Wederom een bestelling geplaatst. Deze keer kreeg ik een melding via Whatsap van UPS dat levering de dag erna laat in de middag zou worden geleverd. Dus dat is al een verbetering ten opzichte van de... Voir plus
L'entreprise a répondu

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Wederom een bestelling geplaatst. Deze keer kreeg ik een melding via Whatsap van UPS dat levering de dag erna laat in de middag zou worden geleverd. Dus dat is al een verbetering ten opzichte van de... Voir plus
L'entreprise a répondu
Op de dag van de bestelling ontving ik een e-mail waarin stond dat de verzending binnen 1 tot 3 dagen zou plaatsvinden. Maar na 3 dagen kreeg ik een e-mail dat de verzending vertraging had opgelopen.... Voir plus
L'entreprise a répondu
Vorige week een bestelling geplaatst. Bestelbevestiging ontvangen per mail. Mijn bestelling vond ik niet terug in het aangemaakte account. Bij navraag kreeg ik wel antwoord, maar met een vreemde s... Voir plus
Er is i.i.g. vandaag geleverd wat ik afgelopen weekend heb besteld. Prima verpakt. So far so good. Alleen het vreemde is dat ik na een bestel bevestiging geen enkel berichtje (email) meer... Voir plus
Écrit par l'entreprise
Bij Goldbase maken we investeren in goud en zilver toegankelijk, transparant en veilig. In een wereld waarin financiële zekerheid steeds belangrijker wordt, bieden wij een betrouwbare manier om vermogen te beschermen met fysieke edelmetalen.
Wij begrijpen dat het kopen of verkopen van goud een belangrijke beslissing is. Daarom staan duidelijkheid en eerlijkheid bij ons centraal. Geen ingewikkelde processen of verborgen kosten, maar heldere uitleg en een service waarop je kunt vertrouwen.
Of je nu voor het eerst investeert of al ervaring hebt, wij begeleiden je stap voor stap. Met gecertificeerde producten, snelle levering en een persoonlijke benadering zorgen we ervoor dat jij met een goed gevoel kiest voor zekerheid.
Bij Goldbase draait het niet alleen om goud, maar om vertrouwen, transparantie en het opbouwen van financiële rust voor onze klanten.
Pays-Bas
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Wederom een bestelling geplaatst. Deze keer kreeg ik een melding via Whatsap van UPS dat levering de dag erna laat in de middag zou worden geleverd. Dus dat is al een verbetering ten opzichte van de vorige bestelling. Toen kreeg ik namelijk geen enkele melding wanneer levering zou plaats vinden. En inderdaad, de levering kwam netjes aan op de dag zoals werd doorgegeven.
Dus het trackingsysteem ten opzichte van de vorige levering is bij deze levering wel netjes verlopen. Je moet wel ietsjes geduld hebben met de leveringen, daar er denk ik veel vraag is naar edelmetalen, waardoor leveringen iets langer duren dan verwacht. Maar tot nu toe is elke bestelling die ik geplaatst heb ook ontvangen.

Réponse de Goldbase
Op de dag van de bestelling ontving ik een e-mail waarin stond dat de verzending binnen 1 tot 3 dagen zou plaatsvinden. Maar na 3 dagen kreeg ik een e-mail dat de verzending vertraging had opgelopen. Dit ging zo twee weken door; ze stuurden gewoon om de drie dagen een e-mail zonder een verzenddatum te vermelden, met de mededeling "nog even geduld". Na twee weken wachten moest ik contact opnemen met de klantenservice, waarna de bestelling nog diezelfde dag werd verzonden en na 3 dagen werd geleverd. De bezorgservice is onhandig, ik kreeg geen informatie over wanneer de bestelling zou worden bezorgd en ik moest vrij nemen van mijn werk om op het pakket te wachten.

Réponse de Goldbase
Bestelling netjes binnen gekomen. Goed en veilig verzonden.

Réponse de Goldbase
Deze keer vlot verlopen. Van bestelling tot levering. Track en trace was in orde. Bedankt.

Réponse de Goldbase
Duurde iets langer dan aangegeven maar verder prima !

Réponse de Goldbase
Mooie prijs. Verzending mag wat vlotter.
3 dagen was uiteindelijk 14 dagen.
Algemeen prima service.

Réponse de Goldbase
Voor de tweede keer bestelling gedaan en nu een duidelijke verbetering qua communicatie en levering. Zeer tevreden nu.

Réponse de Goldbase
ik vind dit jammer hoe jullie website maken om goud verkopen. ik heb laast goud gekocht en volgende dag was het geannuleerd. ik probeer elkedag bellen maar het nummer is niet in beriek. ik heb vraag waneer ik me geld refund krijg...
Update... nog 4 x geprobeerd ze te bereiken. Weer callcenter die beloofd je terug te bellen maar dat gebeurd nog steeds niet. Deze site is een scam.. ik hou jullie op de hoogte. Maar absoluut niks bestellen anders ben je je geld kwijt..
Absoluut niet vertrouwen.!!!
Ik heb een aankoop gedaan op 13-10-2025.
Alleen 1 mail gekregen dat me bestelling ontvangen is. Helemaal geen product gezien tot nu toe. Nu al 6 keer gebeld met de belofte dat ik word terug gebeld. Al 3 keer zou ik met spoed worden terug gebeld. Helemaal niks. Het erge is ook dat je ze helemaal niet direct kunt bereiken. Ze hebben er een externe callcenter tussen geplaats. En ook hun kunnen ze niet bereiken. En ook bij de email adres krijg je reply terug niet bereikbaar.
Goldbase is een bedrijf dat qua communicatie mijlen achter loopt op de concurrentie. Vanaf de bestelling hoor je niets meer van hen. Bij andere bedrijven wordt je op de hoogte gehouden van heel het gebeuren. Tracht je te mailen of te bellen in beide gevallen geen gehoor. Tevens bieden ze geen betalings mogelijkheden aan voor Belgische klanten. Ze beloven een factuur ter betaling maar dat duurt daaaaagen tot zelfs enkele weken. Track en trace wordt ook beloofd maar ook dit is een loze belofte. Je kan bestellen, ooit een keertje betalen maar of het komt en wanneer is een open vraag. Je krijgt het gevoel opgelicht te zijn. Spijtig, want soms zijn hun prijzen interessant maar ze missen mogelijkheden en klanten. Klant is niet altijd koning.
Vlak voor het weekend iets besteld.
Kreeg netjes een bevestiging.
Maar vervolgens geen mail met verwachte bezorgdatum. Na een poosje probeer ik te mailen (via de speciaal daarvoor bestemde link op hun site). Maar krijg telkens foutmeldingen.
Andere mailadressen geprobeerd en uiteindelijk lijken de mails aangekomen te zijn.
Echter geen reactie ontvangen.
Dus ik besluit te bellen. Krijg je een callcenter die niet naar je bestelnummer vraagt maar wel verzekert dat ik terug gebeld zal worden.
Maar niks gehoord!
Vanochtend weer gebeld met een dringend terugbelverzoek.
Helaas nog niets gehoord.
Ondertussen ook al weer mails gestuurd.
Mijn vraag nu:
- Wat gebeurt er als je niet thuis bent als hun pakketje komt???? Zijn de gevolgen voor de klant???
- Verwachten ze namelijk serieus dat mensen thuis zijn als je ze niet van tevoren laat weten wanneer ze langskomen???
Ik begin mij nu wel zorgen te maken. In feite zijn ze ondanks callcenter en mailmogelijkheid gewoon onbereikbaar voor de klant!
Ik wil nog geen conclusies trekken. Maar het is wel een teken aan de wand!
Mocht ik vandaag toch nog iets horen, dan zal ik deze review aanpassen.
Vorige week een bestelling geplaatst.
Bestelbevestiging ontvangen per mail.
Mijn bestelling vond ik niet terug in het aangemaakte account. Bij navraag kreeg ik wel antwoord, maar met een vreemde spelfout waardoor ik even wantrouwig werd. Bij google de reviews bekeken, dit waren er erg weinig en ze waren erg verschillend. Nog niet helemaal gerustgesteld. Dan maar even afwachten.
Gisteren een mail met verzendbevestiging ontvangen en vandaag inderdaad het pakket ontvangen.
Uiteindelijk zeer tevreden, zou waarschijnlijk hier wel weer een bestelling doen.
Ik heb op 3 september 2025 een order bij goldbase geplaatst voor de levering van 4 Kilo Silver Coin Bar | StoneX Bullion | 2025. Goldbase was op dat moment veruit de voordeligste aanbieder. Vandaag, 9 september, heeft UPS 4 hagelnieuwe zilverbaren geleverd. Maandagochtend heb ik 's ochtends vroeg per mail een vraag gesteld en kreeg een foutmelding retour. Daarom even gebeld. Ik werd direct te woord gestaan en binnen een uur teruggebeld én gemaild. Mijn ervaring met Goldbase is top, ik kan het iedereen aanbevelen!
Er is i.i.g. vandaag geleverd wat ik afgelopen weekend heb besteld. Prima verpakt. So far so good.
Alleen het vreemde is dat ik na een bestel bevestiging geen enkel berichtje (email) meer heb ontvangen. Ook geen track & trace. Vandaag diverse keren geprobeerd om telefonisch contact te krijgen over de status van mijn bestelling, maar kreeg enkel voicemail.
Eenmaal thuisgekomen van werk lag het pakketje klaar. Eind goed al goed.
Nu ook een accountje aan kunnen maken; dit lukte tijdens de bestelling niet, waardoor ik ook online geen enkele updates zag terug komen.
Toch verwacht ik vaker iets te bestellen bij deze site gezien de scherpe prijzen die ze hanteren.
Ik hoop dat Goldbase.nl e.e.a. nog kan verklaren.
Mijn eerste bestelling geplaatst en dit ging super, hele vriendelijke klantenservice die je netjes te woord staat. Levering ging erg snel, kortom ik ben héél tevreden!
Goed verpakt en ik had snel mijn troy ounce binnen.

Réponse de Goldbase
Op 5 februari een bestelling geplaatst bij Goldbase.nl, maar na 10+ dagen nog steeds niets ontvangen. De klantenservice is waardeloos: ze verwijzen me steeds door, beloven terug te bellen of te mailen, maar komen niets na.
Geen updates, geen transparantie – alleen vage beloftes. Dit voelt als oplichting. Wees voorzichtig als je hier iets wilt bestellen!
Iets klopt er niet. Na bestelling krijg je meteen een factuur die je binnen één dag moet betalen. Vervolgens hoor je niets. Je kan bellen, maar dat krijg je een ingehuurd callcenter aan de lijn. Iemand direct spreken van Goldbase niet mogelijk. Callcenter kan alleen verzoek tot terugbellen doen. Reageren op e-mails gaat ontzettend traag. Beloftes dat dezelfde dag antwoord volgt, worden niet nageleefd. Producten zogenaamd op voorraad moeten nog besteld worden. Adres staat als ‘virtueel kantoor’ eerder te huur op internet. Ondanks KvK en ABN Iban is handelswijze niet vertouwenswaardig. Het enige goede is dat ik na een aantal mails wel mijn geld terug heb. Dit is mijn ervaring, maar een gewaarschuwd mens …

Réponse de Goldbase
Goede service, snelle verzending en scherpe prijzen. Alles wordt verzekerd verzonden. Kortom, erg tevreden.
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.