tibaandmarl.com Avis 

38
•
TrustScore 4 sur 5

3,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I went to the Notting Hill shop for a personal shopping appointment with Anna, the cofounder. She was friendly and knowledgeable and so patient with me, getting all the different products down for me... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Very disappointing experience. I ordered a cool bag which arrived faulty and returned it for a replacement. My emails were repeatedly ignored until I left a negative review. A replacement was eve... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I very rarely write reviews but just had to share how wonderful Tiba & Marl products and customer service is! I’ve had the same Tiba & Marl bag for nearly 6 years and have used it almost daily since.... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

We brought a Tiba and Marl inka bag a couple of months ago and have used it everyday since. We love how compact it is but can also store everything we need for our baby. All the storage compartments... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Boutique d'accessoires de mode
  2. aussi dans
  3. Boutique de sacs à main
  4. Magasin de puériculture
  5. Magasin de sacs
  6. Magasin de sacs et de valises

Écrit par l'entreprise

Award-winning, eco-conscious bags & accessories for modern parents who want to keep their cool. Designed by parents, for parents, our collections offer gender-neutral styling that merge form and function. Our collections are thoughtfully designed, both from an environmental and social angle, and are made using recycled materials.


Coordonnées de contact

3,9

Bien

TrustScore 4 sur 5

38 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,9

Tous les avis

(38)

14 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Friendly and supportive personal shopping experience

I went to the Notting Hill shop for a personal shopping appointment with Anna, the cofounder. She was friendly and knowledgeable and so patient with me, getting all the different products down for me and talking me through the ins and outs of all of them. Ended up leaving with 2 bags that I would not have bought if I had just ordered online. I'm so grateful for the personalised support and am so happy with the leopard Luna and the smart suede brown Riley for when I want to feel a little more put together! Thanks again!

8 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Very disappointing experience

Very disappointing experience. I ordered a cool bag which arrived faulty and returned it for a replacement. My emails were repeatedly ignored until I left a negative review.

A replacement was eventually sent, along with a free gift, but unfortunately the replacement was faulty too. Customer service simply told me I was “unlucky” and then asked me to return both the faulty bag and the free “gift”.

I received refund through a bank chargeback. I also returned the faulty bag and “gift” as requested. Two faulty products and extremely poor customer service — I would not recommend.

1 septembre 2026
Avis spontané
Logo de tibaandmarl.com

Réponse de tibaandmarl.com

Thank you for your review. We are sorry to hear you were disappointed with your experience.

We appreciate that receiving two faulty bags was frustrating. As explained in our emails, we have sent photos of the issues to our factory for feedback, as this is not representative of our usual quality.

We sent the replacement bag before we were aware of the chargeback. After the replacement had been delivered, the chargeback was raised and awarded in your favour, despite us responding with the relevant evidence, including your signature confirming receipt of the parcel. As you had received the replacement bag as well as a refund, we therefore requested its return.

Unfortunately, the parcel containing the replacement that was returned to us arrived empty. We have therefore been left without the replacement product or payment for it.

We have tried throughout to resolve this matter fairly, and hope this reply provides some additional context.

Noté 5 sur 5 étoiles

I very rarely write reviews but just…

I very rarely write reviews but just had to share how wonderful Tiba & Marl products and customer service is! I’ve had the same Tiba & Marl bag for nearly 6 years and have used it almost daily since. It’s functional, stylish and durable. Along the way the zip has broken and a couple of the letters have fallen out, as you might expect for such heavy use, and each time Tiba & Marl’s customer service has been exceptional and they have got the bag back to its former glory right away. Would highly recommend!

17 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

We brought a Tiba and Marl inka bag a…

We brought a Tiba and Marl inka bag a couple of months ago and have used it everyday since. We love how compact it is but can also store everything we need for our baby. All the storage compartments make it easy to find things on the go. The customer service is incredible I noticed a bit of thread coming loose, Jeni from the customer service team resolved the issue for us and made the process so easy and fast. I will be recommending them to all my mum friends.

9 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I absolutely love your products

I absolutely love your products. They’re beautifully designed, durable, and incredibly functional. I’ve been purchasing them since my son was born four years ago, and now, with three children, I’m still just as impressed and delighted by everything you create.

I especially appreciate how you continue to introduce new collections and products that are always thoughtful and well-timed for parents’ needs. Thank you for creating items that are not only practical but also beautiful. You make mums and dads feel effortlessly stylish while navigating the everyday realities of parenthood! 😊

1 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

100% recommend Tiba & Marl

100% recommend Tiba & Marl. The products are of high quality, spacious and practical. There are many handy pockets and compartments which make travelling with a baby easy. I also cannot fault the customer service. I emailed them regarding my issue and it had been resolved by Jeni within a few days! She was so helpful and friendly and replied very quickly to emails. Will definitely be purchasing again from this company and will be telling any new mums about them!

28 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Strap Broke After Minimal Use

I bought this bag expecting it to last, especially as my previous baby bag lasted for years without any issues. Unfortunately, this one has been very disappointing.

The bag had hardly been used, but during a recent family weekend away the strap broke while I was out in the street. For a bag with such little use, this shouldn’t happen. A replacement strap was kindly sent to me free of charge, however that also broke. At that point I gave up.

Since then I’ve started using my eldest son’s old Smiggle bag instead. It’s years old and not particularly cute or fashionable, but at least it works.

I also previously posted this review on the company’s official website, but it appears it was either deleted or never published.

Overall, the design is nice but the durability has been very disappointing. I expected much better quality.

26 février 2026
Avis spontané
Logo de tibaandmarl.com

Réponse de tibaandmarl.com

Hi Lorraine,

We're sorry to hear about your experience - this is not the quality we expect from our products and we completely understand how frustrating this must have been.

We'd really appreciate it if you could contact our CS team on info@tibaandmarl.com so that we can look into this for you.

We're also sorry to hear that your review on our website isn’t visible - we'd like to investigate this for you as well.

Best wishes,
T+M

Noté 5 sur 5 étoiles

Great brand and bags

I have their Axel medium changing bag and I love it. I get complemented on it all the time. It’s so roomy, so easy to use looks so stylish. All the pockets outside as well as inside are so useful and I love the way the buggy straps come with it and our a matching colour.
I am pregnant with my second and will definitely be investing in one of their backpacks for when I’ll have a newborn and toddler in tow.

12 mars 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Had a great experience!

Had a great experience recently with Tiba and Marl. I needed to change my order as I'd input the wrong address, the team changed it quickly for me, and my parcel was delivered the next day! Gorgeous bags too 😍

2 mars 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

11/10 customer service

11/10 customer service! I contacted Tiba and Mark and customer service and got a reply within the hour. Not only was my question / request answered immediately, the lady I dealt with couldn’t have been nicer! Highly recommend Tiba and Marl, their products are gorgeous and customer service is brilliant.

9 mars 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service

Great customer service. I had an issue with my bag and the response was very fast with good resolution. The bag itself looks great too. Happy to recommend.

10 février 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Silver Elwood backpack terrible quality

Bought the silver Elwood backpack for £169 and within a few months the silver is peeling off everywhere, all over the straps, around the zips, on the bottom, just everywhere really. For something that is priced as a high end product, it’s certainly low end materials. Absolutely do not recommend.

1 décembre 2025
Avis spontané
Logo de tibaandmarl.com

Réponse de tibaandmarl.com

Hi Emma,

We're sorry to hear about the issue you have described with your Elwood. We've sent you a link requesting some more information, as we haven't been able to locate any orders or emails under your name.

Please can you send us a copy of your dated proof of purchase, and some photos of the issue? This will help us to investigate as quickly as possible.

Best wishes,
T+M

Noté 5 sur 5 étoiles

Great products and great customer service

I have had my Ozzy changing bag for about a year when the zip pull came off. I’d “put it somewhere safe” when I got home — but of course, I couldn’t find it anywhere! I contacted the Tiba + Marl customer service team on the off chance they might be able to help. Not only did they respond incredibly quickly, but they also arranged for a new zip pull to be sent out and even made a note of my bag’s batch number in case it happens again to anyone else.

Jeni from the team was so helpful — quick, efficient, and genuinely kind.

I can’t recommend Tiba + Marl highly enough — not just for their amazing, practical, and stylish products (a mum’s best friend!), but also for their exceptional customer service.

31 octobre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant customer service

I recently ordered a bag from Tiba + Marl as a gift for my friends baby shower. Unfortunately, the wrong bag was sent to me but as soon as I contacted them their customer service was outstanding. Within minutes they had arranged for the correct bag to be sent out and the other one to be collected, making sure I would receive it in time for the baby shower which was the following day. The whole process was handled so quickly and efficiently, and I couldn’t be happier with the service. Highly recommend Tiba + Marl for both their products and their fantastic customer service.

29 août 2025
Avis spontané
Logo de tibaandmarl.com

Réponse de tibaandmarl.com

Hi Pamela,
Thank you so much for your lovely review.
We're sorry about the mix-up with your order, and we're really glad we could sort it out quickly and get the right bag to you in time. We hope your friend loves it :)

Noté 5 sur 5 étoiles

Cannot recommend Tiba & Marl enough

Cannot recommend Tiba & Marl enough! I’m a second time Mum who has purchased several of their bags for different needs as my family has grown, we love them! On this occasion I was purchasing for a friend, they went above and beyond to help me with a bag that was sold out online but available in store, so grateful for all their help and the excellent communication & service. Thank you!

25 avril 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Worst baby bag ever

Worst baby bag ever! The zip is rubbish and keeps getting caught. It’s seriously bad quality and not practical, not enough space for essentials. The worst thing about the rucksack is the metal, it stinks, every time you touch it the oil comes off on your hands and makes your hand smell like rusty metal. Avoid!

19 avril 2025
Avis spontané
Logo de tibaandmarl.com

Réponse de tibaandmarl.com

Hi Stefanie,

Thanks for your feedback, and we're really sorry to hear you're unhappy with your bag.

Please can you get in touch with our CS team at info@tibaandmarl.com with more details about the issue, so we can look into this for you.

Best wishes,
T+M

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus