Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

À propos de l'entreprise

  1. Beauté & bien-être

Informations provenant de diverses sources externes

Our mission is to make available everything you need to keep fit at home, from Gym equipment to have at home to all the accessories needed. We have treadmills, stationary bikes, walking machines, yoga and pilates mats, jumping ropes, clothes to do fitness, swimming pools, trampolines and much more.


Coordonnées de contact

1,9

Bas

TrustScore 2 sur 5

13 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Never received order

Never received order, don’t reply. Emailed several times they have never got back to me!!! Don’t be conned like me!!!!

Disgusting! Will be reporting them to trading standards. Have to give another 7 days before I can make a claim against them via my bank! PLEASE DO NOT ORDER FROM THIS AWFUL COMPANY!!!

5 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Rubbish company for customer service

Sent the wrong item and nearly impossible to contact the company for a replacement.
The "Contact Us" link goes nowhere - just back to the Homepage. No one answers the Online Chat, and no one answers the phone (I had to Google the Tel no, as it's nowhere on their site) - tho someone does appear to cut the call off. Eventually I kept redialling 'til a guy answered. He wasn't interested in what I tried to tell him and said "send an email" repeatedly, but gave no email address.
He then said he would WhatsApp me, and as I was about to ask for email address, he hung up. Unsurprisingly, no WhatsApp msg.
Really a company to be avoided - I've wasted precious time trying to make any form or contact and am no closer to getting the problem resolved.

27 juin 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID!

Impossible to communicate with these people. Unfortunately I did not check Trustpilot first and see thes other bad reviews, all of which match my experience. They queried my delivery address, but I have had no further contact and don't know whether I will ever receive my ordered item or refund. Their claimed WhatsApp customer service chat function does not work. AVOID

10 mai 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Scam and fraud

Their website says that WhatsApp is the fastest way to get in touch with them. So I contacted them on WhatsApp requesting them to cancel my order and refund my money. That was 5 days ago. Seen them online multiple times since then however they never even opened my messages. They deliberately ignore my request for a refund and order cancellation. Scam and fraud, going to get a third party involved.

25 octobre 2021
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Usually I don't post reviews but this…

Usually I don't post reviews but this time I add to make my comments regarding this website.
Last week I purchased a intex 220x160 rectangular swimming pool from this website as the price was very competitive.
On the website it was mentioned that delivery would take 2 to 3 days but when I received the email confirmation it was saying that delivery could take a month.
I sent straight away a email and a message through WhatsApp stating that I was expecting to receive my item in less than a week otherwise I wanted to cancel the order.
By the end of the afternoon I tried to call but no response and then about a couple hours after they call me back and asked me if I was okay with the a bit larger poll (260x160) that they add in stock and would deliver straight away without any further charges or if I wanted to wait one or two days for a new stock to arrive but they couldn't guarantee that it would arrive in that time frame
Therefore I didn't want to take risks and accepted the upgrade and I just received it with no faults.
I'm very happy with the full service and communication.

27 juillet 2021
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

NO COMMUNICATION

I have also ordered a yoga mat and it has been radio silence after I have emailed them and whats app them asking about delivery times. I would not recommend anyone to use this company

8 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Fitness Gear UK

Réponse de Fitness Gear UK

Sharon, we received your email, which you sent yesterday and have replied today with confirmation of delivery timescale, as requested. Sorry that we did not reply the same day.

Noté 1 sur 5 étoiles

Disappointed!!

So, I purchased their Super thick 20mm thick yoga/fitness mat - £34.99. It said it was in stock.

Great - parted with the cash however, a warning stating that due to Covid, some deliveries were taking up to a month! Well, mine was delivered at 1 month! Bit strange as it said the item was in stock, and I do not see the same issues with other on-line retailers - so there is the first upset.

Next, mat arrived but folded up - not rolled as you would expect. Also, the mat is of course made from a rubber/foam type substance but some idiot at their company decided once they had folded the mat, to use a strong Sellotape to then hold it folded. Now, we all know what Sellotape does to a foam surface if you try and take it off - basically no chance and peels off the foam surface or rips! Why on earth would you use Sellotape on a foam mat… And as it was folded - has got some very nasty creases straight across the mat.

Not very impressed at all - certainly not worth the money when some company idiot used the Sellotape!

I would advise anyone thinking of buying from these people to NOT do so. Having now read a lot of the reviews - seems a lot of people have also had issues. DO NOT USE!!!

10 octobre 2020
Avis spontané
Logo de Fitness Gear UK

Réponse de Fitness Gear UK

Pete. We're very sorry that your mat was received in this condition. Had you contacted us directly about this issue, we would have supplied a replacement or a full refund.

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely disgusting charging £35 for…

Absolutely disgusting charging £35 for 2kg worth of weights which where labels as 12-2kg weights. Making the customer believe there were 12 weights weighing 2kg each, an absolute Scam!

27 août 2020
Avis spontané
Logo de Fitness Gear UK

Réponse de Fitness Gear UK

Bradley. We're sorry if the description on our website is in any way misleading. It does state that each plate weighs 175g and that the available sets are 1kg (6 plates), 2 kg (12 plates) and 5 kg (30 plates)
We believe that the price of our steel plates is quite competitive but if you have seen them cheaper elsewhere then we would certainly endeavour to price match

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful service

Awful service. I ordered an item, 48 working days later it has not been delivered. I have requested a refund which they have said they will do however I have not received confirmation this has been processed and their response to emails/WhatsApp is slow and unprofessional. I will be taking this up with my card provider if I have not received the refund in 3 days.

5 août 2020
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM *** FRAUDSTER *** FAKE

SCAM SCAM SCAM

FRAUD FRAUD FRAUD

DON"T EVEN THINK ABOUT PARTING WITH YOUR HARD EARNED MONEY TO LINE THE POCKET OF THIS FRAUDSTER.

Don't even try to get hold of anyone - live chat, phone number, email all FAKE.

Luckily my credit card is looking in to it and refunding me.

1 août 2020
Avis spontané
Logo de Fitness Gear UK

Réponse de Fitness Gear UK

Hi Jules,

Re: yoga mat - received within the estimated timescale.

We are sorry to hear that you are disappointed. We always make sure that the information regarding our operations is clearly detailed on our website. As you have correctly pointed out, the delivery timescales quoted in our shipping policy are 7 to 30 working days. It also states that our products are delivered from the UK, Spain, France or China, depending on the product.

Your yoga mat was delivered 25 working days from order.

We apologise for the delayed response from our customer service team. We are doing our best to reply within 1-2 days during this busy period.

We always appreciate feedback from our customers as this helps us to keep improving.

Noté 2 sur 5 étoiles

A little disappointing

Not a UK Warehouse and still haven't received my item after more than a month as it had to come from China (I don't even need it anymore now lockdown is over). Customer service not very responsive, the WhatsApp option took 2 days to get back to me. Overall a bit disappointed.

13 juillet 2020
Avis spontané
Logo de Fitness Gear UK

Réponse de Fitness Gear UK

We are sorry to hear that you are disappointed. We always make sure that the information regarding our operations is clearly detailed on our website. We are a UK registered company, operating in the UK. Our shipping policy states that our products are delivered from the UK, Spain, France or China, depending on the product. It also states that delivery can take between 7-30 working days. Your order was placed 28 days ago (20 working days). Your order arrived in the UK 4 days ago and should be delivered within the estimated timescale.
We apologise for the delayed response from our customer service team. We are doing our best to reply within 1-2 days during this busy period.
We always appreciate feedback from our customers as this helps us to keep improving.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

Excellent service! I asked if my pool heater could be sent urgently and they arranged a courier for the next day. Of course I had to pay extra, but I was happy to do that as I needed the heater ASAP. The price was very competitive too. And most companies were out of stock. So, all in all, a very satisfactory experience. I would definitely buy from them again!

20 juin 2020
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus