Fantastisk sted og gode tatovører
Rigtig god oplevelse ved Artistic i dag.
Asbjørn lavede et rigtig flot arbejde og der var god og sjov stemning hele vejen igennem 😃
Bestemt ikke sidste gang
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Rigtig god oplevelse ved Artistic i dag.
Asbjørn lavede et rigtig flot arbejde og der var god og sjov stemning hele vejen igennem 😃
Bestemt ikke sidste gang
Fantastisk oplevelse lige fra jeg sendt en besked til idag hvor min mand fik lavet hans fødselsdagsgave.
Det er helt vildt så flot den er og ramt lige spot on.
Kan klart anbefale dem 👍
Jeg fik lavet en septum hos Artistic for mange år siden, og efter at have haft den i nogle år, tog jeg den ud og har været uden piercing i i cirka 2-3 år.
Jeg bestilte tid hos Sarah, fordi jeg var overbevist om, at den skulle pierces igen, men hun følte efter og kunne med den samme vurdere, at der stadig var hul igennem, der bare skulle udvides på ny.
Hun gav den en omgang "Jonna", og jeg gik glad derfra med en guldring som ønsket, der har voldt mig vitterligt nul besvær(!), siden den blev sat i igen.
Kan kun anbefale Sarah som piercer!
Sarah er en enormt dygtig og serviceminded piercer. Man føler sig tryg og velorienteret igennem hele processen.
Endvidere fandt hun uden beregning en akut tid for at rette op på en anden piercers dårlige arbejde - så kunden er i høj grad i centrum.
Har fået lavet både septum, navle og tunge peircing her, og alle helr uden problemer. Sarah er god til at forklare ang pasning af smykket og med at gøre selve arbejdet - du fåe 100 procent jvad du betaler for! Vælg klart dette over cazzoo siden alle de peircinger hun har hivet mig er havnet i betændelse.
Fik lavet piercinger derinde og de yder kanon service, har svar på alt du spørger om det er jeg sikker på og man får alt det info man har brug for at vide, de har en rigtig fin og ren biks folkene er søde og rare altid en fornøjelse at komme der. Kan varmt anbefales. Kun ros fra mig.
Super god service og søde mennesker der altid har et smil på læben.
Jeg kom ind på salonen en gang i maj måned og havde et lille to-timers projekt som jeg ville få lavet. Jeg får at vide af tatovøren at han vil lave designet over weekenden og at han har en ledig tid meget snart. Han beder mig om at finde nogle inspirationsbilleder som jeg skal sende til hans facebookprofil. Hvilket jeg gør med det samme, fordi jeg er spændt på at få lavet tatoveringen. Der går ca en uge uden at jeg får noget svar (weekenden er gået, som tatovøren lovede at bruge noget tid på til at lave designet). Jeg skriver så igen og får svar om at han er syg, men at han er i gang med flere skitser, og at det første han vil lave færdigt er min tatovering... Der går så en måned, hvor jeg intet har hørt. Så ser jeg pludseligt at han melder ud at han stopper på salonen, men at man kan komme ind og få en tid indtil den 20. August, og der står ret åbenlyst at han ikke er syg og at han er aktiv på arbejdet. Jeg synes det er noget svineri, at istedet for at melde ud, at han ikke gider at lave min tatovering, eller hvad der nu er galt, så får han mig til at vente på at han bliver færdig med det design, som han er så ligeglad med, at han glemmer det op til flere gange. Jeg er stærkt utilfreds 👎🏻👎🏻👎🏻
Nu har jeg en rimelig stor tus og alt er blevet lavet inde i Artistic. De er altid super flinke derinde og prisen er også rigtig god, uanset om man skal have en stor tus eller bare en lille.
Udover det, så virker de rigtig prof derinde i forhold til de andre tatovører jeg har set i Aalborg. Og klart også den travleste (hvilket er et godt tegn, da de har 3 tatovører derinde som kan være i gang på samme tid)
At få lavet piercing derinde og er også rigtig nemt. De tager hånd om kunderne også dem der kan have lidt nåle skræk. Og giver en super god vejledning til pasning og pleje af både tusser og piercinger.
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.