it very very good cuz i like it here
it very very good cuz i like it here, btw the microwaves are missing the glass. The food is very good too, just dont microwave it. My teahter also give us premisoin to smoke hash and Vape.
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Vi er Nordsjællands grundskole, Gymnasium, HF og internationale skole. Hos os er der tid, opmærksomhed og plads til den enkelte elev, så alle kan nå toppen af deres potentiale. NGG er stedet, hvor du får høj faglighed, stærkt fællesskab og varige vensk...
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
it very very good cuz i like it here, btw the microwaves are missing the glass. The food is very good too, just dont microwave it. My teahter also give us premisoin to smoke hash and Vape.
Dårlig anmeldelse af Nordsjællands Grundskole og Gymnasium (NGG) og NIS
Jeg har haft en meget skuffende oplevelse med Nordsjællands Grundskole og Gymnasium og deres internationale afdeling NIS.
Ledelsen opleves som svær at komme i dialog med, og henvendelser bliver ofte ikke taget seriøst. Beslutninger virker uklare og uden ordentlig opfølgning.
Der er desuden stor udskiftning blandt lærerne, og brugen af vikarer påvirker undervisningen negativt. Det skaber manglende kontinuitet og tryghed for eleverne.
Det mest alvorlige problem er dog trivsel. I min oplevelse bliver mobning ikke taget tilstrækkeligt alvorligt, og der bliver ikke handlet hurtigt eller konsekvent nok, min måtte skifte skole da mobningen ikke blev taget alvorligt. Han skiftede til RPR og er blevet et glad barn igen. Jeg har også oplevet episoder med elever med voldsom og udadreagerende adfærd, som efter min mening ikke bliver håndteret ordentligt. Det skaber et utrygt miljø for de andre børn.
Når man samtidig betaler for en privatskole, er det frustrerende, at faciliteter og praktiske forhold – som fx internet og ressourcer – heller ikke lever op til forventningerne.
Samlet set fremstår skolen pæn udadtil, men i praksis er der alvorlige problemer med både ledelse, undervisning og trivsel. Jeg kan derfor ikke anbefale NGG eller NIS til nogen!
Hej, jeg er mor til Ditte-Marie-Echevarria Gwendoline Adolphine Aðalbjörg og jeg er dybt skuffet over skolens måde at håndterer "problematiske" situationer.
Min 6-7 årige søn/datter
(bun/bunny/they/them/furry/furhen) kom hjem fra skole med tårer i øjnene, og fortalte om en dybt ubehagelig oplevelse, som furryhen havde oplevet den dag.
Jeg fik af vidde at en af lærerene havde ment, at Bunnys voksen legetøj var upassende at bruge i timen, samtidigt sagde hun, at det var strengt forbudt at ryge hash, imens en af skole kammeraterne fremlagde.
Jeg mener at lærerens kummerlige og gøjlede måde at håndtere situationen på var dybt forkert! Det er penge direkte fra min pung! De hår måske aldrig oplevet, at smuge hash fra politiet, bare så Ditte-Marie-Echevarria Gwendoline Adolphine Aðalbjörg kan være rolig i timerne.
(Min oplevelse var i 2021-2022, dengang Thomas stadig havde sit hovedet lang oppe hvor solen ikke skinner)
I was a student here. It's a long story so I'll keep it short: I got CPTSD from this place. I'm in my late twenties and still working through it. I hope this place get demolished and the kids get the help they need.
Dårlig internet på skolen, forstyrre virkelig undervisningen
Dårlig, voldsomt uprofessionel overreaktion fra indskolingsleder, som siger hun selv er ledelse og bestemmer at fjerne mit barn fra venteliste baseret på noget forslag fra vores side. Vi troede at NGG,sådan en stor international skole skulle være åben og kompetencedygtig til dialog. Men nej, vi har fået den mest voldsom provokerende aggressiv udtalelse fra ledelsen, som på ingen måde virker positivt og professionelt men som en diktator !
alt for lang køretur til skolen. mcdonald's drive in tit blokeret. der er sjældent plads på parkeringspladsen til min lastbil. min søde dreng kommer tit hjem fra skole med tåre i øjnene og fortæller mig at skolens fascistiske lærere har konfiskeret hans VAPE! koster mig endnu 200kr om måneden erstatte dem. 2 stjerner, jeg kan ikke tro de behandler min 12 årige sådan.
Jeg er virkelig glad og stolt over at have haft mulighed for at skifte min barns skole. Jeg oplevede, at NGG ikke kunne opfylde vores forventninger til en privatskole. Efter at have givet både os selv og NGG to år og forsøgt, besluttede vi at skifte skole, da vi følte, at det begyndte at påvirke vores barn negativt.
Internet er dårligt vi betaler 2000kr om månden og vi må ikke få en mircovn eller skraldedspand, og vi købe sodavand i kanteinin og vi må ikke drikke dem i timen men lærer må gerne nu skal de stoppe
Min oplevelse er, at NGG er blevet en alt for stor skole.
Der er mange vikarer, udskiftning af lærere og små kedelige lokaler. NGG har ikke nok fokus på trivsel i klasserne, det handler udelukkende på faglig udvikling.
Bestyrelsen og forstanderen har ikke hånd om skolen og de udfordringer der er.
Jeg synes ikke det er pengene værd overhovedet at melde sig ind på denne skole. Der er næsten ingen forskel på os elevers niveau i forhold til elever på andre folkeskoler.
De behandler ikke nogle specifikke situationer særlig godt og har ikke særlig gode lokaler til at kunne få det meste ud af undervisningen.
Det kan godt være det ikke betyder så mange for nogle speciale personer, men for mig synes jeg det er forfærdelig klamt at toiletterne lugter af urin og afføring hver eneste dag. De går ikke meget op i rengøringen.
Ikke godt nok i min mening.
Uprofessionelt arbejde i form af planlægning af eleverne for 9. klasse - Alt for mange opgaver og uoverskueligt arbejdsmetoder. De burde helt sikkert overveje andre strategier fremadrettet.
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.