Enjoy Steps Rotterdam. Hele bekwame jongens! Telefonisch en whatsapp contact verliep zeer vlot. Alles snel besproken en elektrische mini fietsje (ouxi) ter reparatie aangeboden. Snel en vakkundig ge... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Waardeloos dit. Ik schrijf normaal gesproken nooit reviews. Dit is al mijn 2e. Fiets van mijn zoon 2 maanden geleden afgegeven om gerepareerd te worden. Binnen 2 weken kon ik die fiets ophalen. We zij... Voir plus
L'entreprise a répondu
Topbedrijf! Mooi dat er ook een 'echt' fysieke winkel is die de Kukirin verkoopt! Ze hebben binnen de garantietermijn ook direct de reparatie uitgevoerd aan mijn Kukirin Step en twee dagen kreeg ik ee... Voir plus
Vandaag een legale fatbike gekocht voor mijn zoontje omdat hij er zo lang eentje wou. Via via kwam ik hier terecht. Al snel kwamen wij op enjoysteps die wel een betrouwbare verkoper is. Wij mochte... Voir plus
À propos de l'entreprise
Écrit par l'entreprise
Enjoy Steps & Bikes is een all-round bedrijf dat gespecialiseerd is in elektrische steps, e-bikes en fatbikes voor betaalbare prijzen en van topkwaliteit! Onze producten zijn er in alle soorten en maten, voor zowel jong als oud, groot en klein. We hanteren de beste en snelste service en geven uiteraard garantie. Ook levering, onderhoud en een proefrit maken is mogelijk! Neem een kijkje op onze website en volg ons ook op Instagram voor leuke inspiratie, acties, giveaways en veel meer! @enjoysteps.nl
Coordonnées de contact
Abraham van Beyerenstraat 23 (alleen op afspraak), 3043JA, Rotterdam, Pays-Bas
- 0851303872
- info@enjoysteps.nl
- enjoysteps.nl
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 33 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de 24 heures
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Veel keuze uit verschillende voertuigen
Goede uitleg. Behulpzaam. En meedenkend.
Super tevreden.
Vandaag een legale fatbike gekocht voor mijn zoontje omdat hij er zo lang eentje wou. Via via kwam ik hier terecht. Al snel kwamen wij op enjoysteps die wel een betrouwbare verkoper is.
Wij mochten al snel langskomen en jeetje wat ben ik tevreden met de service! Bedankt enjoysteps voor de duidelijke uitleg en voor de proefrit en service.
Mijn complimenten, ga zo door!
Afspraak gemaakt en perfect uitgelegd
Afspraak gemaakt en perfect uitgelegd. Proefrit gemaakt en goed bevallen.
Verder nog weinig mee gedaan dus kan er nog geen beoordeling over geven maar tot nu toe zeer tevreden
Waardeloosssssssss
Waardeloos dit. Ik schrijf normaal gesproken nooit reviews. Dit is al mijn 2e. Fiets van mijn zoon 2 maanden geleden afgegeven om gerepareerd te worden. Binnen 2 weken kon ik die fiets ophalen. We zijn inmiddels al 2 maanden verder. Tientallen berichtjes gestuurd. Tientallen keren gebeld. 3x naar zijn winkel toegereden. Winkel gesloten. Pfffff. In al die keren hebben zij 2x gereageerd met valse beloftes. Ik wil nu gewoon die fiets terug. Gerepareerd of niet. Dit bedrijf is niet eens 1 ster waard

Réponse de Enjoy Steps & Bikes
Goeie service
Goeie service, lage prijzen en topkwaliteit. Heb al een tijdje nu de Ouxi V8 fatbike en rijdt nog perfect! Daarvoor had ik eerst de Windgoo al die nog goed was ook, maar te klein was geworden
NIKS KOPEN HIER!
Ik heb vorig jaar een step gekocht bij hun
Mijn dochter heeft het misschien 4 keer gebruikt en door slecht weer niet meer gebruikt nu wordt het mooier weer en mijn dochter wou met de step gaan rijden,echter doet de step het niet meer. Ik heb hun meermaals gemailt gebeld en bericht via WhatsApp, maar ze reageren gewoon niet!
Ik voel mij opgelicht! En mijn dochter zit nu zonder step ik vind dit heel triest dat hun als bedrijfszijnde zo met de klanten omgaan
Ik zou hier nooit en ten nimmer iets kopen

Réponse de Enjoy Steps & Bikes
Reparatie ouxi V1
Enjoy Steps Rotterdam. Hele bekwame jongens! Telefonisch en whatsapp contact verliep zeer vlot. Alles snel besproken en elektrische mini fietsje (ouxi) ter reparatie aangeboden.
Snel en vakkundig gerepareerd voor een mooie prijs. Dank jullie wel! Fietsje ziet als nieuw uit.
Contact met enjoy step is -10
Enjoy steps reageert nooit op telefoon, e-mail, je fort betaling krijgt een mail dat die verzonden is maar bestelling komt nooit aan, dan bel je tig keer niemand neemt op reageert niet via mail of whatsapp , maar ze reageren wel op als je mail stuurt dat je een proefrit wilt . Ik heb enjoy step zo vaak gebeld SLECHTSTE ERVARING OOIT MET HUN BELACHELIJK.

Réponse de Enjoy Steps & Bikes
Waardeloze aftersale
Ben in Rotterdam geweest voor een proefrit: step beviel prima, meteen meegenomen. Hij moest thuis aan de oplader, maar hij wilde niet opladen. Contact gezocht ( email,email via Marktplaats, app): na lange tijd reactie: kom maar langs, dan krijg je een nieuwe accu. Dus weer naar Rotterdam, vanuit de Achterhoek! Een tijd daarna ging het aan/ uit knopje stuk. Na weer tig keer geprobeerd contact te krijgen, duurde maanden, was er afgesproken dat hij het onderdeel zou opsturen. We zijn nu inmiddels meer dan 6 maanden verder: nooit iets ontvangen en geen reactie op mijn schrijven! De garantie is nu verlopen: ja zo kan ik het ook! Tevens belofte accessoires op te sturen, binnen de garantie, NIET nagekomen! Al met al ben ik zeer ontevreden, en het wachten beu. De verkoop ging goed, maar de aftersale is WAARDELOOS. Ik maak ook geen reclame meer voor hem.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







