once I explain I want to return they just stop answering. Don’t be fooled by their return policy

Edited after the response- I emailed every day since Monday, didn’t hear back once. Only correspondence was trying to convince me to keep the product once I said I’m not interested your representative stopped answering for 6 days now

12 avril 2026
Avis spontané
Logo de Cushie

Réponse de Cushie

Dear Lee,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we sincerely apologize for the delay in our response. We understand how concerning it can be not to hear back right away, and we truly appreciate your patience.

If you’ve already sent us an email, please rest assured that our team will respond within the next 24 hours. We handle all inquiries in the order they are received to ensure every customer is given proper attention and support.

We’d also like to reassure you that we fully honor our 60-day return policy. Our goal is to support you every step of the way—from placing your order to any after-sales needs, including returns.

To help us assist you more efficiently, we recommend sending a single email so all details remain in one thread. This allows us to review your concern more thoroughly and provide the best possible resolution.

We’ll be in touch with you shortly and look forward to assisting you.

Warm regards,
Cushie Customer Support Team

Noté 3 sur 5 étoiles

No one is answering my emails and there…

Update: After waiting for many days for a response, I finally was able to get a refund.

It would help with customer trust if you had a phone number or at least had an internal deadline of getting back to customers in 24-48 hours.

Also, the only reason I had to reach out on multiple platforms is because email did not work.

30 mars 2026
Avis spontané
Logo de Cushie

Réponse de Cushie

Thank you for sharing your feedback, and we’re truly sorry for the delay in our responses. We understand how concerning it must have felt not hearing back from us promptly.

Upon reviewing your case, we found that multiple messages were sent through different threads, which unfortunately caused some confusion and led to crossed communications on our end. We sincerely apologize for any frustration this may have caused.

That said, we’re very glad we were able to connect with you and resolve your concern in line with what you needed. We’d also like to reassure you—and anyone reading—that we do honor our 60-day return policy. Our goal is always to support our customers from the moment an order is placed through to any after-sales needs, including returns.

We can confirm that your return has been successfully processed and a full refund has already been issued. We also truly appreciate you ensuring the sofa was kept in good condition, allowing it to be enjoyed by another home.

Thank you for giving our product a fair chance. If there’s anything else we can assist you with in the future, please don’t hesitate to reach out—we’re always here to help.

Warm regards,
Cushie Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not order from this company

Do not order from this company. worst customer service that i have ever encountered. There is no phone number and they do not reply to any emails whatsoever. I would give them 0 stars if i could. On the day of my ordering i noticed that they had my old address for delivery so i sent them a text with my new address that day and days afterward. no reply. guess what? Today they sent it to my old address. save yourself, don't deal with this company

17 mars 2026
Avis spontané
Logo de Cushie

Réponse de Cushie

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating this situation must have been.

After reviewing your order, we can see that the delivery address entered at checkout was an older address. We also noted that you reached out shortly after placing your order on Saturday, March 18, to request an update. As your message came through over the weekend when our support team is offline, we were unfortunately unable to action the change before your order was processed and dispatched.

That said, we fully understand how disappointing this must have been. As soon as we became aware of the situation, we offered to send a replacement to your correct address at no additional cost, so you wouldn’t have to go through the inconvenience of retrieving the package from your previous address.

We completely respect your decision, but we want to reassure you that our offer still stands. Our goal is always to make things right and ensure you have a positive experience with us.

If there’s anything at all we can do to help or make this right for you, please don’t hesitate to reach out to us . We would truly appreciate the opportunity to assist you further.

Thank you again for your feedback — it helps us improve both our service and communication moving forward.

Warm regards,
Cushie Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Fuming.. only sent arms and wrong size sofa

Cushie confirmed that they had delivered our sofa but had only sent us the sofa arms. The arms documentation that came suggests they’re also sending us the incorrect sized sofa. This is appalling for the price of the product.

25 février 2026
Avis spontané
Logo de Cushie

Réponse de Cushie

Hi Yasmin,

Thank you so much for taking the time to share your honest feedback. We truly appreciate reviews like yours, as they help us continue improving our products and service.
Regarding the delivery, FedEx may occasionally split shipments due to truck capacity and logistics planning. Unfortunately, this is something we’re not able to override. That’s why three separate tracking numbers were provided, so you could easily monitor each package individually.

In terms of sizing, our armrests are designed to fit all sofa sizes. Based on your order, you selected the double sofa bed, which matches the product that was shipped. However, if this doesn’t seem correct or if you have any concerns, please feel free to reply to the email we previously sent — we’re more than happy to look into this further and make sure everything is resolved for you.

Thank you again for your feedback and for choosing Cushie

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam?

I ordered and paid fully for a sofa in Dec 2025. It was supposed to be shipped on Feb 1, 2026. I have tried since that day to contact the company, and no one answers the chat or emails back. I have not received any updates since the order went through. I am concerned that this is a scam (despite the good reviews), and that I will have to get my money back from my credit card company. I will adjust this review if this gets resolved as I do want the sofa. There is no phone number to contact anyone either.
Update-2/4- after three days an AI sent me an email. Still no actual contact from the company. I’m having the transaction investigated. 2/8 - I cancelled the order and received notification that the amount was refunded. It has not shown up in my account despite two emails swearing it was already done. I appreciate the note from the company (see below), but if I have invested 1000.00 prepaid, I should receive occasional updates about shipping and the current status. The agent who claimed the refund was done also claimed that an email was sent about possible delayed shipping but it “kicked back”. I am inclined to disbelieve this as the receipt for purchase came through no problem. In addition, a six week “delay” is significant problem, more than a “delay.” I didn’t even get a note from the agent until I requested a charge back and then it was only an excuse.

30 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Cushie

Réponse de Cushie

I’m really sorry you’ve been left without clear updates — I completely understand why that would feel alarming, especially after you’ve already paid in full. This isn’t the experience we want anyone to have, and we take responsiveness seriously. While shipping dates can occasionally shift with newly upholstered pieces as they move through final production and carrier scheduling, you should never have to chase us for basic communication. Please check your spam/junk folder for our email response, and feel free to reply directly to that same email thread so we can resolve this quickly. Our team will reach out to you directly.

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered my sofa couch from cushie…

I ordered my sofa couch from cushie based on their guarantee policy.
I received my order just over 2 weeks ago a couple of days before the end of the year.

I didn’t even take all the plastic off because I could see immediately the color won’t work in my space. I reached out immediately asking how to return it for a replacement of a different color.

No response for over a week after 3 emails. When she responded. She didn’t answer my question. She suggested I reach back out in late January to purchase a slip cover. I’ve responded to her multiple times asking how to get a replacement along with asking for a phone number to speak with someone directly. No response. It’s been over 2 weeks. They do not have customer drive and it looks like they don’t back up the 60 guarantee that is being advertised.

I’m very disappointed.

11 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Cushie

Réponse de Cushie

Hello Tina, thank you for sharing your experience — we understand how frustrating this situation felt, especially when you were trying to make a quick decision after delivery, and we’re sorry for the confusion and delays you encountered. We’re glad we were able to connect directly and sort this out together, and that we’ve agreed to send your preferred slipcovers, which offer added convenience, especially when one needs washing. If you need any further assistance at all, please feel free to reach out to us by email — we’re always happy to help and will be looking out for your message.

Noté 5 sur 5 étoiles

I love my Cushie sleeper sofa

I love my Cushie sleeper sofa. Easy to set up. Attractive design and oh so comfy. Converting to a bed is simple, and the mattress is comfortable with no painful support bar. Also, the fabric is sturdy and spillproof, an additional plus.

8 janvier 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Superfast delivery

Superfast delivery, very well made product that fit my needs perfectly! I purchased full size sofa bed in beautiful blue and it fits my zen room perfectly!

26 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I bought a Cushie 2 Seater sleeper sofa…

I bought a Cushie 2 Seater sleeper sofa for a meditation/reading/guest room. I was looking for something comfortable to meditate on, as well as comfortable to sleep on for overnight guests. This has worked out very well on both counts. It was easy to put together, is very comfortable to sit on, super easy to open for a bed which the first guest said was very comfortable. I did have a bit of a delay initially in shipping, but when I contacted Cushie, they resolved it immediately. I was really impressed with the customer service and would recommend this product, for sure!

23 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Exactly What I've Been Looking For

We host a lot of guests, and I have always struggled with how to make our playroom more "user-friendly" for more than one person to stay there. I was thrilled to find a company that produces exactly what I was wanting to find - a couch where the entire couch becomes a bed. I wanted something where a couple wouldn't have to sleep on an air mattress, where they could each get out on one side without crawling over someone, but without taking up floor space with a bed that only gets used sometimes. Cushie solved all of those AND it fits in the space I wanted to put a couch perfectly—bonus points for how comfortable it is to sit on.

20 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great company

My experience with Cushie was great. The website was easy to navigate and had thorough information, instructions and reviews to look at before purchasing. Ordering was easy and the company communicated well about shipping and delivery. I received my product quickly and it is exactly what I was looking for.

11 novembre 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus