Vi har beställt namnskyltar och väntat…
Vi har beställt namnskyltar och väntat en månad på dessa. Kontaktar säljaren som säger att skyltarna fastnat i tullen och återkommer med nytt leveransdatum. Inte heller nu kom skyltarna och de har fortfarande inte levererats.
De hade kunnat kontakta oss och lämna besked så hade vi kunnat anlita någon annan leverantör istället.





