Jeg bestilte en nissemand, der kunne kravle op og ned ad en stige, Stigen var ca 3meter. I stedet modtog jeg en nissemand med en stige på 40 cm. Nissen kan bestemt ikke klatre. Jeg klager til Nordis... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Det er virkelig med blødende hjerte at jeg må give NordiskLiv 1 stjerne. Jeg har modtaget 1 stk. AutoWarm, som absolut ingen virkning har. Jeg reklamerede og fik som mange andre tilbudt 20% refusi... Voir plus
Ved ikke lige hvad med dette firma 16 juni bestilt powerflex modstands træner 17 juni penge trukket 30 juni stadig ikke modtaget pakke Kan se den nu er i København og har haft afrejse fra Kin... Voir plus
Nordisk liv .dk har købt to st guld ure er aldrig kommet men pengene kande de godt finde ud at hæve handel ikke her Peter Bønnelykke en gang rod har jeg aldrig oplevet glemte at skrive er meget frustr... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Har aldrig modtaget min vare trods…
Har aldrig modtaget min vare trods flere forsøg på at få kontakt til dem - hold jer langt væk.
varer kommer for sent og virker ikke
varer kommer for sent
virker ikke
de svare ikke på mine henvendelser
så beklager men en stjerner er for meget så over 400 kr i skraldespanden
5 ugers leveringstid.
Næsten 5 ugers leveringstid.
Og det reparationssæt til lynlåse duer ikke. De reklamerer som om det er et dansk firma, men det kommer fra Kina. Det er et fupfirma og varen er ubrugelig.
Jeg bestilte en massage produkt som kan…
Jeg bestilte en massage produkt som kan ikke oplades. Fik skrevet til dem flere gange, det lover og lover…
Mange klage mail var tid spild. Det hjælper INTET!!!
Spil ikke dine penge på dem!
"danskfirma" nordisklov.dk viser det…
"danskfirma" nordisklov.dk viser det sig at varerne skal sendes fra Kina sikke noget dårligt service så snyd så snyd
Fik varen men skal returneres i Kina
Fik varen men skal returneres i Kina.
Dette fremgår ikke på siden
Elendig service.
Elendig service.
Bestilte en vare, som jeg afbestilte igen efter en time. Dagen efter fik jeg at vide, det ikke kunne lade sig gøre, den var afsendt.
Sikke noget vrøvl.
Bestilte et spil fra dem og får et…
Bestilte et spil fra dem og får et andet spil på engelsk som de så ikke vil returnere penge for og når nej skal send det retur skal jeg selv betale porto for noget jeg ikke har bestilt og mulig told da den vare jeg har bestil er kommet fra Kina
Kan ikke anbefale at bruge dette firma
Fup firma
Fup firma. Bestilte en parfume julekalender med 40 stk små parfumer i. Modtog 9 stk, som er Kina parfumer, altså mest vand og meget lidt duft. Da jeg rykkede for de resterende blev de ved med at trække tiden. Til sidst tilbød de 20% refusion, for 25% af modtaget varer. God forretning for dem. Lad vær med at støtte dem, de lever virkelig ikke op til, hvad de lover. Kunne jeg anmelde dem uden stjerner, så gjorde jeg det
Fusker firma
Jeg sender vare retur da den overhovedet ikke lever op til det jeg forventede, men de vil ikke give mig mine penge retur!!!!!
Det er en snyde forretning, ikke til at stole på
Jeg bestilte 2 Autovarmer, men de lever i stedet for en der spreder duft og varme i bilen , men det gør den så heller ikke. Så jeg kæmper en krig så det er ikke et firma, som jeg vil anbefale.
Neglemaskine virker slet ikke som…
Neglemaskine virker slet ikke som lovet. Køb den ikke. Det er rent snyd..
Der eine Stern ist Zuviel
Der eine Stern ist Zuviel. Ich habe im Anfang November einen Adventskalender mit Parfüm bestellt, dieser ist bis heute noch angekommen und auch kein Geld ist zurück erstattet worden. Hände weg von dieser Firma das sind Betrüger und die sitzen in China.
Dårlig oplevelse
Nordisk liv .dk har købt to st guld ure er aldrig kommet men pengene kande de godt finde ud at hæve handel ikke her Peter Bønnelykke en gang rod har jeg aldrig oplevet glemte at skrive er meget frustreret over hele forløbet PB
Klatrende nisse
Jeg har købt en nisse, der klatre op ad en stige, men den jo har modtaget kan absolut ingenting, andet end lyse. Den er utrolig grim, ikke engang TEMU sælger så ringe et produkt, for 299,00 på tilbud, 1/2 pris HA HA HA. Det er bondefangeri og jeg handler der aldrig mere.
Jeg sendte omgående en klage, men fik bare tilbage, at der var brugt AI, så produktet fremstod anderledes, end i annoncen. ØV
Hvad bilder i jer ind sidder her…
Hvad bilder i jer ind sidder her fra d. 3 december og vil købe en julekalender med 24 stk parfume i også viser det til at det er fake parfumer det hele er en omgang fup pas på derude
Spild af penge
Jeg har købt en hund til 249 kr der ikke lever op til reklamen det ligner,nået til 20kr så lad være med at købe det er spilt af penge
Bestilte en parfume kalender med 24 små…
Bestilte en parfume kalender med 24 små parfumer, da den efter lang leveringstid endelig kom, så var der kun 8 parfumer og halvdelen uden navn på. Så må sige jeg ikke er tilfreds, fik ikke det jeg betalte for.
Kan ikke anbefales
Øv med øv på
Ja så blev det min tur til at blive snydt, fik penge fra sønnerne i fødselsdagsgave og savner virkelig et ur, jeg er pensionist og må nu undvære, jeg er mest sur på mig selv over at jeg ikke læste trustpilot men føj 😡😡😡 hvor er det usselt
Produkt er helt forkert i forhold til…
Produkt er helt forkert i forhold til reklame. Det STORSTE svindler firma .man skal bestemt ikke handle der.😡😡😡😡
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








