De enige die nog tripp lite levert
De enige die nog tripp lite levert. Snel geleverd. Mooie produkten. Voor data centra
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
De enige die nog tripp lite levert. Snel geleverd. Mooie produkten. Voor data centra
waren op zoek naar de schandlekit2 en meer produkten
voor onze data center. wij willen alleen tripp lite gebruiken. kwam bij maxsim terecht. die leveren alles van tripp lite. verder moeilijk te vinden,
Zij leveren een ander artikel dan besteld. Doen dan doodleuk alsof er niet een verkeerd artikel is geleverd, terwijl zelfs de fabrikant van het component aangeeft dat het fout is.
Na veel moeite gaan zij akkoord met het leveren van het juiste artikel, met levertijd. Dit is nooit meer gebeurt.
Het geld krijgen wij ook niet terug want ook al bestaat Maxsim nog steeds, het bedrijf waar aan betaald wordt is een andere, en die gaan kennelijk her en der failliet zodat niks terugbetaald hoeft te worden.
Je zou bijna denken dat dit een oplichter is...
Web order 572
Ordered, payed, but not delivered! Internet fraud company.
Ik had een actieve USB-verlengkabel nodig. Lastig te krijgen op korte termijn, uiteindelijk een gevonden bij MaxSim.eu waar hij stond gemarkeerd als Op voorraad.
25-8:
De webshop bokt, betaling via iDEAL lukt niet. Ik neem contact op. Enkele uren later reactie dat het gerepareerd is.
Hierop kabel besteld die gemarkeerd stond als op voorraad en via iDEAL voldaan.
27-8:
Geen verzendinformatie ontvangen, hiernaar geïnformeerd. Reactie: we gaan het navragen in Chicago. Ik heb gereageerd dat ik dit zeer bijzonder vond omdat de kabel op voorraad was dus Chicago zou er niets mee te maken moeten hebben. Reactie: Het kan overal zijn, ook in een container in Rotterdam of in een haven in China.
Ik vind op een andere site de kabel welke de volgende dag geleverd kan worden, dus ik annuleer de order onder Wet Koop op Afstand.
Boze reactie: Corona dit, productiestop in China dat, Rotterdam staat vol containers en meer verhalen. Ik kan annuleren maar moet 50% restocking fee betalen. Ik geef aan dat dat niet juist is onder Wet Koop op Afstand en dat ik een volledige refund verwacht.
30-8:
Ik krijg de update dat de bestelde kabel in januari geleverd kan worden, met de vraag om bankgegevens door te geven voor de refund. Ik verstrek de bankgegevens direct.
13-9: Ik heb nog geen refund ontvangen. Ik informeer hiernaar. Reactie: verhaal over voorrang voor klanten, havens en fabrieken in China, kritiek op dat ik geen begrip zou hebben voor de situatie en dat terugbetalingen altijd einde van de maand gebeuren.
Ik ben er klaar mee. Waardeloze winkel, ik ga hier nooit meer iets bestellen. Ik mag hopen dat ik de 109 euro nog terugzie maar heb er weinig hoop op.
13-10: de helft van het bedrag teruggekregen met een omschrijving die iets zegt over restockingfee en administratiekosten
9-11: Zaak aangemeld bij incassobureau, die nog een laatste betaalverzoek zonder kosten heeft gestuurd.
23-11: terugbetaling volledig ontvangen, echter kosten incassobureau moeten nog voldaan worden. Ondertussen is het taalgebruik van de shop grover geworden met directe beledigingen mijn kant op.
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.