Freddy Australia & NZ Avis 

11
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements

Écrit par l'entreprise

Freddy Store in Australia and New Zealand. Selling the World famous WR.UP Shaping Effect Pants. - Sport, Denim, Fashion.


Coordonnées de contact

3,4

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

11 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 75 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,4

Tous les avis

(11)

10 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis

Nous vérifions les avis

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I’m absolutely thrilled with my pants…

I’m absolutely thrilled with my pants and would definitely recommend them to everyone! I had a small issue with my original pair, but they responded immediately and kindly sent me a new pair. Thank you so much for your amazing customer service! ❤️

11 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Freddy believes it’s ok for customers to pay $280 AUD for jeans that last 10 months when hardly worn and care instructions had been followed

I have bought numerous products from this company and feel that I have been poorly treated by management. I bought a pair of bronze jeans and paid full price aprox $280 AUD and they only lasted me 10months . I follow all care instructions and have numerous pairs of jeans and hardly wore them. They only offered me a $30 refund and stated that it is ok for there products to only be usable for 10 months. This says to me that they are using inferior quality materials but charging ridiculous prices. I will never buy there products again and endeavour to alert friends and family about this scam.

1 août 2026
Avis spontané
Logo de Freddy Australia & NZ

Réponse de Freddy Australia & NZ

Hi Wendy, we’re sorry to hear that you were disappointed with your experience, particularly as a long-standing customer who has purchased from us several times.

We understand your concerns regarding the longevity of the jeans and appreciate that you advised they were cared for according to the recommended instructions. We take product quality seriously, and feedback like this is shared with our product and technical team for review.

After reviewing the matter, the resolution offered was based on the specific circumstances of the claim and our assessment of the item. The $30 goodwill credit was offered as a gesture of goodwill, rather than an indication that we consider a product’s lifespan of 10 months to be acceptable or expected.

We’re sorry that the outcome did not meet your expectations, but we appreciate you taking the time to share your feedback and your past support of Freddy. - The Freddy Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible experience with this company

Terrible experience with this company. Purchase pants and they did not fit properly. Sent them back and they refuced to refund money and will only give store credit. Will be making a complaint to department of fair trading.

Reply: no it wasn’t any sale or offer, you’s are just a terrible company to deal with

13 août 2026
Avis spontané
Logo de Freddy Australia & NZ

Réponse de Freddy Australia & NZ

Hi Michael, we’re sorry to hear that you were disappointed with your experience. We understand that fit can sometimes be tricky when shopping online.

Our return options can vary depending on the promotion or offer the order was purchased under. It’s possible your order was placed during our 50th Anniversary Sale or an Afterpay promotion, both of which may have had specific return terms that differed from our standard policy.

The applicable terms for each promotion are provided as part of the offer and our Returns Policy, and we always aim to be transparent about the conditions before purchase.

We appreciate your feedback and understand that the return outcome may not have been what you were hoping for. Thank you for taking the time to share your experience.

Kind regards,
The FREDDY Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service and products

I’ve ordered from Freddy twice. Both times I had to send the items for exchange. My online shopping experiences, especially when it comes to return or exchange is usually pretty disappointing. But with Freddy it’s been great! Their customer service is exceptional as they get back to me very quickly. They always very kind and friendly. The quality of the jeans are amazing too! They’re super comfortable. Once you wear Freddy’s stretchy pants, it’s hard to go back to regular ones. Highly recommend’

21 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Freddy Australia & NZ

Réponse de Freddy Australia & NZ

Hi Ozz, thank you so much for this wonderful review! 🤍 We’re so glad to hear that both of your exchange experiences were smooth and that our team could make the process easy for you.

It means so much to hear that you’ve found our customer service kind, responsive, and helpful. And we couldn’t agree more about the comfort of Freddy jeans, once you discover that perfect stretch, it really is hard to go back to regular denim! 😍

Thank you for your continued support and for recommending Freddy. We truly appreciate having you as part of our community! 🖤 - The Freddy Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I received my (3rd) pair of Freddy's…

I received my (3rd) pair of Freddy's which unfortunately came with a fault, so I contacted customer service who replied within 24h and offered a replacement. I couldn't be more pleased with the outcome. Thanks Freddy's!

18 mars 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

10 years customer but they do not care ,they only want to take your money

I just got back from overseas, I m freddy customer for over 10 years I need someone who truly understands my situation to slove this problem for me .I completely understand Freddy’s standard returns policy and the 30-day timeframe. However, I would like to respectfully request a review of my case, as I believe this situation falls outside of a typical change-of-mind return.

I have been a Freddy customer for over 10 years and have purchased the exact same pants in the same colour and size previously, which fit me perfectly. Unfortunately, the items in Order #280760 are significantly smaller than the same size I have received in the past, making them unwearable. This suggests a sizing inconsistency rather than a preference issue.

The items are brand new, unworn, and still have all original tags attached. I had been overseas for an extended period and only opened the package after returning to Australia. I contacted you as soon as I became aware of the issue.

Under Australian Consumer Law, customers are entitled to a remedy when goods are not of acceptable quality, not fit for purpose, or not consistent with previous purchases of the same product and size. In this case, the sizing difference makes the product unsuitable for its intended purpose, despite ordering the correct size based on my past experience with Freddy.
I am more than happy to cover the return shipping cost and am only requesting an exchange for the correct size (XS). The total value of this order is close to AUD $500, which is a significant purchase for me, especially as a long-term loyal customer.
I understand store policies, but I kindly ask that you consider this as an exceptional case. If possible, I would really appreciate the opportunity to speak with or have my request reviewed by a senior team member or manager who may have discretion to approve this exchange.

i only get contact by AI who response me,i need supervisor or manager to look into this problem for me

11 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Incredibly misleading company.

Incredibly misleading company.
Selected NZ pricing on their website - shorts were advertised as two for $69.
Added both to the cart however full price was $119 NZD (Still had the wording - 2 for $69)
Messaged to enquire and was told -

The price you saw in NZD was actually the sale price—and it’s part of our current promotion. Our international pricing is set a little differently from domestic orders to help us provide the best service possible. This includes:

1️⃣ Offering free shipping thresholds
2️⃣ Providing competitive shipping rates
3️⃣ Including duties and/or taxes where applicable
4️⃣Using DHL Express for fast, fully tracked shipping (which normally costs around $40–$60 NZD per parcel)

Its 2025 and its truly not hard to have different locations (Countries to be exact) show different pricing. Further to that - the above factors would not justify paying almost double the price.

20 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Freddy Australia & NZ

Réponse de Freddy Australia & NZ

Hi Mel, thank you for taking the time to share your thoughts with us. We genuinely appreciate you reaching out and letting us know how you felt about your experience.

For international orders, pricing is displayed based on the currency selected on the website, and we always encourage customers to ensure their local currency (for example, NZD for New Zealand) is selected before browsing. This allows the correct regional pricing to appear directly on the product page prior to checkout so everything is visible in advance.

We also provide detailed information about how international pricing works on our FAQ page, including what’s included for overseas orders. Our aim is to make the shopping experience as clear and seamless as possible across all regions.

We understand your perspective and truly value your feedback, as it helps us continue to improve our services better, and hope we have the opportunity to provide you with a smoother experience in the future. - The Freddy Team

Noté 4 sur 5 étoiles

*EDITED* - Faulty product rectified

[**This review has been edited since corrective action was taken by Freddy Australia’s CS team**]

I purchased x2 pairs and one was had a manufacturing fault, leading to a hole appearing near the fly seam after only 6 wears and 1x handwash. I raised the issue with customer support and was told to send them back. I did so and their technicians claimed this was wearer damage or I ordered the wrong size. They offered to replace the pair, however I rejected this offer as I disagreed; I had the correct size and they had fit well, and I had cared for them as recommended.

Initially, I was not happy with the handling of my issue. However, after escalating to the Customer Service Supervisor (Ameth), a satisfactory resolution was reached quickly. Thank you for your help, Ameth.

25 novembre 2023
Avis spontané
Logo de Freddy Australia & NZ

Réponse de Freddy Australia & NZ

Hi FS, we sincerely apologise for this unpleasant Freddy experience. Please know your feedback doesn't go unnoticed. Thank you also for taking the time to adjust your review following the resolution of the issue with your recent purchase from Freddy Australia. We greatly appreciate your willingness to provide updated feedback based on the corrective actions taken by our Customer Service team. Your experience does not align with the quality and service standards we strive to maintain at Freddy Australia. Please rest assured that we have addressed the issue internally to prevent such occurrences in the future.

We understand your initial dissatisfaction with the handling of the matter, and we're grateful for your patience and persistence in reaching out to us for resolution. We're especially pleased to hear that our Customer Service Supervisor, Ameth, was able to assist you in resolving the issue to your satisfaction promptly. We value your feedback and are committed to ensuring your continued satisfaction with our products and services.

Thank you once again for your understanding and cooperation, from all of us here at Freddy Australia. <3

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus