Alt gik fint indtil min nye autocamper…
Alt gik fint indtil min nye autocamper skulle afleveres. Jeg blev snydt. I min faktura står der at jeg skal betale 1200 euro for 2 stk 32" tv instaleret. Da vi kom var der sat 2 stk 19" tv i bilen. Det fik vi så lavet om til at vi fik 2 stk 22" i stedet for. Jeg sagde at det så ikke var prisen for den størrelse tv, manden der hjalp med fakturaen sagde at det kunne vi lige finde ud af, jeg skulle bare lige skrive under på min levering. Derefter var det så pludseligt prisen for 2 stk 22" tv. Jeg blev virkeligt ked af det for dette var ikke aftalen. Men her blev jeg blot fyldt med en masse sludder om hvad det koster at sætte 2 stk tv op, 2 stk beslag og 2 stk kabler. Jeg føler virkeligt at jeg blev snydt. Jeg sendte dem en mail efterfølgende, og blev da også ringet op af sælgeren, der igen fyldte mig med sludder.
Trals oplevelse på en dag der skulle have været fantastisk. Så pas på med hvad de skriver i din aftale og på din faktura, og hvad du får konkret. Det koster tillid.
