Roen Health Avis 

102
•
TrustScore 3 sur 5

2,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM and fraudulent! They advertise a $39 fee which they refunded and make it look like your account is cancelled. Then not even a month later was charged $135 for nothing but medical support by provi... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ve had a really good experience with RoenRx so far. The whole process was easy to get started with, and I liked that I could handle everything online without having to visit a clinic. The team has b... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

I decided to try RoenRx because I wanted a more convenient way to manage my healthcare. The online process was simple, and I liked not having to make repeated trips to a clinic. My provider was helpf... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I had ordered a vial of semi gluten and I wasn’t monitoring my credit card because it was automatic paid and my husband was ill at the time and I didn’t check the charges. I checked this month and ro... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Centre d'amincissement
  2. aussi dans
  3. Programme de bien-être

Écrit par l'entreprise

Roen Health is a modern telehealth provider focused on personalized weight loss and wellness care. We connect patients with licensed providers and pharmacy partners across the U.S. to deliver safe, effective treatment plans tailored to individual goals. With a commitment to transparency, clinical integrity, and compassionate support, Roen Health empowers you to take charge of your health—on your terms.


Coordonnées de contact

2,8

Moyen

TrustScore 3 sur 5

102 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 91 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,8

Tous les avis

(102)

102 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

If i could give a zero rating i would

If i could give a zero rating i would. I clicked on a social media ad for a good price for Tirzepatide medication and a claim of NO subscription fees.

After answering automated interview question forms and entering my credit card it said i would be charged a one time $39 subscription fee, i clicked next to see if the price of the medication was legit and that was the price for semaglutide so it was the typical bait and switch and the Tirzepatide was really expensive so i exited and never checked out or completed the transaction but was charged the $39 one time DISCOUNTED subscription fee that later i found out they were charging $135 monthly SUBSCRIPTION fees and that is without any prescription or meds!!!!

I contacted their support and was repeatedly told via automated pre-typed responses that subscription fees do not get reversed once they are charged, as if they would refund med fees either 🤔

I rewrote my letter with clarity what happened and trying to find out what the charges actually were for before telling them where to stick it. 🤔 i got another email saying to cancel i would have to login to my account to stop future charges to cancel the subscription. Grrrr....

Thank god just today my Chase credit card was able to instantly reverse those fraudulent charges and cancel future charges from them unless i give them my cc number again.

I need to now monitor my card just to make sure, but ROEN RX is a huge effin scammer DO NOT do business or even click on their links.

Oh and to top it off the FDA is onto their malpractice and deceptive ways as well.

Go to FDA site and add this. Unfortunately we can'tpost links here.

/inspections-compliance-enforcement-and-criminal-investigations/warning-letters/roen-health-inc-dba-roenrx-728293-06082026

11 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hello! I’m truly sorry for the frustration and confusion you experienced regarding the $39 charge, medication pricing, and ongoing membership.

Your monthly weight loss membership fee provides access to a Provider, Care Team support, weight loss medication options, a nutrition plan, and a workout plan. We also work directly with your insurance to help obtain coverage for your preferred weight loss medication. If your insurance does not cover your prescription, we may be able to prescribe a non-GLP medication, which is included with your membership, or a GLP medication for an additional cost

I understand how upsetting it would be to receive a charge when you believed you had not completed enrollment, especially after seeking clarification and receiving responses that did not address your concerns.

I’d like to personally review your enrollment, account activity, and communications to determine what happened and ensure your membership status is addressed. Please email me directly at lydia@roenrx.com with your account information so I can assist you.

Noté 1 sur 5 étoiles

This company is scamming big time

This company is scamming big time. They falsely advertise weight loss meds for $39.00. Actually charge $39 to APPLY for these meds. Then you are subscribed without your knowledge even if you choose not to go forward. They don’t let you know and secretly bill $135/month for nothing. They will not refund for any reason.avoid like the plague,

24 juin 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hello Ruthie, I’m truly sorry for the frustration and confusion surrounding the $39 introductory membership charge and the $135 monthly renewal.

Our weight-loss membership provides access to a medical provider, Care Team support, medication options, nutrition guidance, and a workout plan. We can also work with your insurance to seek coverage for your preferred medication. If insurance does not cover it, eligible non-GLP medications may be included with the membership, while GLP-1 medications are available for an additional cost.

I understand that these details may not have been clear during your enrollment. I’d like to personally review your account, the information you received, and the charges in question. Please email me directly at lydia@roenrx.com with your account details so I can help address your concerns.

Noté 1 sur 5 étoiles

3 month treatment = Only 8 weeks? 5 syringes? Seriously??

Was told I received a "3 month treatment" package - Instructions on bottle states "Week 1-4" and "Week 5-8". To my knowledge there are roughly 4 weeks per month. In package I had also received 5 syringes....5? 8 weeks, 5 syringes... so what of my other 4 weeks? What of the other 7 syringes that would be need for a 3 month treatment? My 6 y/o is better at math that these guys apparently.

25 juin 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hello George! I’m truly sorry for the confusion and concern caused by the instructions and number of syringes included with your order. I understand why the quantities would not appear to match a three-month treatment plan. I’d like to personally review your prescription, dosing instructions, and shipment contents to determine what happened and help resolve any missing supplies. Please email me directly at lydia@roenrx.com with your account and order details so I can assist you as quickly as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

After they took $135.00 out of my…

After they took $135.00 out of my account for the second month in a row, now they are saying that they can't refund my money after I have sent emails since May 3 saying that I did not want there services. How can you just steal someone's money. If someone is saying they DO NOT WANT YOUR SERVICES. NO MEANS NO! I am going to find out if there is a way to bring justice not only me but all the others that have had there money taken.

6 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hello Deborah! I’m truly sorry for the frustration and distress caused by these charges, especially after you contacted us to cancel. I understand why you’re upset and want this resolved. I’d like to personally review your cancellation requests, account activity, and charges to determine what happened and help address your concerns. Please email me directly at lydia@roenrx.com with your account information so I can assist you as quickly as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

It took over 6 weeks to have my…

It took over 6 weeks to have my medication delivered and then it was delivered to the wrong address

30 mai 2026
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hello Maria! I’m truly sorry that you waited more than six weeks for your medication only to have it delivered to the wrong address. I understand how frustrating and concerning this must have been. I’d like to personally review your order and delivery details and help resolve this. Please email me directly at lydia@roenrx.com with your account information so I can assist you as quickly as possible.

Noté 4 sur 5 étoiles

It took a while for the medication to…

It took a while for the medication to arrive to my house.

2 juillet 2026
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hello Tamikka! I’m sorry your medication took longer than expected to arrive. I understand how important timely delivery is, and I appreciate you sharing this feedback. If you still need assistance with your order or an order in the future, please email me directly at lydia@roenrx.com so I can personally look into it for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam!

The end of Jan 2026 I saw an ad for glp1 shot for $39 so i filled out my info. Turns out it was a membership fee, not the glp1. Then it says my meds would be $199. I can't afford that so i didnt order it. They charged me the $39 anyway. I asked for a refund and they said they don't refund the $39 fee. On June 26, 2026 they charged my credit card $599 for glp1 that I never received and didnt authorize. I tried contacting them and got a message saying no one was available to take my call. I left a message. I will file a dispute.

26 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hello Gena! I’m truly sorry for the confusion surrounding the $39 membership fee and the concern caused by the unexpected $599 charge. I understand how upsetting it is to see a charge you did not expect or authorize, particularly when you have not received medication.

Your monthly weight-loss membership fee provides access to a medical provider, Care Team support, weight-loss medication options, a nutrition plan, and a workout plan. We also work directly with your insurance to seek coverage for your preferred medication. If insurance does not cover your prescription, an eligible non-GLP medication may be included with your membership, while GLP-1 medications are available for an additional cost.

I’d like to personally review your enrollment, the $599 charge, and any associated order or shipment. Please email me directly at lydia@roenrx.com with your account information so I can help address your concerns as quickly as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't use this company!

i saw an add it said glp1 shot for $39 so i filled out my info well the $39 is a stupid membership fee not even knowing if i was going to use this company then it says my meds would be $199 well i cant afford that so i asked for a refund well they don't refund that $39 no matter what doesn't matter that i cant afford the product which is bullshit. i would have rather throw $40 out my car window while doing 70 down the highway!

29 juin 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hello Kristi! I’m truly sorry for the frustration and confusion surrounding the $39 charge and the cost of medication. I understand how upsetting it is when the pricing and services you receive do not match what you expected from an advertisement.

Your monthly weight-loss membership fee provides access to a medical provider, Care Team support, weight-loss medication options, a nutrition plan, and a workout plan. We also work directly with your insurance to seek coverage for your preferred medication. If insurance does not cover your prescription, an eligible non-GLP medication may be included with your membership, while GLP-1 medications are available for an additional cost.

I’d like to personally review your enrollment experience and the information presented to you. Please email me directly at lydia@roenrx.com with your account details so I can help address your concerns.

Noté 1 sur 5 étoiles

They stole money from me

They stole money from me, did not help or allow me to cancel my membership subscription after expressly telling and asking them to either do or help me do. 2 months in a row I’ve been charged.

1 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hi Josh, we're truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been to continue being charged after requesting help with canceling your membership. We sincerely apologize for the frustration this has caused. Please feel free to email support@roenrx.com; our team will be glad to help you. You may also call us at +1 (406) 720-4493 so we can review your account and work toward a resolution.

Noté 4 sur 5 étoiles

Gives me confidence that I can lose the…

Gives me confidence that I can lose the weight and feel good about myself.

29 juin 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hi Cindy, thank you so much for your kind words! We're honored to be part of your weight loss journey and are so glad to hear that our program has given you the confidence to reach your goals. Wishing you continued success. We're cheering you on every step of the way!

Noté 1 sur 5 étoiles

This company took money out of my…

This company took money out of my account 2x and 1 of those times was after I expressed to them I wanted to cancel my so called membership. I live on a very strict income and every nickel of my money is assigned to a bill. The $135 they took out this time completely F'd me! And I never received any medication. I WOULD NOT RECOMMEND THIS COMPANY TO MY WORST ENEMY!

25 juin 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hi Sheri, we're truly sorry to hear about your experience. We understand how upsetting it is to be charged again after requesting to cancel your membership, especially when you're on a tight budget, and we sincerely apologize for the frustration this has caused. Please know that your Weight Loss Membership has already been canceled to prevent any future charges.

We'd also like the opportunity to review the charges on your account. Please feel free to email support@roenrx.com; our team will be glad to help you. You may also call us at +1 (406) 720-4493, and we'll be happy to look into this with you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Just want to jump on the bandwagon

Just want to jump on the bandwagon! I thought the medication was $89 a month. When I saw that it was $888 I did not purchase. I didn’t even hit purchase. I logged off thinking no product means no charge. Now I can’t get my $135 back for services not even rendered!

23 juin 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hi Rose, we're truly sorry for the confusion and understand how frustrating it must have been to see a membership charge after deciding not to move forward with a medication order. Our program is membership-based, and the initial $39 is for the discounted membership, which renews at $135 monthly (or $216 for a two-month prepaid membership). Medication costs are separate and vary depending on the dosage prescribed. We also offer prior authorization to determine if your insurance may cover a brand-name weight loss medication.

Please know that your Weight Loss Membership has already been canceled to prevent future charges. We'd be happy to review the charges on your account with you. Please feel free to email support@roenrx.com. Our team will be glad to help you. You may also call us at +1 (406) 720-4493.

Noté 1 sur 5 étoiles

NO REFUND GIVEN

I wish I came here and saw all the reviews. I can't believe if you aren't even using the company and you talked to someone saying you want to cancel because I knew my insurance wouldn't cover. As a customer you can't give me my $135 back. This is ridiculous you all are just robbing people. I am upset that I even signed up. I guess you don't try to please your customers. Also who I spoke to said they were going to send me an email which never got. So thank you for nothing

23 juin 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hi Julie, we understand how upsetting it is to be charged $135 after requesting to cancel your membership, especially when you were expecting a confirmation email that never arrived. We sincerely apologize for the frustration and disappointment this has caused. We'd appreciate the opportunity to review the $135 charge and your account in detail.

Please feel free to email support@roenrx.com. Our team will be glad to help you. You may also call us at +1 (406) 720-4493, and we'll be happy to look into this for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Roen Health (RX) charged $270.00 to my…

Roen Health (RX) charged $270.00 to my cc ($135.00 for 2 months) without my knowledge and refused to refund. They say it is a recurring membership charge I went on to sign up because they advertised $69 Glp1 per month and ehrn i got to checkout the total was well over $900. I never hit purchase, i backed out and i have received nothing from them. However, instead they were charging me for a service i never received and also never received the glp1 from them so ehat service were they providing. If an attorney is reading this I would love to start a class action law suit against this company whom also goes by several other names.

17 avril 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hi Melinda, we appreciate you sharing your experience, and we're sorry to hear about the confusion surrounding the $270 membership charge. We understand why being charged after deciding not to move forward with your order would be frustrating, especially when you don't believe you received the services you expected. We'd like the opportunity to review your account and the charges in detail.

Please feel free to email support@roenrx.com. Our team will be glad to help you. You may also call us at +1 (406) 720-4493, and we'll be happy to look into this with you.

Noté 1 sur 5 étoiles

They told me $39 and I sign up and then…

They told me $39 and I sign up and then they charge me $330 and sent medication only last not quite a month

1 mai 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hi Deloris, we understand how concerning it was to expect a $39 charge and then see a $324.90 medication charge, especially if the medication supply didn't last as long as you expected. We're sorry for the confusion and frustration this caused. Our program is membership-based, with the initial $39 covering the discounted membership, which renews at $135 monthly (or $216 for a two-month prepaid membership) and includes access to your medical provider, care coordinator, and the app. Medication is billed separately, and the cost varies based on the prescribed strength.

We'd appreciate the opportunity to review your $324.90 medication charge and discuss your concerns. Please feel free to email support@roenrx.com. Our team will be glad to help you. You may also call us at +1 (406) 720-4493.

Noté 1 sur 5 étoiles

What a scam becuase you look up thirr…

What a scam becuase you look up thirr oroduct you get charged $135 no tefund. Be wary they areso crooked. Will not tefund and i got no productnor manual

8 juin 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hi Jane, we're sorry to hear that this was your impression of our service. We understand how frustrating it can be to see a $135 membership charge when you weren't expecting it or didn't receive medication. Our program is membership-based, and the initial $39 covers the discounted membership, which renews at $135 monthly (or $216 for a two-month prepaid membership) for access to your medical provider, care coordinator, and our app. Medication is billed separately based on the prescribed strength, and we also offer prior authorization to determine whether your insurance may cover a brand-name weight loss medication.

Please know that your Weight Loss Membership has already been canceled to prevent future charges.

We'd appreciate the opportunity to review the charges on your account with you. Please feel free to email support@roenrx.com. Our team will be glad to help you. You may also call us at +1 (406) 720-4493.

Noté 5 sur 5 étoiles

This company is amazing

This company is amazing. I have gone thru many different companies to find just the right price and quality glp-1 and Roen is it! No shipping issues, easy to communicate and the product works!

1 juin 2026
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hi Angila, Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear you've had a smooth experience with our service, from communication and shipping to the quality of your GLP-1 medication. Your support means a great deal to us, and we're grateful to be part of your health journey!

Noté 1 sur 5 étoiles

Huge Scam

Huge Scam! I spent $300 one year ago and I’m still waiting. I’ve called multiple times to get a refund and they kept saying they can’t because it’s “on its way.”. They finally just messaged saying they can send it only if I restart my membership for another $135. Yeah, no. Keep my $300 and my review.

7 juin 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hi Brittney, we sincerely apologize for the experience you've described. We understand how upsetting it must have been to pay $300, spend such a long time waiting for a resolution, and feel like you were unable to receive either your order or the refund you were expecting. We can certainly understand why this has been so frustrating. We'd genuinely appreciate the opportunity to review the $300 charge, your order history, and the communication you've received so we can better understand what happened.

Please feel free to email support@roenrx.com. Our team will be glad to help you. You may also call us at +1 (406) 720-4493, and we'll be happy to work with you toward a resolution.

Noté 1 sur 5 étoiles

I was asking to pay through Klarna and…

I was asking to pay through Klarna and upon choosing the payment the system rejected me with the words "the client secret is not found. I ASKED ON THE SEVERAL OCCAISIONS from the representative to help me and had no response.

4 juin 2026
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hi Irina, we're sorry to hear that you experienced an issue while trying to complete your payment through Klarna. We understand how frustrating it must have been to receive a "client secret is not found" error and then not get the assistance you were looking for after reaching out multiple times. We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention.

Please feel free to email support@roenrx.com. Our team will be glad to help you. You may also call us at +1 (406) 720-4493, and we'll be happy to review the payment issue and assist you further.

Noté 1 sur 5 étoiles

I echo what so many others are saying…

I echo what so many others are saying about this company. Also, they have other names they use : AmRx and Zealthy. I tried to cancel after a couple of doses of GLP-1 they sent, had a very bad reaction that lasted for a couple of weeks. When I contacted them, Melissa B. was on the chat with me & seemed very understanding and agreed that I should cancel with them and work with my primary care provider moving forward. However, the company refused my returning the GLP-1. Now they have attempted to take money out of my bank account with different company names, saying I have interest fees added to nearly $1000 owed. I'm trying to work this out with bank. Their customer service is deceptive. This is a scam company. What a major headache to deal with! Stay away.

4 juin 2026
Avis spontané
Logo de Roen Health

Réponse de Roen Health

Hi Patricia, we're very sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share it. We understand how upsetting it must have been to experience side effects after starting your GLP-1 medication, believe your account had been canceled after speaking with one of our representatives, and then later see additional payment attempts and a balance of nearly $1,000. We can certainly understand why this situation has caused so much frustration and concern, and we sincerely apologize for the distress it has caused.

We'd truly appreciate the opportunity to review your account, the charges in question, and the communication you received so we can better understand what happened and address your concerns. Please feel free to email support@roenrx.com. Our team will be glad to help you. You may also call us at +1 (406) 720-4493, and we'll be happy to review everything with you and work toward a resolution.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus