Uk eta firma der tager overpris
Uk eta fup firma dvs de er 3. Part og tager overpriser for det eta du skal have for at komme ind i England. De kommer først når du søger og de ligner en side fra det rigtige sted du skal have det. Dog svare de ikke på kontakt formular sendte tusinde , de tager over 1000kr for eta i forhold til det rigtige sted som tager 143 kr. man kan ikke vide om man får det el ej og om det virker før du står i lufthavnen. Det turde jeg ikke tage chancen med så jeg købte den rigtige eta til 143 kr . Men en dyr fornøjelse og især når min bank ikke kan føre indsigelsen til ende . De sjovt nok reagerer når banken skriver men ikke på mine 1000 formular til dem. Pas på de røver dig for penge.
