Värdelöst ingenting stämmer
Värdelöst ingenting stämmer. Bluffverksamhet.
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Värdelöst ingenting stämmer. Bluffverksamhet.
Gått på denna bluff jag med tyvärr – blivit totallurad.
Fick en helt annan tröja än den fina modell som jag trodde jag beställt från en fysisk affär som påstods ligga i Stockholm. Och som nu behövde lägga ner och därför sålde av sitt kvarstående sortiment. (AI foto (inser jag nu) på ägaren med sina döttrar på deras hemsida).
Fick en syntettröja från Kina, med superkorta, felsydda ärmar och i storlek motsvarande S (hade beställt L).
Bara att kasta. Nu går de inte att få tag på dem alls och de har stängt ner sin hemsida.
Känner mig riktigt dum som gick på detta :-(
Jag gjorde beställning för 3 veckor sedan. Fick orderbekräftelse, en vecka efter fick jag leveransbekräftelse med information att leveransen har sorterats fel och levererat till fel ombud. Där efter har jag inte fått någon uppdatering eller återkoppling angående beställningen. Försökte kontakta dem men deras sida är nerlagd samt spårningslänk jag fick via orderbekräftelse funkar ej. Står error. Har anmält till min bank för bedrägeri, och gjort reklamation via min bank. Vet inte om jag får återbetalning. Oseriöst bluff sida!
Största bluffen jag har varit med om! Ta mitt råd och köp inget härifrån!
De går inte att nå, svarar inte när man ångrar sitt köp och ber om en returadress , bluff företag 🥵
Handla inte av detta företag.
På hemsidan står det:
Inte helt nöjd? Ingen fara! Du kan enkelt och snabbt returnera din beställning inom 30 dagar efter mottagandet. Vi ser till att processen går smidigt, så du behöver inte oroa dig.
Motsvarar inte riktigt vad som står i deras returpolicy i det finstilta:
Genom att slutföra ditt köp på Nordström Stockholm accepterar du våra köpvillkor och vår returpolicy. Vi strävar efter att hålla våra priser låga, vilket innebär att vi tillämpar följande strikta regler vid returärenden.
1. Retur till internationellt centrallager (Kina)
Vårt lager för returhantering och kvalitetskontroll ligger i Kina.
• Fullt kostnadsansvar:Kunden bär det fulla ansvaret för samtliga fraktkostnader från Sverige till vårt lager i Kina. Vi tillhandahåller inga förbetalda retursedlar.
• Tull och avgifter:Kunden ansvarar för att returen deklareras korrekt. Eventuella importavgifter, tullkostnader eller administrativa avgifter som uppstår när paketet når Kina debiteras kunden och dras av från återbetalningen.
Fruktansvärt företag. Tröjan ser hemsk ut. Så missvisande annons skämmes. Och jag skäms för jag trodde att ett Svenskt företag var seriösa men så jag bedrog mig själv.
Tror att jag fått en tröja som är från temu inte Nordström som de säger.Ingen innehålls förteckning eller tvättråd.Modellen stämmer inte som på bild.
Lögnare! Bluffare! Presenterar sig som ett svenskt företag, levererar varor från Kina och sen kräver 320 kronor för retur eftersom plötsligt blev de ett internationelt företag! De måste anmälas!!!
Handla inte där!
Alla som blev lurade uppmanas anmäla dem!
Varning detta företag är bluff . Hela hemsidan är uppbygg av AI . Jag beställde 2 tröjor därifrån som först tog sjukt lång tid att komma sen när de kom var det inte alls som på bilden . Jag skrev dit och fick snabbt svar välj mellan 30 % tillbaka eller frakta till Kina .
Sen blev det 40 % som jag inte sett än . Ser reklam från Temu i flödet och exakt samma tröja kommer upp och kostar 180 kr inte 550 som jag betalade . Jag känner mig så lurad o ledsen . Handla inte här !!!
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.