Handl ikke med dette firma!!
Handl ikke med dette firma!!! De er bedragere. Jeg fik en mærkelig mail med at ordren var modtaget. Derefter tikkede der en pakke fra Kina ind i PostNord appen, som ikke kunne tjekkes, før pakken nåede den danske grænse. Der gik 2 måneder og intet skete. Så kontaktede jeg firmaet og beklagede mig. De lagde ansvaret for pakken fra sig (hvilket er ulovligt iflg. forsendelses-lovgivning) og tilbød mig 40 % refundering. Det nægtede jeg og truede med anmeldelse. De var benhårde, så jeg accepterede, men har ikke fået pengene endnu, og der er gået 14 dage.




