Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Bought a hot water tap, asked to buy a replacement carbon filter , sent them their tap and they provided the wrong part. Now have a tap rendered useless due to poor customer service and can’t supply t... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Really happy with my purchase. The tap looks great, feels well made and is exactly as described. It was a good quality product for the price, and I’m very pleased with how it looks once installed. The... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I purchased a bathroom set from this company which is absolutely awful quality. I had a plumber come to fit the bathroom but quickly discovered a split in the bathtub. They did send me another one out... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Received the hinge repair plate kit. It was supplied with wood screws for all fixings including the metal bracket holes. The plate is very thin so it is totally pot luck if the wood screws actually ti... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'articles de salle de bains

Écrit par l'entreprise

Great bathroom solutions for any budget. From comfortable showering to smart furniture, we've got all you need to create your bathroom.


Coordonnées de contact

2,8

Moyen

TrustScore 3 sur 5

329 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 28 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,8

Tous les avis

(329)

101 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Lied from the first minute

First they lied & provided a fake tracking number pretending was dispatched same-day for next day delivery. All lies. They stuck to this blatent lie for 3 days non-stop, until I asked them frankly 'is this fraud?'....then & ONLY then on the 4th day after ordering did they organise dispatch the following day on the 5th day (different tracking no. & different courier!) . So very very bad experience & very stressful & in my honest opinion they ONLY dispatched eventually because I pursued them non-stop for days did they actual dispatch to me.....ABSOLUTELY SHAMELESS. AVOID

16 février 2026
Avis spontané
Logo de Neshome

Réponse de Neshome

We’re very sorry to read about your experience and understand how frustrating this must have been for you.

This certainly isn’t the standard we aim to deliver, and we take concerns like this seriously. We’d really appreciate the opportunity to look into what happened with your order and clarify things for you.

Please could you contact us directly with your order number and details so we can investigate this fully and assist you further?

Noté 1 sur 5 étoiles
Logo de Neshome

Réponse de Neshome

We’re really sorry to hear about the issue with your shower and the difficulty you’ve experienced getting support — we understand how frustrating this must be.

We’d like to take a proper look into this for you and help get it resolved as quickly as possible. Please could you contact us directly with your order number and details so we can review your case and assist further?

Noté 1 sur 5 étoiles

Still waiting for my shower to be…

Still waiting for my shower to be delivered, wich was suppose to be next day delivery, the tracking number doesn’t work at all, I have received my shower screen but no shower, tried getting in contact, ringing leaving numerous emails and messages but had absolutely no reply, the customer service is awful and my order seems to have disappeared and no one can tell me anything and no one is getting back to me.

18 mars 2026
Avis spontané
Logo de Neshome

Réponse de Neshome

We’re really sorry to hear about the delay with your order and the lack of communication you’ve experienced — we understand how concerning this must be.

This isn’t the service we aim to provide, and we’d like to urgently look into the status of your delivery. Please could you get in touch with us directly and share your order number and details so we can investigate and update you as soon as possible?

Apologies again for the inconvenience caused, and thank you for your patience while we resolve this.

Noté 1 sur 5 étoiles

£50 for a return!!!!!

Very poor service. Bought a bath panel via B&Q which was delivered from NES within a week. Upon receipt I realised it wasn’t the right fit. I contacted them (when around the block first) to be told my £45 item would be £50 to return!!
This is absolutely disgusting and their customer service is shocking.
I will never use them again or B&Q and will be taking the panel to my local store.

Avoid like the plague there out to scam you

17 mars 2026
Avis spontané
Logo de Neshome

Réponse de Neshome

We’re sorry to hear you’re unhappy with your experience and understand your frustration.

Just to clarify, for orders placed via B&Q, the returns policy (including any applicable collection charges) is outlined within their terms and conditions. This does advise that a collection fee of £50 may apply if the item cannot be returned via a B&Q store.

That said, we’d still like the opportunity to look into this for you and see how we can help. Please get in touch with us directly with your order details so we can review your case further.

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely rubbish!!!

Absolutely rubbish!!!
Bought a toilet online from them, through bnq. They try to deliver without notifying me. Hence, no one was home. I try to contact them but it was impossible! I have not heard from them ever after...!!! No toilet, I lost my money and my time... never again!!!

2 mars 2026
Avis spontané
Logo de Neshome

Réponse de Neshome

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must be.

We’d like to investigate this for you as a priority and get a clear update on what’s happened with your order. Please could you contact us directly with your order number and details so we can look into this further and assist you?

Apologies again for the inconvenience caused, and we appreciate you bringing this to our attention.

Noté 1 sur 5 étoiles

Shocking customer service

Shocking customer service

2 mars 2026
Avis spontané
Logo de Neshome

Réponse de Neshome

We’d really like the opportunity to understand what’s gone wrong and help put things right. Please could you get in touch with us directly with your order number and details so we can look into this for you?

Noté 5 sur 5 étoiles

Very impressed

Truthfully, I had a panic after I had placed the order because I had never heard of you and your products had no reviews. I worried I had been scammed. But then everything arrived in perfect condition with a friendly and helpful driver. The product quality seems just fine, the packing was professional and the price just couldn't be beaten. Very impressed!

26 février 2026
Noté 4 sur 5 étoiles

New bath panel with access and storage

Saw this in amazon first then decided to look up the company, bought it from the company, it arrived on time, and it was exactly how it looked on the web site, it was very hard to understand the instructions, ended up having to get a joiner to fit it, now it's done I'm very pleased with the bath panel

2 janvier 2026
Noté 4 sur 5 étoiles

Quick delivery

Quick delivery, I hope they give good customer Service after sales too. After sales Returns are really stressful.

24 février 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant Service

I received very prompt and effective communication and replacement of a bidet. Even though the product. I would recommend Neshome for your home improvements.

16 février 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Very poor design and uninterested…

Very poor design and uninterested customer support. Shower controls broke, and the temp control handle attachment is crazy setup that I've never seen before. No spline, just a grub screw - inevitably it fails very quickly.

18 février 2026
Avis spontané
Logo de Neshome

Réponse de Neshome

We’re sorry to hear about the issue you’ve experienced with the shower and that you’re unhappy with the design and support received.

We’d really like the opportunity to look into this for you and see how we can help. Please could you contact us directly with your order number and details so we can investigate further and assist you?

Apologies again for the inconvenience caused, and thank you for your feedback.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very happy customers

Items arrived on time, very well wrapped. The quality of all items is extremely good. We’re so pleased with our new bathroom and would recommend to future customers.

2 janvier 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

I was extremely worried after reading reviews

I was extremely worried after reading reviews on trustpilot, (after I placed the order!) vanity unit arrived around 12pm on the date they said it would, which was a Saturday perfect for me, I have checked it all but not assembled it, and all seems ok, the driver didn't call before arriving, and didnt ask for signature but took photos of the boxes, this was the cheapest I had seen for the same product sold elsewhere, I always got emails back when I asked a question, usually next day, so that could be improved, so I was very pleased to have a great experience, I think it's important for both bad and good experiences are shared, but most people only complain when they have a bad experience.

14 février 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Extremely disappointing experience

Extremely disappointing experience. Took a very long time to decide on the bathroom units I wanted and where to buy them from. I wish I’d seen reviews beforehand and avoided a lot of pain.

NES supply bathroom furniture for B&Q, so I wrongly assumed they would be good to deal with and supply nice items. That was a big mistake.

The vanity units I ordered turned out to be low quality, damaged and poorly manufactured, with obvious defects in the surface. Other items were not as ordered, not as shown online or not as described. I had to organise time from work for the delivery, so incredibly irritating as more time was needed for a return.

Communication was hugely frustrating and there were long delays between emails. The chat facility is never active, as mentioned by others.

I cannot fault the politeness of the person responding, but there were several days between messages and it took too long to collect my order and get a refund. Although I told NES that I wanted to return my order within 24 hours of delivery, it took well over 2 weeks to get things collected and sorted. Such a massive waste of time.

I’m under the impression that NES are overloaded with issues and have very few staff to offer any kind of proper service.

16 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

No communication for the last two days

No communication for the last two days, I have sent two inquiries about the delivery, but no one has responded. If I had read the reviews earlier, I would not have ordered anything from them. There is no contact telephone number. Only an online form. I do not recommend it.
Unfortunately, the order I placed was not for a small amount, and I am extremely disappointed.

10 février 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Very poor design WC/Basin/Vanity unit + shocking after "care"

Ordered their WC and basin vanity unit and late arrival was only the start of problems. Two cabinets. One for WC to back onto was too narrow to access the flush pipe seal at the back of the WC. The other was a cupboard unit that had a false back which was supposedly to run a soil pipe behind but was too narrow. Various attempts to ask advice resulted in laughable suggestions (always from someone supposedly named Rachel) which were insulting as it was being fitted by two professional/ highly experienced plumbers. We had to redesign both units with bespoke parts made on site. If you are thinking of buying such a product, I suggest you may want to look at some other company.

26 janvier 2026
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus