Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Fraudulent company, refused to email me a return label due to the red light wrap not being big enough to use for the body and too big to actually wrap around abs as intended. I finally threatened to... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

After watching online videos by Alex Fergus, I decided to try red light panels. Scienlodic's red light panels are powerful and seem effective. It's only about a month since I started using panels but... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Is a well made product. Instructions are cogent yet complete. Well packaged. Comfortable if loose fit. More settings than I expected. Price is very reasonable considering quality. I have only used the... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

Advertised by “Retexes” on FB as a Cold Laser Therapy device for the shoulder. Delivered in a Scienlogic box, Red Light Therapy, not Cold Laser device! So false advertising. The shoulder harness... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Boutique de santé et beauté

Écrit par l'entreprise

Enhance your health with red and infrared LED light therapy from Scienlodic with the feature for pain, weight loss, and hair regrowth, skin revive, etc. The devices are true medical-grade, designed for at-home or commercial use. Check out the wearable or full-body light therapy devices or contact us for more info.


Coordonnées de contact

  • Room 205, No. 2, Fifth Street, Xie Village First Industrial Zone, Zhongcun Street, Panyu District, Guangzhou 205 Guangzhou, 511495 Guangdong, 511495, Guangzhou, Chine

  • official@scienlodic.com
  • scienlodic.com

3,3

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

124 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 50 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,3

Tous les avis

(124)

2 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

Thank you for your feedback! We appreciate your suggestion about making the device more portable. We'll definitely take this into consideration as we continue to improve our products. If you have any further suggestions or questions, please feel free to reach out. We're here to assist you in any way we can. Thank you for choosing our product!

Noté 5 sur 5 étoiles

Attentive customer service

Staff was most helpful when I forgot to give “shipping address” for the person I ordered. I live 350 miles away from him.
They corrected and sent product directly to him.
Thanks for their friendly professional response.

28 novembre 2023
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

We sincerely appreciate your thoughtful words and positive feedback regarding your recent experience with our service.
It's heartening to know that our team was able to address the oversight regarding the shipping address efficiently, ensuring the product reached the intended recipient, despite the distance.
Thank you for taking the time to share your experience. We are grateful for your trust in our services and look forward to serving you again in the future. If you have any further needs or inquiries, please don't hesitate to reach out.

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered 2 pieces received one and it isn't what I ordered.

I ordered 2 pieces received one, and it isn't what I ordered.

This issue was resolved.
I would like to say when there was an issue with equipment, it was replaced quickly.

The devices are extrordinary.

27 novembre 2023
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

We apologize for the inconvenience you've experienced. Please rest assured that we take this matter seriously and will work to resolve it promptly. Kindly reach out to our customer support team with your order details, and we will ensure that the issue is addressed and that you receive the correct items as soon as possible. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience and understanding.

Noté 5 sur 5 étoiles

Customer service was impeccable

Customer service was impeccable. I thought there might have been an issue with the unit, but I was mistaken. Even so, the customer service team was very cooperative and got back to my queries without any delays. They were even willing to send a replacement unit in case of any issues. Special shoutout to Bonnie from their customer service. Unit was delivered in timely manner and it works well. I am already seeing a improvement in hair density with just a week of use.

8 décembre 2023
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

Dear Kavitha,

Thank you so much for your kind words and positive feedback! We're delighted to hear about your positive experience with our customer service team. We appreciate your trust in us.

Remember, if you ever have any questions or concerns in the future, please don't hesitate to reach out. We're here to assist you every step of the way. Wishing you a wonderful 2024 filled with joy.

Best regards
Bonnie

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent product and customer service

Don't expect miracles, but stay with the red light therapy, and you will start seeing results. I've been using the red light therapy belt for about six weeks, and though the changes aren't dramatic, they are happening. One marvelous benefit I never find mentioned anywhere is how great the texture of my skin is after I've been using it. I love the belt just for that alone! Also, I also want to say how much I appreciate the Scienlodic customer service team. I was having an issue with my belt, and they not only replied but resolved the issue straightaway, and were very kind about it. I definitely recommend this company for red light therapy products.

6 décembre 2023
Avis spontané
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

Dear Adrienne

We're thrilled to hear about your positive experience with our customer service team. Thank you for taking the time to share your feedback.

Should you ever have any questions or concerns in the future, please feel free to reach out. We're committed to providing ongoing support for your satisfaction. Wishing you a wonderful start to 2024, full of joy and continued success with our product.

Best regards
Bonnie

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast shipping.

21 novembre 2023
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

Hello Brandi Mills,

Thank you sincerely for your kind review! We're delighted to learn that your package has safely reached you.

Our commitment extends beyond just delivering products; we have a comprehensive after-sales support system.
Should you have any inquiries or need assistance with the product's subsequent use, please don't hesitate to reach out to us via email at official@scienlodic.com

Your satisfaction is our priority, and we're here to ensure your experience with our product remains exceptional.

Noté 5 sur 5 étoiles

Received product as described

It took a little while, but I did receive my red light therapy hat. I’ve been using it and it hasn’t been long enough to confirm if there are any results, but I am hopeful.

13 novembre 2023
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

Hi, Shelbrea McCleese

Thank you for taking the time to leave us a review. I appreciate the update! We strive to provide our customers with the best possible service, and we are always happy to help in any way that we can. If you have any questions or concerns, please feel free to contact our customer service team.

Noté 1 sur 5 étoiles

I never received it but they took the…

I never received it but they took the money out of my account

20 novembre 2023
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

Thank you for bringing this to our attention. We have thoroughly investigated your order and want to provide clarity on the situation.

You placed an order for a belt on our website on the 18th of this month.
Subsequently, you reached out to us via email, expressing your desire to cancel the order.
On the 20th of November, we responded to your email promptly, confirming the cancellation of your order. Furthermore, we processed the refund on the same day.

We have been diligent in responding to each of your emails, and we assure you that your inquiries have not been overlooked.
On the 29th of November, when you inquired about the status of your package, we reiterated that your order had been canceled as per your request.

We want to emphasize that we processed a 100% refund on the 20th of November. We recommend checking your payment details to verify the refund transaction. Please be assured that we never charge any additional fees beyond what is explicitly stated in the order.

If there are any discrepancies or if you require further assistance, please feel free to contact us directly. We are committed to ensuring your satisfaction and resolving any concerns promptly.

Thank you for your understanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst customer service

Worst customer service, THEY DO NOT PROVIDE RETURN LABELS>..make you pay for shipping back to them. I purchased this for my employer to see and use as a travel red light cap.. First and last purchase with Scienlodic.

7 novembre 2023
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

Hi, there
Please be assured that addressing your order concerns is our top priority. Our team has taken prompt action and reached out to you via email to discuss the situation thoroughly. In our communication, we've presented a comprehensive solution crafted to ensure your satisfaction.

Your feedback on Trustpilot is invaluable to us, and we are committed to resolving any issues you may have encountered.

Being a startup, we understand that we're still learning and growing. Your thoughts mean a lot to us, and we're actively making improvements to our after-sales service based on your suggestions. We appreciate your input, and it's helping us get better.

Thank you for your patience and understanding as we work towards ensuring your complete satisfaction with our service. We look forward to hearing back from you and appreciate the opportunity to make things right.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good product and customer service

The product seems good, although I haven’t seen any weight loss yet…2 weeks in. I asked questions about how to best use it, and the response was thorough, helpful and specific. From some other companies, I have gotten weak responses that don’t even indicate that they read the questions!

8 novembre 2023
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

Thanks for sharing your experience!
We're thrilled to hear that you found our customer service helpful and responsive. Providing detailed and specific responses is our team's priority. If you have more questions or need help, feel free to reach out. We're here for you!

Noté 1 sur 5 étoiles

I would have given them more stars but…

I would have given them more stars but they lost my package and I was waiting for nothing the whole time.

30 octobre 2023
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

We apologize for the extended wait, and we truly regret the inconvenience caused by the logistics issue leading to the loss of your package. Please be assured that we take full responsibility for your order, and we are committed to ensuring you receive it. Feel free to reach out to us, and we will promptly assist you in resending the package.
Your support is greatly appreciated, and we value your understanding. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us anytime. We are here to help.
Thank you for your patience and continued support.

Noté 5 sur 5 étoiles

UPDATE

I asked for the missing cord weeks ago. Still don't have it, so cannot use the product as it is a specific cord. I have reached out to them and .....
Nothing still.
Update! Got the cord and this belt is awesome!!! Love it! Great product, for help with weight loss and pain. Thank you!

27 octobre 2023
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

We sincerely apologize for this inconvenience. Unfortunately, due to an oversight in the warehouse, one accessory was omitted from your order. We've taken immediate action and reissued the missing accessory, which is already on its way to you. We appreciate your understanding and thank you for choosing our products. Rest assured, we are committed to resolving this issue and ensuring your satisfaction. If you have any further concerns, please feel free to reach out. Thank you for your patience.

Noté 5 sur 5 étoiles

LED hat arrived very quickly

LED hat arrived very quickly, easy to use. Too soon to tell if it helps hair growth but it really helped my tension headache.

27 octobre 2023
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

Thank you for taking the time to share your feedback!
Your experience is valuable to us, and we appreciate your trust in our product. If you have any further questions or if there's anything else we can assist you with, please feel free to reach out. We're here to help.

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick delivery

Quick delivery, product seems to work well

19 octobre 2023
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that. Customer satisfaction is our priority, and we appreciate your support.
If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

Noté 5 sur 5 étoiles

Well made. Well packeged. Good simple instructions. Good price

Is a well made product. Instructions are cogent yet complete. Well packaged. Comfortable if loose fit. More settings than I expected. Price is very reasonable considering quality. I have only used the product for a week. I cannot comment on its efficacy. I will follow up. After a few weeks, I can safely rave about the great quality of the device. Excellent product.

27 octobre 2023
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

Thanks a bunch for your thoughtful words! 🌟 We're genuinely glad you appreciate the craftsmanship, clear instructions, and extra settings. Your feedback keeps us motivated!
Any questions or insights, feel free to reach out—we're here for you!

Noté 1 sur 5 étoiles

Mr. Said farah

Hey, it doesn’t help me whatsoever. I don't find it useful.

1 octobre 2023
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

Thank you for sharing your thoughts with us. Your feedback is crucial for our improvement, and we genuinely appreciate your honesty.
We're here to make things right for you. If you're comfortable sharing more details about your experience or any specific concerns, it would greatly assist us in addressing the issue and ensuring our products meet expectations.
Your satisfaction is our priority, and we're committed to providing a positive experience. Please feel free to reach out, and we'll do our best to assist you.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great product

I am very pleased with my purchase. It is a quality product, being very well made, easy to use and very comfortable. Controls work effortlessly. Customer support is outstanding. I have used the product for only two weeks for hair growth, which is insufficient to see any progress, but I am very optimistic that progress will be positive given time. i hope to submit an update in about four months.

20 octobre 2023
Avis spontané
Logo de Scienlodic

Réponse de Scienlodic

Thank you for your positive feedback on our product! We're delighted to hear that you're satisfied with your purchase.
Feel free to reach out if you have any questions or need further assistance. We truly appreciate your support!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus