Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Les gens ont aussi consulté
Fornøyd, god pris, rask levering
God pris, godt utvalg. Varer levert til Norge på ca en uke. Jevnt over fornøyd.
Begynner å tro dette er svindel
Begynner å tro dette er svindel. Jeg la inn bestilling 24.01. Den kom aldri. Sendte en oppfølgingsmail og fikk svar tre uker etter jeg sendte mail, der de sier at de har sendt pakken på nytt. Det var to uker siden. De har ikke svart på mail etter det.
Uansvarlig håndtering
Uansvarlig håndtering, sen utsendelse og ingen reell kundeservice
Jeg skriver denne anmeldelsen etter en svært frustrerende og skuffende opplevelse med evaeske.se. Jeg har tidligere handlet hos samme aktør og vært fornøyd, men denne gangen har håndteringen vært alt annet enn profesjonell.
Jeg bestilte varer 28. november og valgte DHL Express, som nettsiden markedsfører som rask levering. Jeg betalte ekstra nettopp fordi jeg trengte varene innen en bestemt tidsfrist i forbindelse med eksamen og samling, og jeg bestilte i god tid for å være på den sikre siden.
Til tross for dette ble bestillingen ikke sendt før 3. desember, flere dager senere og helt i siste liten. I perioden før utsendelse forsøkte jeg gjentatte ganger å kontakte kundeservice uten å få svar. Manglende kommunikasjon fra selger gjorde situasjonen unødvendig stressende.
Da pakken ankom Norge, ble den stoppet i tollbehandling. DHL bekreftet skriftlig at sendingen ble tatt ut til manuell inspeksjon, blant annet på grunn av feil eller mangelfull deklarasjon fra avsender. Dette førte til lang ventetid, daglige statusmeldinger om at sendingen var “satt på vent”, og til slutt ble pakken destruert av tollmyndighetene. Jeg mottok dermed ingen av varene jeg hadde betalt for.
Det tok svært lang tid før evaeske.se i det hele tatt svarte på e-post, og når svar først kom, var de lite konkrete og uten en faktisk løsning. Jeg fikk verken tilbud om refusjon eller ny utsendelse, til tross for at varen aldri ble levert.
Til slutt måtte jeg starte chargeback via banken for å forsøke å få pengene tilbake.
Oppsummert opplever jeg:
• sen utsendelse til tross for ekspressbetaling
• manglende svar på e-post over lang tid
• feil deklarasjon som førte til tollstopp
• ingen ansvarstaking når sendingen ble destruert
Dette er svært skuffende, særlig fordi jeg tidligere har vært en kunde som kunne fortsatt å handle her. Etter denne opplevelsen kommer jeg ikke til å gjøre det, og jeg kan dessverre ikke anbefale evaeske.se dersom noe skulle gå galt med bestillingen.
Mangler levering dårlig kundeservice
Jeg bestilte varer som ble trekt fra min konto, men har hverken fått ordrebekreftelse eller sporingsnummer. Får heller ikke svar på mailhenvendelse til kundeservice. Så dette er rett og slett for dårlig.
Dårlig kundeservice, mangler levering
Bestilte nok en gang varer som aldri kom frem, får ikke svar når jeg sender mail hverken til norsk eller svensk kundeservice. Ønsker gjerne pengene tilbake da jeg har brukt et betydelig beløp på pakken som mystisk vis forsvinner under flyreisen hit. Syns kundeservice er helt elendig, jeg har sendt inn både sporingsnummer, kvittering for kjøp osv men får ikke svar. Det er nå 2 mnd siden jeg bestilte varene.Edit, etter anmeldelsen her så kontaktet evæske meg og jeg har fått en rabatt link med summen for varene jeg mangler. Så nå håper jeg det går i orden. Når det er sagt så synes jeg likevel at kundeservice har STORT forbedringspotensial, tungvint og vanskelig å få kontakt. Gir de opp en stjerne for at de til slutt tok kontakt.
Helt elendig kundeservice
Helt elendig kundeservice. Får aldri svar på mailene mine og jeg overførte summen av en vare jeg bestilte, men jeg har ikke fått noe oppdatering. Så dette er bare lureri.
Betrug
Betrug! 2000kr für nichts!!
Bekam nachdem die erste Ware nicht ankam einen rabattcode
Dann wieder nichts.
SCAM SCAM SCAM
Etter at sist ordre aldri kom fikk jeg en rabattkode på hele beløpet slik at jeg kunne legge inn en ny bestilling. Nå har også den nye bestillingen "forsvunnet" og dette firmaet er absolutt søppel.
Ikke mottatt varer som er betalt
Bestilte varer for nesten 2500 kr, de kom aldri frem. Det lykkes heller ikke å ta kontakt, får ikke svar på henvendelser. Dårlig kundeservice og tap av masse penger. Står at pakken er sendt, men har stått i ro i Tyskland i 6 uker.
Veldig fornøyd med varene
Veldig fornøyd med varene, kjempegodt utvalg :)
Veldig bra
Jeg har bestilt der flere ganger før men shippingen er noen ganger forskjellige men eller drit bra kommer også godt pakket.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.






