Royal Medical Center Avis 

2 033
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

I was on trt from another trt provider and as soon as I switched to you guys I can’t even get an erections anymore. Kinda pissed thinking the extra 50$ it cost might be worth going back to other provi... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I started TRT with them almost 2 years and what a difference. After a few weeks the fog was gone and I was feeling ready for my day without coffee or anything. I noticed the gym sessions were better... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I have been a client of Royal Medical Center for my TRT needs for approximately 5 years. The staff has been nothing less than amazing. Tammy Ali and Ivan Battern have helped me with any and all... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Been using Royal Medical Center (RMC) for a little over a year. There appear to be a lot of other companies offering TRT. What I like best about RMC is the all in one pricing and no additional costs f... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Clinique
  2. aussi dans
  3. Centre de bien-être

Informations provenant de diverses sources externes

Royal Medical Center is dedicated to providing Hormone Therapy to the general public to optimize hormone levels, regain youth, and better one's overall well-being.


Coordonnées de contact

4,5

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,5

Tous les avis

(2 033)

8 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I started TRT 2 years ago.

I started TRT with them almost 2 years and what a difference. After a few weeks the fog was gone and I was feeling ready for my day without coffee or anything. I noticed the gym sessions were better and I just felt good. My testosterone numbers went from 250 to 980 and it opened a new world to me. I was coming up on 50 and had suffered from debilitating fatigue and brain fog since I came home from Iraq in late 2011. My cousin recommended them after I told him I actually fell asleep standing in line at Safeway. My son started a year ago and has changed him as well he has lost 50 lbs and gained muscle. I can’t express how great the TRT is. They are also responsive to calls and emails and check the levels annually or when you feel
Something is off. I had previously tried a different online through male excel try with no results other than thousands out of pocket and no change and no follow up blood work. This stuff is the real deal.

1 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Five years of great service!

I've been a patient for over five years now, never looked or felt better than I do right now. The folks here are always very professional, knowledgeable, and they make it a pleasure to do business. I've had a lot of great experiences with Pete, he gets my orders in so quickly and is so responsive when I have a question I had to give him a review! This is a really great organization to do business with, great products and amazing people. The service is impeccable!

28 avril 2026
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Overall an OK place to get TRT

I was with them for almost three years, decent experience but the negatives were too great.
Paul Porres was very gruff and impersonal, insisted I take an AI even though my levels were fine and had zero symptoms.
Didn’t listen to what I had to say at all, just shut me down.
The day my doc had to contact him to correct a form he submitted that affected my career was the last straw.

4 février 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

Royal Medical Center 100% perfect performance

I have been a client of Royal Medical Center for my TRT needs for approximately 5 years.
The staff has been nothing less than amazing.
Tammy Ali and Ivan Battern have helped me with any and all of my questions over the years. I added a weight loss medication and it works great. I highly recommend Royal Medical Center for all your needs.
100% perfect performance!
Thank you Royal Medical Center for all you advice, professionalism and expertise.
Regards, Capt. Jeffery Ray Balentine 👍🏽

30 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Women’s Hormone Care Needs More…

Women’s Hormone Care Needs More Attention Here”

I want to share my experience to help other women considering hormone replacement therapy at Royal Medical. While the clinic mainly focuses on men’s health, they also offer HRT for women. However, I found their approach to women’s hormone care not as thorough as it should be.

My treatment focused mainly on testosterone, which was raised too high while my estrogen stayed far below normal. Even after I voiced concern about significant hair shedding, the response was only to adjust testosterone and prescribe a topical hair product. Estrogen wasn’t addressed until visible thinning had already occurred.

This experience left me extremely upset and distraught. Hair loss impacts confidence and well-being, and I felt dismissed when I needed guidance most. I hope Royal Medical takes this feedback seriously and improves their care for women. If you’re starting HRT, ask detailed questions about how all hormone levels — not just testosterone — will be managed.

21 mai 2025
Avis spontané
Logo de Royal Medical Center

Réponse de Royal Medical Center

We greatly apologize that this was your experience on this program. We see that you had voiced concerns to our providers and when those concerns were brought up, a series of lab tests were provided, they were addressed, and adjustments were made designed to minimize the symptoms.

Thank you,
Royal Medical Center

Noté 5 sur 5 étoiles

Just finishing 5 months on a peptide…

Just finishing 5 months on a peptide blend, one month to go, then taking a month off before repeating. Royal Medical has been fantastic!!!!!! Dane, who works the front desk is a great person, very friendly, caring. Answers all my questions and makes me feel that I'm in very good hands. Met with Dr Rodriguez in person, very friendly, informative doctor. When it came time for reorders, the staff kept in constant touch w me, provided tracking info along we accurate online billing to my CC. Pharmacy shipped overnight via FEDEX, package arrived on time and in great shape. I will be using Royal Medical for a long time!!! 72yrs old, best shape of my life. Thank you!!!!!!

9 mai 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Ashley and Royal Medical Center crew rock.

With all my emails to Ashley throughout the day she never once left me out of the loop. I have not experienced customer service like this in a while: AWESOME. Shipped quickly and arrived without an issue. I can't say enough positive things that I have experienced with Royal Medical Center. If you don't choose them; you're on your own.

17 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I have been double charged

I have been double charged, and they have left medication that i have been charged for out of the shipping package and actually asked me to send them a photo of what i did not receive, there has been zero customer service in my attempts to resolve the matter. I had phoned in an order, got charged for it, i believe i was told it would come out in my next scheduled shipment and it was not included, i notified them in an email and i was told the shipment had arrived, it did but did not include my pills. i emailed multiple times but kept getting the same response. so now they are up 100$ on me and they have a disgruntled ex client. There was no attempt at helping me figure out what happened, zero customer service. They made zero effort to communicate. When I said I did not receive the pills. They jumped all over proof of delivery of the package, that I never denied, I was persistent and very clear I did not receive the pills, they never offered proof that the pills were in the package, they put that on me. For God's sake it was for generic Viagra, I was checking the front door 3 times a day looking for them. Yeah 3 times a day, I got the test on the 4th but no Viagra, RMM never communicated with me as to what happened or why am I claiming this, they just continually rammed it in my face that they have been sent and I negated that claim very clearly, ZERO effort on their part. And that is why I cancelled my services with them, and after doing a Google search on Royal Medical Center I have screen alot of complaints about their customer services and not being professional. If you decide to use them you have now been foretold what might happen. Proceed at your own risk. I am out

1 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Royal Medical Center

Réponse de Royal Medical Center

Dear Sir,

Thank you for sharing your concerns. Please note that we have provided proof of delivery for your package, and we requested confirmation of the missing items so we could work with the pharmacy to resolve the matter. Initially, we were informed that one medication was missing, but later, we were advised that the entire package was unaccounted for, despite the proof and image of delivery provided. You were also not double charged based off of records. We regret that we were not able to align on the details, and we genuinely wish you the best in resolving this matter. If you'd like to discuss further, we encourage you to please call the office.

Thank you for your understanding.

Sincerely,
Royal Medical Center

Noté 5 sur 5 étoiles

Friendly and helpful staff great…

Friendly and helpful staff great communication. I got all my answered I recommended!!

19 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Royal Medical Center

Réponse de Royal Medical Center

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you had a great experience with our team. Your recommendation means a lot to us, and we're always here to help if you need anything else. 😊

Noté 5 sur 5 étoiles

Its a verry good serves

Its a verry good serves, they pepole are friendly and help full the pepole are saying royal medical center is good for euriything and good for new life.. Thank you so much for your serves 🙏🙏🙏

19 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Royal Medical Center

Réponse de Royal Medical Center

Thank you so much for your heartfelt review! We're so glad to hear that you had a positive experience with our team. Your kind words and support mean a lot to us. We're here for you every step of the way – cheers to your new journey and good health! 🙌😊

Noté 5 sur 5 étoiles

Highly recommend Royal Medical and TRT therapy!

Month 3 since starting my TRT therapy. The process has been easy, Royal and their team are very responsive, always able to get ahold of them if I have a question. I’m 45 years old, retired military, still hit the gym 3-4 days a week, very active, and at the start I was 225lbs and my testosterone was 443 based on the blood work, not bad, but I was always tired, couldn’t drop the spare tire around my waste, struggling to build muscle, sleep habit issues. My prescribed TRT is 1 injection (self given) a week (was weird to do the first time, but it’s easy now) and 2 pills a week for estrogen blocking and natural T help. I give blood every 2 weeks to keep the red cell count down, Royal will provide a prescription. My T level is now over 1500, I’ve lost about 15 lbs and really starting to see change. Energy and sex drive is skyrocketing, starting to see the body changes with consistent diet, exercise and the TRT boost. Less fatigue, less muscle soreness, sleeping better and love life has came alive!! A little aggressiveness at times, but that’s expected to have T levels this high, I haven’t felt this good since I was in my late 20’s. I talked to a few companies before going with Royal, they have been around for a while and aren’t gimmicky, flat cost from start to finish, no hidden charges, etc. You will be billed for 2 months at time FYI, and ask about any special deals when calling. A lot of companies have jumped on the TRT train (Hims, Maximus) but some are way overpriced, and seem a bit fly by night. Best of luck on your journey, but TRT will change your life!

31 août 2024
Avis spontané
Logo de Royal Medical Center

Réponse de Royal Medical Center

Thank you for sharing your experience in such detail! We’re thrilled to hear how much progress you’ve made and how TRT has positively impacted your life. It’s great to know that our team’s responsiveness and transparency helped make the process smooth for you. Your dedication to your health and fitness is inspiring, and we’re proud to be part of your journey. If you ever need anything or have questions, we’re always here to help. Keep up the great work – we’re excited to see how far you go! 💪🙌

Noté 5 sur 5 étoiles

All I gotta say is royal it's been a…

All I gotta say is royal it's been a week. I'm feeling Guuud. From what I was feeling a week ago today 8/19/2024 to now! I can't express! Ry.T.G (RoyalThugs) Your the Bomb 💣!!! So all the ones that have negative things to say, well what's good for goose is always not good for the gander...Me, I'm on the Goose side. I feel good and it's only been a week. Just did my second week today. Call it psychological if you haters want to. It's got me on that yea!!! Dr. ROD & Team!!! A+ & some...Ready to work more with you all. You are the Bombay'0... 💣, A patient who's highly Appreative. #CaliHere. Thank you. Looking for support and working on my quality of life. K.Rob

19 août 2024
Avis spontané
Logo de Royal Medical Center

Réponse de Royal Medical Center

Thank you so much for the energy and positivity in your review! We're pumped to hear you're already feeling great after just a week – that’s what we love to hear! 💪🔥 Dr. Rod and the team are all about helping you level up, and we’re excited to keep working with you on this journey. Your enthusiasm is contagious, and we appreciate your support. If you ever need anything, you know we’ve got your back. Here’s to feeling even better every week! 🙌 #TeamRoyal

Noté 5 sur 5 étoiles

Staff always courteous and helpful when…

Staff always courteous and helpful when contacted directly. Product delivered quickly and on schedule. Night and day difference between Royal and a local office I used to use.

12 août 2024
Avis spontané
Logo de Royal Medical Center

Réponse de Royal Medical Center

Thank you so much for your feedback! We're glad to hear that you've had a great experience with our team and that the process has been smooth and efficient for you. It’s wonderful to know we could provide the level of service you deserve. If you ever need anything, don’t hesitate to reach out – we’re always here to help! 😊

Noté 1 sur 5 étoiles

Lack of professionalism and full of greed

The staff at this company lacks professionalism. From customer service to providers, everyone seems rushed and inattentive. They ask questions but don’t allow time for answers. Furthermore, they don’t provide solutions; instead, they aim to retain permanent customers who keep paying. I informed them that my test level was already 768 and that I only needed one prescription to reach 800. Unfortunately, their practices feel like a scam, driven by impatience and greed. Additionally, I had a consultation scheduled for 3 PM, but they called me at 2:50 PM to say no one was available and rescheduled for the next day. Interestingly, if a customer misses an appointment, they charge an extra $40, but when they reschedule, there’s no compensation. Overall, it was a very negative experience, and I won’t do business with this company again."1

23 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Royal Medical Center

Réponse de Royal Medical Center

While we wish that you had a better overall experience, without specifics it is difficult to respond to your concerns. However, in response to what you have provided, testosterone replacement is an ongoing procedure, Hypogonadism or Hypogonadal symptoms are not treated in the same manner as Strep throat where a 10 day course of antibiotics solve the problem. Testosterone has a certain half-life and needs to be replaced on a schedule, while being monitored. As far as appointment cancellation; patients are not charged unless they miss multiple appointments. If you would like to discuss particulars of your encounter - please feel free to contact our office.

Noté 1 sur 5 étoiles

BEWARE !

I switched to Royal 2 years ago from another provider. It took a while to get lined out due the changes in medications. At one time, testosterone levels were unmeasurable in excess of 1500. It appears this caused a dramatic rise in PSA and started a journey into the world of Prostate Cancer protocols and diagnostics. When discussing this with Dr Hill, he was unconcerned because he stated unequivocally that testosterone does not cause prostate cancer. I discontinued TRT temporarily. After researching and considering the professional opinion of Dr Hill, I decided to resume TRT. However, they refuse to resume without a release from another doctor without stating why.
They support the idea that testosterone does not cause cancer, however they do not stand behind it.
BE EXTREMELY CAUTIOUS OF A COMPANY THAT WILL NOT STAND BEHIND THEIR TREATMENTS!!

10 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Royal Medical Center

Réponse de Royal Medical Center

Although there are no direct links showing that TRT causes prostate cancer, this treatment is not appropriate for someone who actively has prostate cancer. Persons currently undergoing prostate cancer treatment would not be started on the program and after successful treatment of prostate cancer, we would rely on clearance from Urology as to when they could start or resume treatment.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus