Macrofit, Inc. Avis 

125
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

We’re really frustrated and hoping someone from Macrofit Home Gym sees this. We received a confirmation from your team months ago that our order was canceled and that a refund was being processed. H... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered thinking the items were in stock. Then the emails with the excuses started. Unprecedented demand, don't worry you're in our queue! I tried to cancel the order, they bounced back a coup... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

I've had the Fit! Home Gym for >4 months now and have enjoyed using it primarily for pull ups. It's true that shipping did take longer than expected and customer service response was inconsistent but... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I never received the products. Ordered 2 months ago. Was given multiple reasons, for a delay. The response time for emails, is lacking. No updates provided naturally, I had to request communication, a... Voir plus

2,7

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

125 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 60 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,7

Tous les avis

(125)

35 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give a negative star I…

If I could give a negative star I would this company micro fit is a scam they take your money instantly and no product. I ordered November 2025 and I still don’t have the gym equipment you email them since they don’t provide a phone number and you still don’t receive a response. I am seeking legal actions at this point . The BBB will be hearing from me .

17 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Macrofit, Inc.

Réponse de Macrofit, Inc.

Hi Tracy,

Thanks for your feedback, and we’re sorry for the frustration this has caused. We acknowledge we fell short on communication during a period of logistics delays and reduced support capacity.

We can confirm all pending Home Gym orders have now been shipped, including yours. Our team has been actively working through all outstanding cases to ensure every customer receives their order as planned.

We appreciate you bringing this to our attention, and we’re continuing to improve our support and fulfilment processes to prevent this from happening again.

If anything is still unresolved with your order, please contact us at support@joinfitapp.com so we can assist you directly.

~Macrofit Team

Noté 1 sur 5 étoiles

This company is obviously a scam

UPDATE: I had purchased my tower through Affirm, and affirm won’t open a dispute after 120 days. I emailed and emailed till affirm gave me a phone number to open a dispute even though it’s been about 160 days. Here it is for anyone else as unlucky as me 855-914-3141. Within 24 hours I received an email from macrofit that they would like me to withdraw my dispute and they will zelle me right away. I am not going this route. They will either A. Have me withdraw and never pay me or B. This won’t be on their record so they can continue to do this to people. If the same thing happens to you, do not withdraw your claim. Macrofit will be put on a list and dropped by their credit card processor so they can’t continue to do this to people

This company is obviously a scam. I own a flexia reformer and flexia was acquired by macrofit. Macrofit reached out to me because they supposedly made a Pilates tower which can be attached to my flexia reformer. I purchased the tower 8/31/25 with the promise of my tower being delivered in November. In november o was contacted by macrofit and they said it’ll be a couple more weeks… ok, no big deal. We are now at the end of February 2026 and zero communication from macro fit and several unanswered emails. They have my $1200 and I recieved a headache in return. Stay far far away from this company. They will steal from you

30 août 2025
Avis spontané
Logo de Macrofit, Inc.

Réponse de Macrofit, Inc.

Hi Diana,

We understand your frustration regarding the delay and the experience you’ve described, and we sincerely regret the inconvenience this has caused.

We take all feedback seriously, which is why we reviewed your case and resolved this in your favor. The refund has already been processed and completed as of March.

We know that trust is important, and we’re genuinely sorry that your experience did not meet expectations. We hope we can have the opportunity to make things right for you in the future.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us directly at support@joinfitapp.com. We’re always here to help.

~Macrofit Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Never Received

It’s been four months and the product still hasn’t shipped. I sent several emails requesting a refund, still waiting on a response.

11 février 2026
Avis spontané
Logo de Macrofit, Inc.

Réponse de Macrofit, Inc.

Hi Kheira,

Thanks for your feedback, and we’re sorry for the frustration this has caused. We acknowledge we fell short on communication during a period of logistics delays and reduced support capacity.

We can confirm all pending Home Gym orders have now been shipped, including yours. Our team has been actively working through all outstanding cases to ensure every customer receives their order as planned.

We appreciate you bringing this to our attention, and we’re continuing to improve our support and fulfilment processes to prevent this from happening again.

If anything is still unresolved with your order, please contact us at support@joinfitapp.com so we can assist you directly.

~Macrofit Team

Noté 1 sur 5 étoiles

We’re really frustrated and hoping…

We’re really frustrated and hoping someone from Macrofit Home Gym sees this. We received a confirmation from your team months ago that our order was canceled and that a refund was being processed. However, just last week the order still showed up at our door, and we have been unable to reach anyone—emails go unanswered and there’s no phone number listed to call.

We just want this resolved properly—either confirmation of the refund status and what you want us to do with the delivered equipment. Please contact us so we can fix this.

1 février 2026
Avis spontané
Logo de Macrofit, Inc.

Réponse de Macrofit, Inc.

We’re very sorry for the frustration and confusion caused by this experience.

To help us properly review your order, please email us at support@joinfitapp.com using the same email address used for your Home Gym purchase, as we’re currently unable to locate the order under your name alone.

Once received, we’ll check and advise on the next steps regarding the delivered equipment. Thank you.

~Macrofit Team

Noté 1 sur 5 étoiles

WORST SERVICE EVER***

WORST SERVICE EVER***

I'm in Canada, the product never arrived even I was told it would take 2-3 weeks... they kept saying "your order has been completed we are just waintng to ship" ... I actually feel scamed, I asked for a refund if it was not ready after 3 months the message was "it is ready, just wait for the tracking number... how GLAD ARE YOU to go forward" I told them NOT GLAD AT ALL, want my money back, they cancelled the order in few seconds and NO MONEY YET after a week*** ... all of the service and product is lile garbage SORRY.

HIRAM G.

1 février 2026
Avis spontané
Logo de Macrofit, Inc.

Réponse de Macrofit, Inc.

Hi Hiram,

We sincerely apologize for the delay and the frustrating experience this has caused. We understand how disappointing this situation has been for you.

After checking your order, we can confirm that it has already been shipped out and received. We truly appreciate your patience throughout the process, and we hope you are now enjoying your Home Gym.

Thank you again for your feedback, and we’re sorry for the inconvenience caused.

~Macrofit Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ve been using the Macrofit app…

I’ve been using the Macrofit app alongside the Home Gym, and overall it’s been a great experience. The equipment feels solid and well-designed, and the app makes workouts easy to follow and stay consistent with. I especially like the variety of training options and how everything works together as a system. Excited to see how the platform continues to improve over time.

11 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Macrofit, Inc.

Réponse de Macrofit, Inc.

Thank you so much for the great feedback!

We’re happy to hear you’re enjoying both the Macrofit app and Home Gym. It’s awesome to know the workouts and training variety are helping you stay consistent. We truly appreciate your support and can’t wait to keep improving your experience!

~Macrofit Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Excellent product, horrible communications

If I could rate the product separately from the company itself, I would give the product 5 stars and the company's communications 0 stars.

I ordered the pull-up tower on October 1, was told at that point to expect it the final week of October or the first week of November. It finally arrived January 15, three and a half months later. I emailed customer support several times, got replies about every third email. It wasn't until I started publicly complaining on Instagram ads for the product that I got any real answers.

On the website, it says the product usually takes 5 weeks to ship, but to currently expect "slightly longer" delays. In mid-December they told me that one major component was out of stock, and they were having trouble replenishing that component, before they could start completing older orders, but that they expected it December 22. December 22 came and went -- no communication. I eventually told them to cancel the order, which they ignored twice, so I complained to Shopify directly. Lo and behold, 48 hours after my formal complaint, all kinds of updates came through, with numerous tracking numbers, etc., and now I finally have the product.

If they had just listed the product as being out of stock when I tried to order it, or if they had been up front about the problem fulfilling the order with a realistic time estimate telling me it would take 3 or 4 months, I would have accepted that, but none of that happened. The estimated shipping date was always just two or three days of whatever date I was emailing them on.

Having said all of that, the pull-up tower itself is high quality and, in my opinion, worth the cost. Whether it's worth the time and frustration is up to you.

14 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Macrofit, Inc.

Réponse de Macrofit, Inc.

Hey Scott,

Thanks so much for your honest feedback. You’re right, our communication fell short, and we’re really sorry for the delays and confusion. You shouldn’t have had to chase us for updates.

We had some stock issues and internal changes that slowed things down, but that’s on us; we should have been clearer about realistic timelines.

We’re glad you’re enjoying the Home Gym itself, and we’re working hard to make sure this doesn’t happen again. Thanks again for your patience and for sharing your experience.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid at all costs!

I joined the original FITT! app a few years ago and paid a one off fee for a Calisthenics program. Then all of a sudden I received notice that a company called Macrofit was taking a payment from my account for July - Dec 2025. I have no idea what this payment was supposed to be for as I never signed a subscription agreement with them. I emailed their customer support several times and didn’t receive a reply so had to go into my bank and get them to reclaim my money and launch a fraud investigation. I’ve had to be issued a new bank card so have to advise everyone of from my new details. If I hadn’t done this I have no doubt that would have continued to take money from my account. There was no way of cancelling payments on their app either. And as for equipment? Buy from Gravity Fitness, way cheaper and excellent customer service.
I’d advise anyone to avoid this company at all costs!

28 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID MacroFit / Fit! Home Gym

I ordered a Fit! Home Gym from MacroFit on July 19, 2025. Over five months later, I still have not received the product.

Over several months, I emailed the company multiple times requesting updates and received very limited communication. On November 11, 2025, after nearly four months with no shipment, I requested either a confirmed ship date or a refund. MacroFit responded the same day, apologized, and stated in writing that my order had been removed from the shipping queue and that a refund would be processed within 10 business days.

That refund deadline passed on November 25, 2025, but no refund was issued and no follow-up communication was provided. I emailed again on December 4, 2025, but received no response and still have not received my money back.

At this point, I have neither the product nor the refund that was promised in writing. The lack of follow-through and communication has been extremely disappointing. I would caution others to be very careful before ordering from this company.

I am now pursuing resolution through my bank and consumer protection agencies. I cannot recommend this company based on my experience.

18 juillet 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Needs better communication with customers

Edit:1/28/2026. The company has reached out and truly wants to fix the issues. What I had ordered is having production issues, and I completely understand this. Timely communication with the buyer is key. I had already canceled my order a month ago. 12/18/ 2025 I ordered a Flexia reformer tower back in Sept. I sent at least 5 emails just asking for an ETA. One email saying it will ship 11/1. I reached out again and nothing. Very poor customer service. I went through Shop/Affirm to make payments, order canceled, and I was reimbursed.

2 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY

Like many others, I never received all of the items that I ordered from this company. They are a scam! I feel like I got lucky in that I at least received the main prize, but I lost out on a couple of hundred for accessories purchased at the same time.

DO NOT RISK IT! You worked too hard for your money to have it never arrive. If you do decide to risk the purchase, then use your CC; at least you can file a complaint with your CC company and have a better chance of getting your money back if you never receive the item.

Contacting FIT! support is useless; you may get one or two responses, but after that, they'll ghost you.

2 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give zero stars I would

If I could give zero stars I would. Ordered this in June. Have still
not received it. I have sent multiple emails and have gotten no reply. This company is a scam. I am going to have the charge reversed on my credit card. Lesson learned.

28 novembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Subscription scam

The Fit App decided to "renew" my subscription and charged me $110 for an annual subscription. I didn't even know I had a subscription!
Upon asking them for a refund on the same day, I was told that would not be possible and it is my job to watch for renewal.

26 septembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Shopping Experience

Order process:
Order placed June 28th with a projected shipping timeline of 5 to 8 business days.

July 25th: e-mailed support to see if I needed to pay the $100 dollar "expedite" fee so my order actually shipped.

July 26th: was told that my order would ship in August.

August 1st: requested to cancel this order since it didn't appear that I would ever get it.

August 8th: Cancellation accepted (pending refund).
---
If Macrofit wanted to sell their product for $500, then just sell it for $500 (it's $399, but there is an option to pay another $100 to "expedite" the order). I will say that the customer service is helpful and they understand the way this company does business. In mid-July when I e-mailed about how long shipping was taking I was given lifetime access to their app as consolation, but even as August has worn on, the shipping date provided for my order continues to move to the right. What a joke.

7 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Never Received Product or Refund

I concur with many other buyers; the product was ordered a month ago, and it even advertised that it would be shipped within several days, but little to no communication and it never arrived. I requested a refund and their response was to offer me a subscription to a fitness app... Still no refund was ever processed. I had to contact my personal bank. In my opinion its either a poorly run company or a fraudulent company.

13 juillet 2025
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Waiting and waiting. But finally arrived

TLDR: Takes forever - 3ish months from order to arrival. Does eventually show up and is what was advertised. If you’re patient and really want it it’s worth the wait.

I ordered in May.. still not shipped. Emailed SEVERAL times. They gave me access to their fitness app for free for life.. but still no product that we paid for… maybe in 2024 they were great at shipping or had them on hand but now it feels like they’re making them based on order volume and won’t ship any out until they meet x amount of pre-orders. Even though their website says NOTHING about pre-ordering.

Update: 22 July 2025 - after some mishaps with shipping (that they corrected), the home gym has finally arrived. Installation instructions were non-existent but wasn’t too hard to figure out based on the pictures. Very well packaged for shipping.

8 juillet 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus