Precies een jaar geleden drie flesjes parfum besteld en slechts één gekregen. Diverse mailtjes gestuurd, uiteindelijk nooit meer antwoord gehad of de flesjes ontvangen. Ze opereren nu onder een ander... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Pure oplichting. Niets ontvangen. Melding gemaakt en via mijn creditcard maatschappij wel mijn geld teruggekregen. Site is nog steeds actief. Ongelooflijk. Zels na melding van internet oplichting bli... Voir plus
Vandaag bestelling ontvangen duurt idd wat langer dan je ergens anders gewend bent. Na paar dagen krijg je tracking code en parfum is netjes verpakt en orgineel
Zoals ik al vaker lees krijg je maar de helft van je bestelling binnen. Heel vervelend want de andere luchtjes DIE je binnen krijgt zijn wel de juiste. Heb meerdere keren contact gehad via de email en... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Les gens ont aussi consulté
Precies een jaar geleden drie flesjes…
Precies een jaar geleden drie flesjes parfum besteld en slechts één gekregen. Diverse mailtjes gestuurd, uiteindelijk nooit meer antwoord gehad of de flesjes ontvangen.
Ze opereren nu onder een andere naam, met dezelfde foto van de zogenaamde failliete parfumerie. Niet intrappen!
Ik heb parfums besteld
Ik heb parfums besteld, bijna 200 euro na 5 maand nog niets ontvangen. Ik ga naar de politie klacht indienen alsook raadsman raadplegen. Met mij valt niet te sollen
Vele groetjes van stefke stef
Gisteren mail gestuurd niets gehoord afspraak bij de politie doe ik deze week en de rest volg nog. Jullie naam gaat gemaakt zijn wees maar zeker
Helft bestelling ontvangen :(
Zoals ik al vaker lees krijg je maar de helft van je bestelling binnen. Heel vervelend want de andere luchtjes DIE je binnen krijgt zijn wel de juiste. Heb meerdere keren contact gehad via de email en uiteindelijk vanuit de bank mijn geld terug gekregen (creditcard betaling is immers verzekerd).
Oplichters
Wat een oplichters. Je krijgt maar de helft van je bestelling toegestuurd. Helemaal geen contact met de verkopers. Ze houden je alleen maar aan het lijntje dat ze iets gaan oplossen.
Ben nu al 5 maanden bezig mn aankoopbedrag terug te krijgen.
Vermijd dit bedrijf, het zijn echte oplichters
Hier hetzelfde verhaal.
Hier hetzelfde verhaal.
2 flessen besteld…. Uiteindelijk na weken maar 1 fles ontvangen. Via mail om uitleg gevraagd en krijg steeds een ander verhaal. Ze zijn er mee bezig… het is verstuurd… ze zijn het aan het nakijken…. Enz! Een bende bedriegers zijn het. Op mijn vraag om die ene fles terug te betalen, krijg ik zelfs geen antwoord. Zo kan iedereen snel geld verdienen ggrrrrrr
Ook ik ben er helaas ingetrapt
Ook ik ben er helaas ingetrapt. Twee parfums besteld, geld hadden ze snel van de creditcard gehaald, maar leveren ho maar. 1 parfum is geleverd, nep trouwens. Ruikt heel anders dan de echte parfum. Zit nog steeds op de tweede te wachten vanaf 20 januari 🤬. Als ik een mailtje stuur, om de week, krijg ik elke keer hetzelfde antwoord dat ze er mee bezig zijn. Nou dat duurt nu wel erg lang. Ga nu de rechtsbijstand verzekering erbij halen kijken wat zij nog voor me kunnen betekenen. Dus EEN wijze raad, BESTEL HIER NIETS!!!!
Grote Oplichtings Praktijken
Oplichting
Ik heb een bestelling gedaan op 20/1/‘24 en ik ben vanaf half februari al met hen in mailverkeer met waar mijn bestelling blijft.
Ze hebben steeds een andere smoes.
Als de parfums die ik heb besteld en betaald niet meer op voorraad hebben informeer mij dan zodat ik een andere geur kan nemen.
Ik ben echt boos dat het zo lang duurt en dat ik steeds met een andere smoes wordt verwittigd.
Ik ga nu via mijn creditcardmaatschappij proberen mijn geld terug te krijgen.
Ondertussen blijf ik met hen mailen in de hoop dat ik mijn bestelling alsnog ontvang.
Maar als het niet in orde komt ga ik officieel aangifte doen.
En dan ga ik via mijn sociaal netwerk hier werk van maken.
Het lijkt wel of ze hopen dat wij kopers opgeven, maar daar hebben ze aan mij een verkeerde.
Voor mij is het best veel geld om zomaar over de balk te gooien.
SCAM
sent me fake perfumes & the wrong ones too. Don't respond to any emails. Scam!
Besteld niks gekregen na div mails…
Besteld niks gekregen na div mails nooit antwoord gekregen. Nu via mijn creditcard proberen geld terug te krijgen!!!!
Parfum oplichting
Parfum besteld maar niets gekregen
Ze houden je met email antwoorden aan een lijntje.
Hoop mijn geld terug te krijgen via mijn creditcard maatschappij
Oplichterij dit
Oplichting
Oplichting. Had 2 orders geplaatst. van 1 is maar een derde binnen gekomen. En nep. Verdund met water. Heb via instagram stennis lopen maken. Ze opereren nu ook onder perfumaria elegancia. Zag vandaag weer dezelfde advertentie maar met de andere naam
Oplichters
Oplichters, betalen maar sturen geen producten, ik zou hier niks bestellen want dan kun je je geld net zo goed door de wc spoelen
Oplichters
Oplichters, alle parfums die wij hebben ontvangen waren helaas nep. Ongelofelijk dat mensen op deze manier geld proberen te verdienen.
Pure oplichting
Pure oplichting. Niets ontvangen. Melding gemaakt en via mijn creditcard maatschappij wel mijn geld teruggekregen. Site is nog steeds actief. Ongelooflijk. Zels na melding van internet oplichting blijft deze club misbruik maken. Tja....dat kan gewoon hier in Nederland.
Dit is scam… niet kopen
Dit is scam… niet kopen!
Ik wacht al bijna 3 maanden op mijn parfum en telkens als ik mail, krijg ik na een poos een vaag antwoord om geduld uit te oefenen in lamentabele Nederlands. Mooi verdienmodel zo!
Voel me opgelicht.
Voel me opgelicht.
Heb nu 10 mails gestuurd, waar mijn parfum blijft, en geen antwoord. Dit is snel verdienen voor ze.
Heb 25 januari besteld.
Slechte service.. zo nep als wat !!!
2 parfums besteld.. na weken eindelijk een pakketje ontvangen bleek er maar 1 (nepperd) geleverd te zijn... na diverse mailtjes te horen gekregen dat ze de levering opnieuw aanvragen.. dit is nooooit geleverd..
Diverse mailtjes gestuurd maar op geen enkele meer reactie ontvangen... dus geen parfum ontvangen en geld kwijt!!
Slecht kwaliteit
Product komt wel aan, maar kwaliteit is heel slecht, lijkt wel alsof ze originele parfum met water hebben gemixt. Na paar seconden ruik je het niet meer. Niet kopen.
Vandaag bestelling ontvangen duurt idd…
Vandaag bestelling ontvangen duurt idd wat langer dan je ergens anders gewend bent. Na paar dagen krijg je tracking code en parfum is netjes verpakt en orgineel
Vreemde gang van zaken, nog niet alles ontvangen
Ik had 4 flessen besteld, heb er nu 2 ontvangen( echt origineel), maar wanneer de andere 2 komen , geen idee, heb al wel mailgestuurd en bericht terug ontvangen dat ze verzending opnieuw ‘aangevraagd’ hebben, erg vreemd allemaal,
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







