Advarsel mot Garvik
Vi har vært så uheldig at vi har kjøpt hus av Garvik Gruppen AS.
Alt begynner bra med hyggelige samtaler og alt er selvfølgeligheter, men så snart vi signerte overtakelsespapirene ble det raskt en negativ holdningsendring i Garvik.
Så snart de har fått pengene sine og overrakt huset gir de blanke F**n i kundene sine…
Vi er et helt byggefelt som har fått erfare dette.
Etter mange år med klaging og masing på reklamasjoner uten at de viser noe vilje til å ordne opp, måtte vi til slutt hyre advokat og melde Garvik inn til boligtvistnemnda hvor vi selvfølgelig fikk medhold. Feil og mangler ble da til slutt utbedret, men også da med litt motstand hvor vi måtte gi nye trusler om boligtvistnemnda.
Det ordner seg for de som gidder, men det er en stor og unødvendig kamp å ta!
Ufattelig trist at Garvik driver å går "all in" for å trenere reklamasjoner i håp om at de foreldes, i stede for å vise litt yrkesstolthet, rette opp i sine mange feil/mangler og med det heller satse på et godt navn og rykte!
Garvik bærer dessverre preg av at det er en arvet familiebedrift uten tilstrekkelig opplæring, kunnskap eller retningslinjer. Til tider har det vært sjokkerende, uprofesjonelle lederegenskaper fra daglig leder med både drittslenging og baksnakking av andre kunder! Jeg var personlig inne på kontoret hans da han fortalte meg om min nabo sin økonomi og deres problemer med det under boligkjøpet. ALT for å skifte fokus vekk fra mine klager og den dårlige jobben de gjør på kontoret.
Vi har gjort den største tabben i livet hittil: Kjøpt et Mesterhus av Gravik Gruppen. Er det noe Garvik dessverre ikke lever opp til, så er det slagordet deres "Det blir som avtalt" eller "Vi bygger drømmer".
Det er snarere tvert imot!





