Värdelösa
Värdelösa! Efter två veckor fick jag hem varorna. En sak var slut i lager och en annan sak missades att skickas med. (Fick dock ingen notis om det heller) Beställde 10 charms men fick bara 8!! Och jag blev lovad pengar tillbaka för den varan som var slut men jag har inte fått några pengar tillbaka!! Så extremt dåliga!








