Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a wide boot for a trip following surgery. A medium width arrived so I contacted the owner who confirmed I ordered wide and asked for proof that the wrong size came. I sent photos of the med... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered shoes to go over my daughter's KAFOs. Received an email from the owner saying they didn't have them in stock but they were in a warehouse in Florida and it would be an extra 7-10 days. Fine.... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Company sent my shoes to an address that I haven’t lived at for 15 years. When I contacted “Ron” to find out why this happened and how to fix it, he (incorrectly) insisted that I input the address (im... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

It's so hard to find extra wide shoes. It's a terrible expensive ordeal. That is, until I found DT Footwear. Best online shoe buying experience and the ONLY positive experience I have had buying extra... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de chaussures

Écrit par l'entreprise

DT Footwear is a premier provider of orthopedic, wide width, and specialty shoes. They offer a wide range of styles with features like padded tongues, cushioned collars, and broad toe boxes for maximum comfort. They also cater to specific needs with shoes offering double depth, extra depth, slip resistance, and stretchability for those with edema. Whether for daily wear or specialized support, DT Footwear is dedicated to delivering footwear that fits both your feet and lifestyle.


Coordonnées de contact

2,2

Bas

TrustScore 2 sur 5

44 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

A répondu à 16 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible customer service

Ordered shoes to go over my daughter's KAFOs. Received an email from the owner saying they didn't have them in stock but they were in a warehouse in Florida and it would be an extra 7-10 days. Fine. A month goes by and I reach out. Sorry - we sold them to someone else and will refund them. What a joke.

25 mars 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

False advertising

The shoes I ordered were advertised as very lightweight and wide. The 9E width shoes were not even 4E, and they were heavy and small.

I had to repeatedly bug them to ship it.

The inserts they claim are an $80 value are very thin.

7 février 2026
Avis spontané
Logo de DT Footwear

Réponse de DT Footwear

We’re sorry to hear that your experience did not meet expectations.

Unfortunately, because the review does not include an order number or identifying information, we are not able to locate the order in our system to verify exactly what was shipped. If you contact us directly with your order details, we would be happy to review the situation.

DT Footwear is a footwear reseller, and the product specifications listed on our website are based on information provided by the manufacturer, which we review and reword for clarity before publishing. That said, we would want to verify that the correct size and width were shipped, as on rare occasions a warehouse can accidentally pull the wrong size or width.

Regarding the included bonus inserts, the insoles provided are approximately 9mm thick, which is substantially thicker than the thin stock inserts typically included with most shoes.

If you reach out to us with your order number, we would be glad to review the order details, confirm the size and width that were shipped, and help resolve any issues.

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a wide boot for a trip…

I ordered a wide boot for a trip following surgery. A medium width arrived so I contacted the owner who confirmed I ordered wide and asked for proof that the wrong size came. I sent photos of the medium boot that came. His response was “these photos show nothing this shall be the end of our communication. “. WOW HOW IS THAT CUSTOMER SERVICE. Thanks for your great service owner/president Ron

27 février 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Company sent my shoes to an address…

Company sent my shoes to an address that I haven’t lived at for 15 years. When I contacted “Ron” to find out why this happened and how to fix it, he (incorrectly) insisted that I input the address (impossible) and refused to provide any documentation or attempted resolution. Was rude and manifestly unprofessional. 0/10.

26 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Love it

Communication was great. Owner was polite and courteous. Product I ordered came was delivered within 5 working days. Definitely will purchase from DT Footwear again.

10 avril 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Rude owner. They don't seem to know where anything is

I was happy with the shoes I bought for my dad. They were not wide enough. I sent them back according to their directions, paying $16 more dollars. After many rude emails from the owner they finally found my shoes in a warehouse. It will now take another 4 weeks for them to get the shoes and check out the shoes before I will ever get my money back if I ever do!! I will never shop there or suggest anyone shop there.

28 mars 2025
Avis spontané
Logo de DT Footwear

Réponse de DT Footwear

Thank you for taking the time to share your feedback about your recent experience with DT Footwear. I sincerely apologize for the frustration you've experienced with your return.

I understand you were pleased with the shoes you purchased for your dad, but unfortunately they weren't wide enough. The additional shipping cost and delays in processing your return are understandably disappointing.
It appears there was some confusion regarding our return process. Our policy requires returns to be sent to our corporate office in Canton, GA, rather than the warehouse address on the box. When items are sent to our warehouses, they must be redirected to our corporate office, which creates the additional processing time you're experiencing.

I want to assure you that your full refund will be processed once the shoes arrive at our corporate location. I've personally looked into your case and am expediting the process to ensure you receive your refund as quickly as possible.

We value your feedback and will use it to improve our communication about our return policy to prevent similar situations in the future.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not recommend

Do not recommend, Ron seemed nice to deal with, but after waiting 4 months and my package arrived in the correct box only- Boot size and style wrong, it was disappointing.
I gave them the benefit of the doubt. I’ve tried twice to reach out, they’ve completely ignored me. Save you money and time, I’ve lost both.

4 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Not a great company

Not a great company. Kind of sketch! I ordered a pair of brown shoes. They charged my credit card and then days later tell me the shoe is not in stock. They send me the email below telling me when they are getting the black shoes in but not a clue when the brown ones will be in. Could be a few months, but they already have my money. Several emails and "Ron" is insisting it says when the brown shoes will be available.

"Thank you for your order for Dalton Brown 13 4E.

Our inventory system showed one pair left, but we just checked our master list, and that one pair was sold two days ago.

At the end of Feb, another container will come in with the Black 13 4E for our warehouses. There is 32 pairs in the Black 13 4E Dalton, coming in on this container but 25 has been pre sold with our back order system.

If you want to leave the order open, we will put your name in the "back order file," when it is back in stock, it will be automatically pulled and shipped to you.

All Back Orders are filled first when the container comes in."

27 janvier 2025
Avis spontané
Logo de DT Footwear

Réponse de DT Footwear

Dear Mr. Cole,

Thank you for your feedback. I apologize for the frustration with your order. While our inventory system initially showed the brown Dalton shoes in stock, this was unfortunately incorrect due to a recent sale. I understand this is disappointing.

We aim for full transparency, which is why we notified you of the stock issue and offered the back-order option. Your credit card was refunded 100% since you declined the back-order.

We're working to improve our inventory tracking system to prevent such incidents. If you'd like to try ordering with us again, I'd be happy to personally oversee your order and ensure you receive priority notification when your preferred style becomes available.

Noté 5 sur 5 étoiles

This place is amazing

This place is amazing. They didn’t take my dad’s crap about getting the wrong size. They helped me get the correct measurements and walked me through the process. The owner is amazing

1 décembre 2024
Avis spontané
Logo de DT Footwear

Réponse de DT Footwear

Thank you for your glowing review. We're proud of our commitment to proper shoe fitting and customer education. Ron and our team work hard to ensure every customer gets the right size and fit for their needs.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service


I ordered a pair of shoes and they were out of my size. They immediately called to let me know and credited me for the amount I paid. Very impressed with their customer serve.

5 juin 2024
Avis spontané
Logo de DT Footwear

Réponse de DT Footwear

Thank you for sharing your experience. Our team strives to provide quick communication and prompt refunds when items are unavailable. We're glad we could handle your order efficiently.

Noté 1 sur 5 étoiles
Logo de DT Footwear

Réponse de DT Footwear

Thank you for your feedback. We take accessibility seriously and regret any frustration with your order timeline. Our special-order shoes are indeed handcrafted, requiring extended production time, particularly around Chinese New Year when the factories are closed for 30-days.

While we strive to communicate these timelines clearly on our product page, ordering page and follow-up emails, we understand this delay was challenging.

Noté 1 sur 5 étoiles

WARNING Horrible experience

WARNING Horrible experience.
They sent me a different size shoe than what was shown in their order confirmation. Ron the owner refused to take care of shipping cost to return them. They were not touched or opened, and it was THEIR mistake. They said they won't refund my credit card unless I send them back PRIORITY at my expense.
Don't order from them.
I found another website that provides the same shoes with better service at a lower price.

16 avril 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I was ordering for my mom

I was ordering for my mom, she has health concerns with mostly one foot. Ron called me and helped me figure out the best choice for mom. The shoe are great. Also we live in Saskatchewan Canada.

8 septembre 2023
Logo de DT Footwear

Réponse de DT Footwear

Thank you for the kind words Marlene. I'm glad we were able to find the right shoes for your mom's needs!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great pair of shoes!

I have bad feet and I'm on them all day. These shoes are extremely comfortable, very well made and I am sure will make my workday easier.

8 septembre 2023
Logo de DT Footwear

Réponse de DT Footwear

That's music to my ears! Knowing we've helped make your workday easier is exactly why we do what we do. If you ever have suggestions or need another pair down the road, don't hesitate to reach out. Thanks for the amazing review!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Service

Very knowledgeable, fast delivery, fits the ankle brace well

6 septembre 2023
Logo de DT Footwear

Réponse de DT Footwear

I'm thrilled to hear that everything worked out well for you—from the fast delivery to the good fit with your ankle brace. Your kind words mean a lot, and if there's anything else you need, just give us a shout. Thanks for the awesome feedback!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus