Als je zegt dat je geen interesse meer…
Als je zegt dat je geen interesse meer hebt en ze hebben je telefoon nummer, pas dan maar op.
Daarna wordt je nog ca 100 keer gebeld door een bel robot. Super irritant. Dit zou verboden moeten worden net als dit clubje

