Enjoy Steps & Bikes Avis 30

TrustScore 3.5 sur 5

3,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Enjoy Steps Rotterdam. Hele bekwame jongens! Telefonisch en whatsapp contact verliep zeer vlot. Alles snel besproken en elektrische mini fietsje (ouxi) ter reparatie aangeboden. Snel en vakkundig ge... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Waardeloos dit. Ik schrijf normaal gesproken nooit reviews. Dit is al mijn 2e. Fiets van mijn zoon 2 maanden geleden afgegeven om gerepareerd te worden. Binnen 2 weken kon ik die fiets ophalen. We zij... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Topbedrijf! Mooi dat er ook een 'echt' fysieke winkel is die de Kukirin verkoopt! Ze hebben binnen de garantietermijn ook direct de reparatie uitgevoerd aan mijn Kukirin Step en twee dagen kreeg ik ee... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Vandaag een legale fatbike gekocht voor mijn zoontje omdat hij er zo lang eentje wou. Via via kwam ik hier terecht. Al snel kwamen wij op enjoysteps die wel een betrouwbare verkoper is. Wij mochte... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Fournisseur d'équipement de mobilité
  2. Magasin de vélos

Écrit par l'entreprise

Enjoy Steps & Bikes is een all-round bedrijf dat gespecialiseerd is in elektrische steps, e-bikes en fatbikes voor betaalbare prijzen en van topkwaliteit! Onze producten zijn er in alle soorten en maten, voor zowel jong als oud, groot en klein. We hanteren de beste en snelste service en geven uiteraard garantie. Ook levering, onderhoud en een proefrit maken is mogelijk! Neem een kijkje op onze website en volg ons ook op Instagram voor leuke inspiratie, acties, giveaways en veel meer! @enjoysteps.nl


Coordonnées de contact

3,6

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

30 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 33 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Super tevreden.

Vandaag een legale fatbike gekocht voor mijn zoontje omdat hij er zo lang eentje wou. Via via kwam ik hier terecht. Al snel kwamen wij op enjoysteps die wel een betrouwbare verkoper is.

Wij mochten al snel langskomen en jeetje wat ben ik tevreden met de service! Bedankt enjoysteps voor de duidelijke uitleg en voor de proefrit en service.
Mijn complimenten, ga zo door!

17 août 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Waardeloosssssssss

Waardeloos dit. Ik schrijf normaal gesproken nooit reviews. Dit is al mijn 2e. Fiets van mijn zoon 2 maanden geleden afgegeven om gerepareerd te worden. Binnen 2 weken kon ik die fiets ophalen. We zijn inmiddels al 2 maanden verder. Tientallen berichtjes gestuurd. Tientallen keren gebeld. 3x naar zijn winkel toegereden. Winkel gesloten. Pfffff. In al die keren hebben zij 2x gereageerd met valse beloftes. Ik wil nu gewoon die fiets terug. Gerepareerd of niet. Dit bedrijf is niet eens 1 ster waard

10 août 2024
Avis spontané
Logo de Enjoy Steps & Bikes

Réponse de Enjoy Steps & Bikes

Beste Jean-Pierre Winter,

Bedankt voor uw feedback. Echter missen er wat punten aan uw verhaal. De Windgoo fiets die u wilde laten repareren ten eerste, was al voorbij zijn garantie. Dat betekent dat we eigenlijk u niet meer hoeven te helpen of onze service nog aan te bieden als u ons verzoekt om de fiets te laten repareren.

Uit coulance doen we dit uiteraard alsnog wel reparaties en al helemaal voor klanten die bij ons hebben gekocht, ook al is de garantie verlopen. U had echter een oud model Windgoo waarvan de onderdelen zeer moeilijk en/of zeer prijzig zijn te verkrijgen omdat die niet meer gemaakt worden. Een batterij voor dat model duurde wat langer dan normaal helaas en aangezien u haastig was en om de 2 dagen ons belde en pushte wat de status was elke keer en ons van alles uitmaakte, heeft het dan voor ons geen zin meer om nog moeite te doen voor de fiets en is die inmiddels ook al opgehaald.

Langskomen is overigens mogelijk alleen op afspraak, zoals overal staat. We hebben geen bericht, telefoontje of email gekregen dat u langs zou komen. Als u dan zelf uit eigen initatief langs komt, en zelfs buiten onze openingstijden, dan is de kans groot inderdaad ja dat u niemand aantreft. Maar goed, toch veel succes met de fiets en veilige kilometers toegewenst!

Noté 5 sur 5 étoiles

Goeie service

Goeie service, lage prijzen en topkwaliteit. Heb al een tijdje nu de Ouxi V8 fatbike en rijdt nog perfect! Daarvoor had ik eerst de Windgoo al die nog goed was ook, maar te klein was geworden

25 mars 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

NIKS KOPEN HIER!

Ik heb vorig jaar een step gekocht bij hun
Mijn dochter heeft het misschien 4 keer gebruikt en door slecht weer niet meer gebruikt nu wordt het mooier weer en mijn dochter wou met de step gaan rijden,echter doet de step het niet meer. Ik heb hun meermaals gemailt gebeld en bericht via WhatsApp, maar ze reageren gewoon niet!
Ik voel mij opgelicht! En mijn dochter zit nu zonder step ik vind dit heel triest dat hun als bedrijfszijnde zo met de klanten omgaan
Ik zou hier nooit en ten nimmer iets kopen

14 mars 2024
Avis spontané
Logo de Enjoy Steps & Bikes

Réponse de Enjoy Steps & Bikes

Beste Amani,

Bedankt voor je feedback maar je verhaal klopt niet helemaal. U geeft inderdaad zelf aan dat de step maar een paar keer is gebruikt maar dat was dus juist het probleem: als u hem maar zo weinig gebruikt en voor de rest voor maanden lang stil laat staan, tuurlijk gaat die accu dan kapot…

Dat is net als bij een auto zo en bijna alles eigenlijk met lithium batterijen. Het hoort gebruikt te worden of regelmatig op z’n minst opladen, dit staat ook in de handleiding en bij onze verzendmail als tip.

Dit was ook netjes via de app uitgelegd en doorgegeven. De fiets zou daarna ook onze kant op komen om deze alsnog goedkoop te laten maken. Maar tot heden hebben we verder dus hier niks meer over gehoord.

Indien u deze dus wenst alsnog te laten maken vernemen we nog graag een reactie van u via de app of de mail.

Mvg,
Klantenservice —— Enjoy Steps

Noté 5 sur 5 étoiles

Reparatie ouxi V1

Enjoy Steps Rotterdam. Hele bekwame jongens! Telefonisch en whatsapp contact verliep zeer vlot. Alles snel besproken en elektrische mini fietsje (ouxi) ter reparatie aangeboden.
Snel en vakkundig gerepareerd voor een mooie prijs. Dank jullie wel! Fietsje ziet als nieuw uit.

24 février 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Contact met enjoy step is -10

Enjoy steps reageert nooit op telefoon, e-mail, je fort betaling krijgt een mail dat die verzonden is maar bestelling komt nooit aan, dan bel je tig keer niemand neemt op reageert niet via mail of whatsapp , maar ze reageren wel op als je mail stuurt dat je een proefrit wilt . Ik heb enjoy step zo vaak gebeld SLECHTSTE ERVARING OOIT MET HUN BELACHELIJK.

24 novembre 2023
Avis spontané
Logo de Enjoy Steps & Bikes

Réponse de Enjoy Steps & Bikes

Beste Anoniem,

wat vervelend dat je dit hebt ervaren. Het kan soms vanwege topdrukte zijn dat de telefoonlijn soms even bezet is maar in het algemeen zijn we doordeweeks elke dag bereikbaar tussen 11.00-18.00 en op zaterdag van 12.00-16.00, of dit nou voor een proefrit is, een reparatieverzoek of voor andere vragen.

Daarbuiten is inderdaad ons appen of mailen ook mogelijk en wordt er meestal binnen 24 uur gereageerd. Houd wel rekening mee dat buiten onze openingstijden de telefoonlijn uit staat en er dus geen gehoor kan worden gegeven.

Het klopt trouwens niet dat een bestelling niet aan komt: alles wat wordt besteld wordt zsm klaar gemaakt en verstuurd. Dat je iets besteld en spontaan nooit aan komt is haast onmogelijk omdat we altijd verzekerd versturen maar daar buiten ook al jaren sinds het begin een erkend en geverifieerd bedrijf zijn. Kan je dit ons laten weten wat er gebeurd is, indien je dit daadwerkelijk beweert?

We komen graag in contact om uw ervaring te bespreken of mocht u nog met enkele vragen zitten dan horen we het graag via de mail op info@enjoysteps.nl

Mvg,
Klantenservice --- Enjoy steps

Noté 1 sur 5 étoiles

Waardeloze aftersale

Ben in Rotterdam geweest voor een proefrit: step beviel prima, meteen meegenomen. Hij moest thuis aan de oplader, maar hij wilde niet opladen. Contact gezocht ( email,email via Marktplaats, app): na lange tijd reactie: kom maar langs, dan krijg je een nieuwe accu. Dus weer naar Rotterdam, vanuit de Achterhoek! Een tijd daarna ging het aan/ uit knopje stuk. Na weer tig keer geprobeerd contact te krijgen, duurde maanden, was er afgesproken dat hij het onderdeel zou opsturen. We zijn nu inmiddels meer dan 6 maanden verder: nooit iets ontvangen en geen reactie op mijn schrijven! De garantie is nu verlopen: ja zo kan ik het ook! Tevens belofte accessoires op te sturen, binnen de garantie, NIET nagekomen! Al met al ben ik zeer ontevreden, en het wachten beu. De verkoop ging goed, maar de aftersale is WAARDELOOS. Ik maak ook geen reclame meer voor hem.

13 septembre 2023
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus