Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 3 sur 5 étoiles

Your site did not accept my address accurately. It took several attempts to work out how to fool you. I have no standard street name, it is 99 XXXX Cottages. Adding the street it comes off does not wo... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Found a great image - I thought the frame + service a bit costly, though. If the quality is really good when it arrives, I will upgrade my score Update: I love the print, but am disappointed with t... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Really impressed went for the most expensive a canvas in frame and wow it was worth it. Was still very good value compared to other companies. Came quick and very well packaged and company offers grea... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered 4 pieces of art and 4 frames without reading any reviews beforehand, so I was a little unsure what to expect. Everything arrived very quickly, was well packaged, and the quality was great. O... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de design et de décor intérieur
  2. aussi dans
  3. Artiste
  4. Boutique d'affiches
  5. Magasin d'encadrement

Écrit par l'entreprise

Featured artists, Famous painters, Abstract Art, Art Prints, Curated Gallery walls, Posters, Prints and Canvas for your home. Find the right art for your home. 4/5 stars from more than 30,000 verified reviews in the UK.


Coordonnées de contact

3,6

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

3 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 66 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,6

Tous les avis

(2 963)

152 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

Excellent service. Hugh variety of art to suit every room and taste. My print was just what I wanted, beautifully wrapped and delivered promptly.

29 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Website doesn't like our address

Your website wants to default to an incorrect delivery address.
As a result we will collect from the EVRI shop which is a real pain!!!

31 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Desenio

Réponse de Desenio

Hi David,

Thank you for your review.

We’re sorry to hear that you experienced an issue on our website. We ask for your home address in order to locate the nearest parcel shop, as this is our default option for free delivery. Is it possible that the delivery option was not changed to home delivery during checkout?

If you need further assistance, please don’t hesitate to contact our customer service team — they’ll be happy to help.

We wish you a great day.

Best regards,
DESENIO

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordering was easy

Ordering was easy, will let you know how delivery and product were when it arrives!

30 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Desenio

Réponse de Desenio

Hi,
Thank you for your lovely feedback!

We’re happy to hear that you found the ordering process easy.
We hope you’ll be just as pleased once your delivery arrives and you’ve had a chance to see the product.

If you have any questions in the meantime, feel free to reach out to us anytime.

Best regards,
DESENIO

Noté 2 sur 5 étoiles

I'm glad I've only ordered one print…

I'm glad I've only ordered one print and frame. Generally disappointed tbh. The photo I sent was much brighter than the print that eventually arrived. In fact I would say that the print looks very dull and miserable, which is exactly the opposite of what I was trying to achieve. I contacted the company, and correspondence takes some days, and was told that their non glossy paper absorbs the light and results in a darker print. They told me that next time I should lighten up the photo myself to accommodate their printing. No offer to reprint it for me. As I say, I'm glad I've only ordered one.

19 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Desenio

Réponse de Desenio

Hi Jayne,

We’re truly sorry to hear about your experience, and thank you for taking the time to share it. We completely understand how disappointing it must be to receive a print that doesn’t reflect the brightness and mood you were aiming for — especially when the original photo meant something to you.

Your feedback about the paper, the outcome, and the lack of a reprint offer is taken seriously. We’re genuinely sorry that this left you feeling disappointed rather than excited about your order. Thank you for your honesty — it helps us see where we need to do better, both in setting expectations and in how we handle situations like this with more care and empathy.

Best regards

DESENIO

Noté 1 sur 5 étoiles

Waste of money!

First and last time using Desenio. Cheap quality and a waste of money, not to add that it’s been delivered to a parcel locker miles from my home address.
Prints went straight to the recycling bin 🚮

16 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Desenio

Réponse de Desenio

Dear Ana,
We’re really sorry to hear about your experience and that you’re disappointed with the quality and delivery. That’s definitely not what we want for our customers.

To be able to look into this more closely and find a possible solution for you, could you please share your order number with us? Once we have it, we’ll be happy to review the situation and see how we can help.
DESENIO

Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID THIS COMPANY

AVOID. Art is poor quality and customer service even worse. Tried to return an item I was unsatisfied with and being sent around the houses with Evri to collect my item instead of Desenio just arranging a collection via Evri. Dealing with Evri at the best of times is horiffic. Buy your art elsewhere, not here.

12 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Desenio

Réponse de Desenio

Hello Luke,

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the inconvenience caused with your return. We strive to make returns as smooth as possible, and it seems we fell short in your case.

We understand that dealing with the courier added to your frustration, and we appreciate your feedback—it helps us improve both our service and communication. If you would like, our customer service team is happy to assist directly to ensure the return is completed quickly and without further hassle.

Thank you for sharing your experience, and we hope to make things right.

Noté 1 sur 5 étoiles

they charge £9 for a return of a small frame!

frame received it was wrong size they charge £9 to return it - will not be ordering from here again that is for certain

10 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Desenio

Réponse de Desenio

Hello,

We sincerely apologize for the inconvenience caused by receiving the wrong product. In situations like this, we kindly ask customers to contact our customer service team at info@desenio.com
and provide a photo of the item received. We will ensure that the correct product is sent to you as quickly as possible.

Please rest assured that you will not be charged for the return in cases where the error is on our side.

Thank you for giving us the opportunity to resolve this matter.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience

Everything arrived in great condition and in good time. The website is really good to use. Can refinement recommend. I've just gone back for a second order!

8 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Desenio

Réponse de Desenio

Hello,

Thank you so much for your kind feedback! We’re delighted to hear that everything arrived in perfect condition and on time. It’s great to know you enjoyed using our website, and we truly appreciate your recommendation. We’re thrilled to have you back for a second order!

Desenio Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Bought a voucher for a Christmas…

Bought a voucher for a Christmas present on 10/12/25 and I am still waiting. This company has my money but Christmas has been and gone!
It is not good enough for them to just tell me to be patient!

10 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Desenio

Réponse de Desenio

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback on Trustpilot. We genuinely appreciate your input and are truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Our goal is to provide a seamless and enjoyable shopping experience, and we regret falling short in your case.

If you have any further details or if there’s anything we can do to rectify the situation, please reach out to our Customer Service team directly. We’re here to help and would appreciate the opportunity to resolve your concerns.
DESENIO

Noté 5 sur 5 étoiles

I’m really happy with my latest Desenio…

I’m really happy with my latest Desenio order ✨ The posters arrived well packaged and in perfect condition, and the print quality is beautiful the colours are rich and look very elegant. Everything looks exactly like on the website and fits perfectly into my interior. I’ll definitely be ordering again 🤍

13 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic customer service team

My first order arrived today and so happy with it! Great delivery times and well packaged. The prints look great in the frames I ordered with them. Customer service team were incredibly helpful and responded quickly even at this time of year! Couldn’t be happier, thank you.

23 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

This order was delivered with water…

This order was delivered with water damage to the product. The package was left on my doorstep under a porch during a heavy rainfall. The packaging was damaged. The items have been left with ripples from water damage. Why are paper items delivered in cardboard boxes, why can't they be wrapped in recycled plastic instead.

In addition to the images having poor quality. On both pictures there are areas that are simply faded and non existence, as if the printer ran out of ink and yet in the same area, the ink is vibrant for other details. For instance one picture the left hand side in the foreground has such low resolution and is faded to the point there are no details at all. Yet on the other side of that same picture- the resolution is better and the details are present. This image is not depicted like this online.

I would like a refund as I'm not happy with these items- as I can't trust that better quality items will be sent out if an exchange.

The chat team doesn't answer- only given a case number, that is not responded to. So I'm putting a review here instead.

Order no 26573046

The prints are quirky and fun, but I don't understand how they're still around- as the quality doesn't match up. The prices do not reflect the poor quality of products they're selling.

18 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Desenio

Réponse de Desenio

Hi,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about the condition in which your order arrived and appreciate you taking the time to explain your experience.

We’d like to confirm that we’ve already been in touch with you privately regarding this order and have confirmed a full refund, which has been processed. We’re glad we were able to resolve this directly with you.

Your comments regarding packaging and print quality have been noted and shared with our team for review, as we’re always working to improve both our products and delivery experience.

Thank you again for your feedback.

- DESENIO

Noté 5 sur 5 étoiles

Best ever …

The great choice of prints very quirky and different love love this site , if you want to showcase your walls with different individual designs then this is the go to site . Also very reasonably priced , you can decide if you want the frames or without, price wise it's your choice 👍

20 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Order Never Delivered – Refund Unreasonably Delayed

I placed an order for several prints and a frame totalling approximately £150. Your website advertises an estimated delivery time of 3–6 days; however, it has now been over a month since the order was placed.

Following two failed delivery attempts—during which the courier repeatedly rejected the shipment and returned it to you—and with no clear explanation from your team as to why this was happening, I lost confidence in your ability to successfully deliver my order. As a result, I requested a refund and chose to take my business elsewhere with a company that can reliably deliver the products I paid for in a reasonable timeframe.

Today, two days after making that decision, I received an email informing me that my refund has been initiated and that it may take up to 14 days to process. Given that I never received the goods, being told the refund may take up to 14 days is completely unacceptable. After a month of failed deliveries, no clear explanation, and consistently slow responses, I have no confidence in this company’s ability to deliver or handle issues properly.

17 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Desenio

Réponse de Desenio

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by the delivery issues with your order. Unfortunately, the failed delivery attempts were due to problems with the freight company, and we regret that this was not explained clearly at the time.

Regarding your refund, we confirm that it has been successfully initiated. While we process refunds immediately on our side, the time it takes for the funds to appear back in your account depends on your bank or payment provider. Although refunds often arrive sooner, some banks can take longer to finalize the transaction, which is why we communicate an estimated timeframe of up to 14 days. Unfortunately, this part of the process is outside of our direct control.

We truly regret this experience and apologize for the inconvenience caused. Please feel free to contact us by email if you have any further questions.

Kind regards,

Deseniogroup

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid

Ordered some prints which arrived creased. They offered to replace them and they arrived worse than the first order. Tried to contact customer service on their chat line. I received a message to say no advisers available but someone would email me. Not received anything back. Rubbish service.

11 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Desenio

Réponse de Desenio

Dear Jan,

We are very sorry to hear about your experience, and we sincerely apologise for the inconvenience caused.

Receiving creased prints is of course not acceptable, and we understand how frustrating it must be that the replacement order arrived in even worse condition. This is certainly not the standard we aim to provide.

We also apologise that you did not receive a follow-up email after contacting us via the chat. This is not the experience we want our customers to have, and we understand your disappointment.

Please rest assured that we would like to resolve this matter as quickly as possible. We kindly ask you to contact our customer service team again via email, including your order number and photos of the damaged prints, so we can review the case and offer an appropriate solution, such as a replacement or refund.

Thank you for bringing this to our attention, and we are truly sorry for the inconvenience caused.

Kind regards,
Desenio Customer Service

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus