Velthuis kliniek Avis 98

TrustScore 4 sur 5

4,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

De arts, Erik-Jan Timmenga, is een kundig chirurg, luistert goed naar je wensen, heeft aandacht en een mooi resultaat afgeleverd. Zeer aan te bevelen!

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Ben hier afgelopen februari behandeld voor een Liposuctie. Van het consult tot de laatste check-up, wordt er goed voor je gezorgt. Ik was op de dag van de operatie zelf erg zenuwachtig en de verpleegk... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Ik word enorm goed geholpen door mevrouw Janssen. Zij is kundig en ik voel me vanaf dag 1 gehoord en gezien. De behandelingen die zij heeft uitgevoerd, hebben bij mij een enorm positief resultaat gege... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Heel fijn ontvangen, er wordt goed geluisterd naar je wensen. Goede begeleiding vooraf en ook voor en na de operatie. Moest een nacht blijven waar we in de watten werden gelegd. Ook nazorg fantastisch... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Clinique de chirurgie plastique
  2. Centre médical
  3. Clinique
  4. Clinique dermatologique

Écrit par l'entreprise

Velthuis kliniek is al sinds 1995 dé kliniek voor cosmetische ingrepen. Al 30 jaar veilig en vertrouwd. Wij werken met de beste technieken en gaan altijd voor een natuurlijk resultaat. We helpen je graag op één van onze 8 vestigingen: Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Haarlem, Hilversum, Rotterdam en Rozendaal.


Coordonnées de contact

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

98 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Arts en begeleiding luisteren naar…

Arts en begeleiding luisteren naar vraagstelling, en bieden op basis daarvan een maatwerk behandelplan incl. nazorg. Resultaat ingreep is boven verwachting.

17 juin 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste G.H., wat fijn dat je terugkijkt op een prettige ervaring. We zijn blij dat we hebben mogen bijdragen aan het realiseren van jouw wensen. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze arts en de begeleiding. We stellen het op prijs dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Facelift met mooi resultaat

De arts, Erik-Jan Timmenga, is een kundig chirurg, luistert goed naar je wensen, heeft aandacht en een mooi resultaat afgeleverd. Zeer aan te bevelen!

16 juin 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste heer/mevrouw, dank voor je positieve reactie. Fijn om te horen dat je tevreden bent over dr. Timmenga en blij bent met het mooie resultaat, daar doen we het voor! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Echt enorm tevreden.

Echt enorm tevreden.
Van begin tot einde goed begeleid.
Ook de zorg in de kliniek voor en na mijn operatie ( borstverkleining) was top.
Voor mij echt een dikke 10.
En het resultaat is super.

14 juin 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste Marlies, bedankt voor je mooie woorden. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met het resultaat, daar doen we het voor! Wat fijn ook dat je onze begeleiding en voor-/nazorg als prettig hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Een top kliniek met super fijn personeel!

Ben hier afgelopen februari behandeld voor een Liposuctie. Van het consult tot de laatste check-up, wordt er goed voor je gezorgt. Ik was op de dag van de operatie zelf erg zenuwachtig en de verpleegkundigen daar hebben mij ontzettend gerust gesteld. Je wordt van begin tot eind goed geïnformeerd over alles wat je kan verwachten. Na de operatie houden ze je nauwlettend in de gaten en zorgen ze dat je je altijd comfortabel voelt. Ik zou Velthuis aanraden aan iedereen die op zoek is naar specialisten die echt naar je luisteren en er alles aan doen om jouw verwachtingen waar te maken. Mocht ik in de toekomst andere wensen hebben, dan kom ik hier zeker terug!

13 février 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste Mandy, wat fijn dat je terugkijkt op een prettige ervaring. We zijn blij dat we hebben mogen bijdragen aan het realiseren van jouw wensen. We vinden het belangrijk dat je je op je gemak voelt, voor én na de behandeling. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Na jarenlang twijfelen uiteindelijk…

Na jarenlang twijfelen heb ik uiteindelijk toch de keuze gemaakt om een borstverkleining te laten doen. Ik vond het heel spannend, want hoe weet je nou of je bij de juiste kliniek terechtkomt?

Toen ik binnenkwam voor mijn consult, wist ik eigenlijk meteen dat ik goed zat. De mensen hier zijn ontzettend aardig en stellen je echt op je gemak. Ze luisteren goed naar je vragen en nemen de tijd om alles duidelijk te beantwoorden.

Het resultaat mag er dan ook zeker zijn, ik vind het echt heel mooi geworden. Ik weet hoe hoog de drempel kan zijn om een afspraak te maken en deze stap te zetten, maar achteraf had ik gewild dat ik het veel eerder had gedaan.

Je wordt tijdens het hele traject goed begeleid, dus maak je vooral niet te veel zorgen. Ik kan de Velthuis Kliniek dan ook van zeker aanbevelen!

2 juin 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste Marly, bedankt voor je positieve review. We besteden veel aandacht aan een prettige en professionele omgeving en vinden het fijn dat dat ook zo is ervaren. Met vriendelijke groet, Monique - Velthuis kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Geweldig

Heel fijn ontvangen, er wordt goed geluisterd naar je wensen. Goede begeleiding vooraf en ook voor en na de operatie. Moest een nacht blijven waar we in de watten werden gelegd. Ook nazorg fantastisch. Ik had een kleine ontsteking, gebeld, kon direct komen en kuur gekregen Alles heel goed ervaren

19 mars 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste Nanda, wat fijn dat je terugkijkt op een prettige ervaring. We vinden het belangrijk dat je je op je gemak voelt, voor én na de behandeling en zijn blij dat we hebben mogen bijdragen aan het realiseren van jouw wensen. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastische kliniek

Fantastische kliniek, van begin tot eind bizar goeie service!!

22 mai 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste Joey, fijn dat je zo positief terugkijkt op je bezoek. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Behandeld door Dr. Leon van Adrichem

Mijn broertje is onlangs behandeld door Dr. Leon van Adrichem. Hij is heel erg tevreden met het hele traject en vooral het eindresultaat. De littekens zijn ook heel mooi aan het genezen. Hij zou deze arts en de kliniek zeker aanraden!

25 février 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste Büke, hartelijk dank voor je positieve reactie. Goed om te horen dat je broertje zo tevreden is met het traject en het eindresultaat. We stellen het op prijs dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Goede ervaring gehad bij Velthuis kliniek

Goede ervaring gehad bij Velthuis kliniek. Bij het eerste gesprek werden alle vragen beantwoord. De verwachtingen en het gewenste resultaat werd besproken. Het liep allemaal erg soepel. Een paar weken later werd ik geopereerd aan mijn oren door dr. van Adrichem. Ben erg tevreden met het resultaat en met de geleverde (na)zorg. Trouwens ook een prima klantenservice als je vragen hebt over je afspraak o.i.d. Top!

20 mai 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste SD, wat fijn dat je terugkijkt op een prettige ervaring. We zijn blij dat we hebben mogen bijdragen aan het realiseren van jouw wensen. Goed om te horen dat je tevreden bent over dr. Van Adrichem, de ingreep, (na)zorg en klantenservice. We stellen het op prijs dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Laserontharing bij HS-klachten

Ik word enorm goed geholpen door mevrouw Janssen. Zij is kundig en ik voel me vanaf dag 1 gehoord en gezien. De behandelingen die zij heeft uitgevoerd, hebben bij mij een enorm positief resultaat gegeven omdat de klachten 100% zijn verdwenen. Ik raad iedereen aan om met HS-klachten niet te blijven tobben via huisartsen en met zware antibiotica's maar zelf de stap te nemen om naar Veldhuis Kliniek te gaan!

8 mai 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste Anoniem, bedankt voor je vriendelijke woorden. We vinden het belangrijk dat je je goed geholpen voelt en fijn om te horen dat dat ook zo is ervaren én dat de klachten zijn verdwenen. Jouw feedback over de laserontharing behandeling bij HS-klachten waarderen we enorm. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Betrokkenheid

Betrokkenheid, eerlijk en het intake gesprek voelde heel fijn en oprecht. Goede zorg en nazorg

13 mai 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste Marisa, wat fijn dat je terugkijkt op een prettige ervaring. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

In het hele proces van A tot Z ben ik…

In het hele proces van A tot Z ben ik goed geholpen.
Ook werd er verteld wat ik er van kon verwachten.

Uiteraard was ik voor de operatie erg zenuwachtig maar ook op deze afdeling waren ze rustig en behulpzaam.
Doordat Vera Negenborn zo rustig was, werd ik dit ook.
Het resultaat is geworden wat zij mij had uitgelegd.
Geen pijn gehad en het herstel liep vlot.

13 mai 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste Kim, we waarderen het dat je jouw ervaring deelt. Goed om te horen dat je je bij dr. Negenborn in vertrouwde handen voelde en dat je onze begeleiding als prettig hebt ervaren. We vinden het belangrijk dat je je op je gemak voelt, voor én na de behandeling. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 1 sur 5 étoiles

Super slechte klantenservice

Super slechte klantenservice, erg slechte ervaring gehad. Afspraken die er niet in stonden. Klanten service week niet wie er wel of niet werkt. Ik kwam hier 2 jaar en werd daarna behandeld alsof ik vuil was omdat zij een storing hadden. ik zou je niet aanraden om naar hen toe te gaan. vind een andere kliniek, die betrouwbaarder is.

11 mai 2025
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste Sara, we vinden het vervelend om te lezen dat je ervaring met onze klantenservice niet is verlopen zoals je had gehoopt. We nemen je feedback mee en kijken intern hoe we dit soort situaties kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Neuscorrectie Velthuis Kliniek

Ik heb een neuscorrectie laten uitvoeren bij Velthuis door dr. Godefroy. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad! Dr Godefroy luistert naar je wensen, neemt de tijd en kijkt goed naar wat bij jouw gezicht past. Het hele team bij Velthuis, van balie tot verpleegkundige tot arts, heb ik ervaren als warm, professioneel en deskundig. Ik ben blij met mijn keuze en enorm blij met het resultaat, het is alles waar ik op gehoopt had! Ik kan dr Godefroy/Velthuis alleen maar aanbevelen!

13 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste Anoniem, dank voor je positieve reactie. Fijn om te horen dat je tevreden bent over dr. Godefroy, het Velthuis team én het resultaat. We zijn blij dat we hebben mogen bijdragen aan het realiseren van jouw wensen. Hartelijk dank voor je vertrouwen. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Fijne locatie met vriendelijk…

Fijne locatie met vriendelijk personeel. Bij de intake een goede en transparante uitleg over het verloop en het te verwachten resultaat! Drs van den Berg zelf is kundig, duidelijk en fijn in de omgang! Aanrader deze kliniek!

23 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste Marcel, we waarderen het dat je jouw ervaring deelt. Goed om te lezen dat je je bij dr. Van den Berg in vertrouwde handen voelde. We zijn blij dat we hebben mogen bijdragen aan het realiseren van jouw wensen. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Ik ben geholpen door dr L van Adrichem

Ik ben geholpen door dr L van Adrichem. Alle lof voor hem en zijn team. Ze stelde mij gerust na mijn operatie. Ik mocht alle tijd nemen toen het even niet ging.
De nazorg was goed en net op de eindcontrole geweest. Tot ziens werd er gezegd bij de receptie. Ik kan je zeggen niet tot ziens want ik ben zeeeeer tevreden en hoef niet meer terug.
Op naar de laatste fase van het genezingsproces en laat die zomer maar komen! ♥️

4 mai 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste Sander, wat fijn dat je terugkijkt op een prettige ervaring. Goed om te horen dat je tevreden bent over dr. Van Adrichem, zijn team en de begeleiding. We vinden het belangrijk dat je je op je gemak voelt, voor én na de behandeling. We stellen het op prijs dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 1 sur 5 étoiles

Helaas niet meer zo als vroeger

Na bijna 10 jaar bij deze kliniek te zijn gekomen scheiden hier onze wegen.
Ik zet al die tijd Botox in mijn fronsrimpel en voorhoofd dat deed ik soms na 3 maand, 5 maand soms zelfs na 10 maand omdat het altijd heel goed blijft zitten maar deze keer was het resultaat duidelijk minder.
Ik kom gewoon terug als het uit lijkt te werken….
Bij mijn behandeling was ook al meerdere keren aangegeven dat ik toch vaker zou moeten komen maar waarom als het nog goed erin zit?
Ik weet dat je dan het opbouwt maar dit ging al die jaren goed.
Toen ik terug gekomen ben (iets na mijn perodieke controle afspraak dus officieel kon dat niet meer gratis) kreeg ik te horen dat ze niks konden doen en dat je ook niet bij een restaurant kan gaan eten en dan kan zeggen dat het niet lekker is? Pardon?
Wat heeft het eten in een restaurant te maken met een Botox behandeling?
Gewoon onprofessioneel.
Ik denk dat er gewoon minder eenheden zijn ingespoten dan afgesproken/betaald.
Nadien is er nog contact geweest met de manager die zou korting geven op een volgende behandeling maar helaas is er geen vertrouwen meer in deze kliniek.

6 février 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste Jennifer, we vinden het vervelend om te horen dat je ervaring niet is verlopen zoals je had gehoopt. We waarderen het dat je dit aangeeft en nemen je opmerkingen mee om onze zorg en service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Mijn ervaring met Drs Krijgh

Mijn ervaring met Drs. Krijgh was echt heel fijn! Super blij met het resultaat en de service! Echt een aanrader!

24 avril 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste Linda, dank voor je mooie woorden. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent, en fijn dat je zo positief terugkijkt op jouw behandeling bij dr. Krijgh. Jouw feedback betekent veel voor ons. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en professioneel, heel erg tevreden over het resultaat. Er wordt goed geluisterd naar je wensen en verwachtingen, ook duidelijk over mogelijkheden.

9 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste heer/mevrouw, dank voor je review. We zijn blij dat we hebben mogen bijdragen aan het realiseren van jouw wensen. Hartelijk dank voor je vertrouwen. Met vriendelijke groet, Amanda - Velthuis Kliniek

Noté 5 sur 5 étoiles

Hulde voor de |Velthuis kliniek

Geweldige ervaring met precies het resultaat dat ik verwachtte. Dr van der Meulen nam mij zeer serieus en heeft een knap staaltje werk verricht aan mijn neus. Ik was totaal relaxed, heb geen seconde pijn gehad en de verzorging was top. Ook lieve anesthesist die een praatje kwam maken voor de operatie . De verpleging was zorgzaam en zeer attent, lekkere tosti en een ijsje! Mijn operatie was 10 april en ik ben nu al aardig hersteld.

10 avril 2026
Avis spontané
Logo de Velthuis kliniek

Réponse de Velthuis kliniek

Beste heer/mevrouw van W,
Wat fijn dat je terugkijkt op een prettige ervaring!
We zijn blij dat we hebben mogen bijdragen aan het realiseren van jouw wensen. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze arts, de ingreep en het team. We stellen het op prijs dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld. Dank voor je vriendelijke woorden!

Met vriendelijke groet,
Babette - Velthuis kliniek

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus