Samlesæt fra heller.fr
Jeg købte et modelsamlesæt og sikke en gang rod. Jeg skrev en mail til heller.fr men hørte ingenting.
Modellen var noget rod, samle vejledningen var så utydelig og rodet, man kunne ikke se hvilken vej tingende skulle samle og sidde.
Arkene hvor delene sidder på har numre men de var så utydelige og flere kunne ikke ses så et stort gæt værk.
De dele som skulle samles manglede de huller som var beskrevet og en del af den skulle tilpasses før de passede, jeg har samlet en del samlesæt men aldrig et fra heller og det er også det sidste jeg samler der fra.
Det var et militær køretøj som jeg ikke kunne finde andre steder, det ville passe godt ind i mit scenarie.
Det skal siges at efter en del extra arbejde lykkes det at samle det. Men råder andre til at se godt efter hvis i køber fra heller det er ikke Pengene vær.
