Magtesløshed
Læs hele anmeldelsen tak , Hej har købt et grounding lagen hos nordground eller betalt 699 kr og fik ordrebekræftelse på email & alt så godt ud os på trustpilot 💪 Men har ik hørt mere & det nu 15 dage siden & har prøvet at email dem 8 gange & ringe på deres telefon nr som står på deres hjemmeside uden held - ingen respons overhovedet ud over pengene er blevet hævet selvfølgelig så 1 stjerne burde de ingen gang have , nul produkt - nul respons - nul kontakt - dyre lære penge & skriver kun min anmeldelse på trustpilot for andre ik skal det samme igen så vidt muligt mvh Tom Chamberlain, overlever selvfølgelig og må alle få en bedre oplevelse andre steder og god dag 🙏🕯️❤️ P.S har kvittering på varen & dokumentation på alt mails fra mig m.m opkald..Nyt nyt 🌈 idag 20 dage efter gav jeg et sidste opkalds forsøg til nordground & de ringede lidt efter tilbage & de vidste ik hvad der var gået galt & undskyldte mange gange, lagnet kom så her til aften pludselig 🤷 & de havde sendt en forkert adapter med , som de så har fra trukket købs prisen 👌 Den eneste gode oplevelse var manden Emil som jeg snakkede med sød & rar & forstående 👌 og nu vil jeg prøve lagnet 👌 Alt i alt meget forvirrende forretning eller køb , men kan ha været at jeg har været uheldig skal jeg ik ku sige ved jeg ik 🤷








