PlushRugs Avis 

702
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Fortunately you were able to get both rugs to me ahead of my scheduled floor replacement which meant they were available to be put down as the installers completed their work. When I emailed to inquir... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

WRONG ITEM! You sent me the wrong item (same item # but totally different from the picture on your website!) and I felt like I had to jump through hoops to return the darn, WRONG item! Very frustratin... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

First, rug better than described. Combination of various shades of blue is exceptional. Gorgeous rug. Ships as promised, arrives on time. Great value for the price. Love it.

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

PlushRugs had exactly the rug and runner I wanted for my client and at a terrific price. I also needed additional customer service support, and the assistance I received was courteous, kind, and effic... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de tapis
  2. aussi dans
  3. Magasin de moquette

À propos de PlushRugs

Écrit par l'entreprise

PlushRugs has been serving customers since 2008. We specialize in area rugs. By focusing on one product, we can better meet the needs of our patrons. Our experts can answer any questions you have relating to area rugs. In fact, we encourage our customers to ask questions so that they are knowledgeable about their rugs and ultimately make the purchases that they feel good about and work out best for them.

We carry the same top quality brands found in big department stores and other online retailers. Our site is constantly updated to include the newest styles available. We offer these rugs at a price that is often lower than our competitors. Our lowest prices are plainly displayed so that you, the customer, don't have to jump through hoops to get the best price available.

Whether you're looking for a specific rug, or just want to browse our enormous catalog, we are here to help you find the perfect product for your home or office. Every order is handled with care and we have processed over 50 thousand successful orders to date.

Coordonnées de contact

4,5

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

702 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,5

Tous les avis

(702)

204 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Love this rug

Beautiful rug, great service

25 juillet 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

Hi Jennifer,

Thanks for taking a moment to leave us a review, we hope you enjoy your new rug for years to come!

- The PlushRugs Team

Noté 1 sur 5 étoiles

WRONG ITEM

WRONG ITEM! You sent me the wrong item (same item # but totally different from the picture on your website!) and I felt like I had to jump through hoops to return the darn, WRONG item! Very frustrating experience. I will not order from PlushRugs again!

18 septembre 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

Hi Leslie,

I'm sorry to hear that your rug didn't arrive as expected. I understand how frustrating it can be when a product differs from what you anticipated based on the photos.

The product photography provided by our manufacturers often features larger rug sizes, and certain design details can vary in smaller sizes. We recognize that these differences could be communicated more clearly and apologize for the disappointment.

That said, I did personally review your correspondence with our team and wanted to clarify the return process. When a customer reports receiving an incorrect item, we simply request photos to verify the issue. Once you provided those photos, complimentary return shipping labels were made available to you via email within 24 hours.

While we understand your disappointment, we do feel our team handled your return promptly and reasonably, and I believe that's an important distinction to make.

We're sorry we weren't able to meet your expectations and wish you the best with your future purchases.

- The PlushRugs Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Love the rug!

The rug we received is beautiful and plush, just as pictured online. We love it.

13 septembre 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

Thank you for the review, we're so glad to hear you love your new rug!

- The PlushRugs Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I wrote you an Email a week…

I wrote you an Email a week ago...please read it!! It was detailed and very complimentary!!!

5 septembre 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

Thank you for that email Filomena, we truly do appreciate all of the compliments and we are very grateful to still be your go-to for the special rugs that go into your home!

Please let us know if you ever need anything!

- The PlushRugs Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Gorgeous Rug

First, rug better than described. Combination of various shades of blue is exceptional. Gorgeous rug. Ships as promised, arrives on time. Great value for the price. Love it.

7 septembre 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

Thank you for your review Maria, we're thrilled to hear you love your new rug!!

- The PlushRugs Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service…real people respond

Great service…real people respond. I highly recommend them. Mary Vahey

7 septembre 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

Thanks for the review Mary, our team is always here if you ever need help again in the future.

- The PlushRugs Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Wonderful Experience!

PlushRugs had exactly the rug and runner I wanted for my client and at a terrific price. I also needed additional customer service support, and the assistance I received was courteous, kind, and efficient. To top it off, my order arrived within seven days. Thank you!

3 septembre 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

Thank you so much for your kind words Christina, we are so proud of our team and to get this kind of feedback reminds us we're doing something right!

We hope your client loves their new rugs, please come back and shop with us anytime.

- The PlushRugs Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy order and delivery process

Easy order and delivery process. Rug is exactly what I expected when I ordered it. Looks great in our living room.

3 septembre 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

We're so glad to hear your new rug is exactly what you needed! Thank you for sharing your experience and we hope to earn your business again in the future.

- The PlushRugs Team

Noté 5 sur 5 étoiles

My experience with Amber was awesome

My experience with Amber was awesome. She was so helpful. Rug came fast and in great condition. Love it!

1 septembre 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

Thank you for taking a moment to leave us a review! We're so glad to hear Amber provided a great experience when purchasing your rug.

- The PlushRugs Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Delivery expectations met

Fortunately you were able to get both rugs to me ahead of my scheduled floor replacement which meant they were available to be put down as the installers completed their work. When I emailed to inquire about delivery date, the response was timely and helpful.

8 septembre 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

Hey Cindy,

Thank you so much for taking a moment to leave us a review! We're thrilled to hear the rugs arrived on time and kept things on schedule for you and your installers.

- The PlushRugs Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick shipping and great value

Our rug arrived quickly and was exactly as described. We were looking for a specific rug and were glad to see it at PlushRugs at a great price. We’re thrilled with PlushRugs. They made our rug buying experience seamless!

30 août 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

Thank you so much for your kind words Sarah, we're thrilled to hear you love your new rug and the process was as smooth as possible!

- The PlushRugs Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Images seemed accurate

Images seemed accurate , easy to order , good communication , nice product

25 août 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

Thank you for leaving us a review David, enjoy your new rug!

- The PlushRugs Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Devoid of customer service protocol.

The rug ordered from the pictures on the site arrived and was completely different from the actual rug received. I reached out to customer service and after explaining the situation I was informed, curtly, as if I was an annoyance, that if I unrolled the rug received I would see it was the one from the site. I sent pictures of both the rug I thought I was getting..as well as a picture of the rug received to show that they looked nothing alike. The woman offered no acknowledgement of the discrepancy between the two and offered no solution. Simply repeating that I received the rug ordered and nothing else. When showing the website picture compared to what I received to a family member they said…” Oh, they’ve sent you the wrong rug. The person I contacted from the company simply offered nothing but a very curt response… never again.

16 août 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

Kendra, we’re very sorry to hear that you were left feeling this way about your experience with our team.

After reviewing the call, emails, and photo provided, we can see that your concern was that the rug you received did not appear to match what you expected from the product photos online. Because the photo we received showed the rug still rolled and wrapped in its packaging, it was difficult to see the full pattern clearly. From what our team could see, however, the visible design appeared consistent with the rug shown on our website.

During the call, our team member suggested unrolling the rug so the full design could be reviewed and asked that you reach back out if you still had concerns once it was opened. Our records do not show that we received any additional photos or communication after that conversation.

That said, we’re sorry if our response came across as dismissive or curt. Regardless of the circumstances, we never want a customer to feel as though their concerns are an inconvenience or aren’t being taken seriously.

We’re having a supervisor reach out directly so we can follow up with you and make sure your concerns receive another review.

– The PlushRugs Team

Noté 5 sur 5 étoiles

The price was great and timely delivery

The price was great, and the delivery was very prompt. I was impressed with both.

20 août 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

Thank you so much for sharing your experience Judi, we're glad you found the perfect rug at a great price!

- The PlushRugs Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I love this rug

I love this rug. I put it in a bathroom I redid and something happened which I hadn’t realized. It pulled the whole room together, matching the color of the shower curtain, the ochre cafe curtains and pulling together the blue in the floor tiles. The rug design itself even copies the shapes of the floor tiles. A home run !

10 août 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

That is so wonderful to hear Nancy, thank you for taking a moment to leave us a review!

- The PlushRugs Team

Noté 5 sur 5 étoiles

PlushRugs’ service was fast

PlushRugs’ service was fast, dependable and easy to track. The staff are fantastic, and I had absolutely no problems with my transaction. I would highly recommend them.

5 août 2026
Logo de PlushRugs

Réponse de PlushRugs

Thank you so much for the feedback Chad, we're always glad to hear this about our team!

We look forward to helping you again in the future.

- The PlushRugs Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I appreciate the many choices

I appreciate the many, many choices of beautiful rugs! I have ordered three rugs and I Love them all! The pictures online are very true for colors which is not always the case when ordering from other companies.

3 août 2026

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus