Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

They had the best price on the fridge I wanted plus a $20 sign up discount. I chose delivery 2 days after ordering, I could have selected next day. The night before delivery I received a text remind... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

We bought a 270 litre fridge, so it’s not huge. We spent considerable time clearing the hallway and cleaning out our old fridge. Two delivery drivers arrived and declared it was too hard to t... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

What a company 👎🏻👎🏻 Used to trust this company but not anymore. Ordered a new Dyson Gen5 vacuum cleaner. Price around $900 plus (on special). Received the item and found out that the vacuum cleane... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

We had a delivery of a fridge. At the time of purchase I advised that the fridge needed to go to a second level, we were also advised to remove the door of the previous fridge to make it easier... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Grossiste en appareils électriques
  2. aussi dans
  3. Magasin d'électronique

Écrit par l'entreprise

Welcome to Bing Lee’s Twitter feed. Follow us for news, random tweets and updates from the Bing Lee team!


Coordonnées de contact

2,2

Bas

TrustScore 2 sur 5

315 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,2

Tous les avis

(315)

48 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Big Lee's promotions team's poor customer service

I bought a washing machine 31 March with the promise of a $150 Woolworths gift card. It has taken 2 months to receive the promised card. The so called Promotions Team did not respond to my emails and if it wasn't for the help of wonderful customer service person I would never have received it. To make matters worse; due to my mistreatment I was promised 2 x $150 gift cards but only received 1.

31 mars 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Purchased a Breville Barista Pro at…

Purchased a Breville Barista Pro at Port Macquarie that was faulty after a few weeks not producing steam. When tested at the store it was still not working but it was suggested we just “muck around with it”. When we requested a replacement the manager refused and it was sent for repairs. Replacement of faulty new items should be easy. No good will and the manager was rude and dismissive. Retail should pride themselves on their customer service but not this store. Don’t waste your time here.

15 mai 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Never buy from BL again washing machine…

Never buy from BL again washing machine 27/3/2023
Inalto 5.5kg washing machine
doesn't work I called all they did was put me onto manufacture
Been trying to wash only few things all day machine keeps going back to wash as soon as spin again Costing electricity and my patience DO NOT BUY FROM BL

27 mars 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Crap service

Booked online on Saturday for delivery on Wednesday.
Rang them to see where my delivery is and was told not coming today maybe Thursday, so another day off work. Customer service was no help.
They take your money straight away but don't delivery the items

26 avril 2023
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Hugh from Bing Lee in Fyshwick

Hugh from Bing Lee in Fyshwick. Top marks. Helpful. Explained things well. I couid not get through to the company they sublet to re deliveries so I rung Hugh and he managed to get through. He called me back to say I will get a call from them asap

15 avril 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Second quality for Premium price

The Bing Lee guys delivered and installed my new Bosch washer this morning.

Unfortunately it is damaged. There is a pressure dent on the fascia beside the door. This has popped out the side panel, leaving a noticeable gap. Wouldn't be an issue if I'd bought from Seconds World..
Contacted Customer Care, who offered $50 compensation, or a swap to another machine. As the damage is on the fascia, 50 doesn't cut it, and giving up a day for replacement even less attractive.
Don't buy from BL...go straight to Seconds World and really save.

27 mars 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Long wait time, bad return policy, awful customer service

Just recently bought a Galaxy A53 from Bing Lee since my current phone was having issues and needed a phone asap and they had the current best price. Unfortunately, it took almost 2 weeks for the phone to arrive and in that time the price had dropped at JB HiFi and Bing Lee by $150. Even though I had not received the phone yet, Bing Lee would not price match since the purchase had been completed. I contacted Bing Lee about this and they told me I was outta luck. Even JB HiFi has a policy that they will give the difference if the price drops. Will take my future business to a company with a decent return and refund policy in the future.

18 mars 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Poor customer service

Poor customer service. I have a faulty product purchased from Binglee and they referred me to the manufacturer of the product to get it fixed. Aqara have advised to get a replacement form BingLee. When i went back to BingLee I have not received a response in over a week.

8 mars 2023
Avis spontané
Logo de Bing Lee

Réponse de Bing Lee

Hi Jim, we apologise that you have not been responded to, we will look into why that is the case as generally our customer care team only take 24 to 48 hours to reply to customer contacts. Our customer care team has been working with the supplier to provide a replacement lock as quickly as possible so you are not left without one whilst the lock would be getting returned to us. We have been contacted by the supplier today who let us know they have spoken with you and are going to ship you a replacement lock directly.

Noté 1 sur 5 étoiles

Bing Lee Very Unprofessional

Online Sales Customer Service Team are Bullies, we bought a Samsung Lock which came opened , now Bing Lee is accusing us of breaking the seal, all the packaging inside is intact. $864 for the lock and now they want $170 restocking fee as a good will gesture.

Dont think anyone of us get paid as much as they take from us.

spoke with Bing Lee Prospect and they put us through to Online, each one is passing the buck around Very unprofessional.

didn't expect this from Binglee.

Totally Disappointed.

GOING BY BING LEE'S REPLY BELOW:

"Regrettably as the goods were opened, and not reported as such at the time of delivery,"

"Usually in such cases, refunds are not possible at all,"

BING LEE DID MANAGE TO SELL US AN OPEN BOX, IN A WRAPPED PLASTIC PACKAGE, AND WE AS CONSUMERS WERE NONE THE WISER SINCE ALL THE ITEMS WERE INTACT AND WE GAVE BING LEE THE BENEFIT OF DOUBT.

THAT BEGS THE QUESTION - BING LEE MUST HAVE CHARGED ANOTHER GULLIBLE CONSUMER A RESTOCKING FEE FOR THE SAME ITEM BEFORE DESPATCHING IT TO US.

I AM SURE, BING LEE WILL HAVE EVIDENCE OF PHOTOS OF THE ITEM WHEN PACKED BEFORE DISPATCH.

BING LEE WILL BE ABLE TO DETERMINE THE MISSING STICKER SEAL AND THE GLUE MARKS ONCE THE BOX IS RETURNED. WE HAVE ACCEPTED THE 20% RESTOCKING FEE WHCH I AM SURE BING LEE WILL BE ABLE TO INVESTIGATE IN GOOD FAITH RATHER THAN ASSUMING THE CONSUMER IS THE ONLY ONE AT FAULT.

2 mars 2023
Avis spontané
Logo de Bing Lee

Réponse de Bing Lee

Hi Vivo, we are sorry to be hearing that you feel this way. Regrettably as the goods were opened, and not reported as such at the time of delivery, we are unable to facilitate a full refund and the transaction has been deemed a change of mind or incorrect choice. Usually in such cases, refunds are not possible at all, however in your instance, as a goodwill gesture, a return with a restocking fee was authorised. The restocking fee is because the item can no longer be sold to another customer as a brand new item and will either be written off completely, or sold at a discount at our clearance centre location.

Noté 1 sur 5 étoiles

I visited prospect store on 25/2/23 I…

I visited prospect store on 25/2/23 I am a regular customer I visit the store at least 5 times a year I asked the salesman to show me the SMEG kitchen appliances he was very rude and unhelpful I went and spent my money with Good Guys. Very disappointed

25 février 2023
Avis spontané
Logo de Bing Lee

Réponse de Bing Lee

Good afternoon. We are sorry to be reading of this experience you had whilst shopping in our Prospect store. We will report this to the store manager who can hopefully identify the individual responsible and provide them with some extra training in order to avoid this situation from happening again.

Noté 1 sur 5 étoiles

Bing Lee wants my lunch money

I've shopped in my local store on and off for years. I haven't bought so many things that the sales people remember me, but Bing Lee is where I've bought my appliances, TV, and vacuum/steam mop. My experience has always been good and I've always thought of Bing Lee as a place that is affordable for people on fixed incomes.

Now I bought my first item off the web site (a refrigerator). It's not going to be delivered for a month (if at all), that's after one earlier delay that went from 1 week to 2 weeks. 6 weeks to get a fridge that was marked "in stock" when I paid for it. It turns out it wasn't in stock after all and the web site just lied to me.

The local shop won't make it right by providing me an equivalent fridge that sells for the same usual cost as the fridge I bought. Because the fridge I bought was on sale, they will only swap it for an in-stock model if pay more money. I'm a disabled pensioner and I took out an advance on my disability payment to buy this fridge. I have $6 in my bank account for the next 6 days. I don't have more money to give the local Bing Lee. So, I got a call from a sales guy that was like "Well, it won't show up for at least a month and it could be longer so you know what you have to do if you want a fridge."

I told them that in order to pay for a more expensive fridge I would have to do without groceries for a week and they just don't care.

So, Bing Lee has gone from "Everything's negotiable" to schoolyard bullies shaking down disabled pensioners for their lunch money.

5 février 2023
Avis spontané
Logo de Bing Lee

Réponse de Bing Lee

Hi Gwen, we are sorry to be reading of this experience. If you can kindly please email our customer care team your order details and a copy of this complaint to customercare@binglee.com.au the team can look into this and see if there are any options available to assist you with this matter.

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer service hang up in just 1 min…

Customer service hang up in just 1 min talking

21 février 2023
Avis spontané
Logo de Bing Lee

Réponse de Bing Lee

Hi Nhut, we are sorry to be hearing of this. There is a chance there was some issue with the phone line, or the operator could not hear the call properly. In such situations, the team should be calling you back straight away. If you still require assistance, please feel free to call our customer care team that look after complaints on 02 8310 9499 and they will see if they are able to assist with this matter.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid BingLee Delivery services

If only I had read similar complaints about Bing Lee’s partners who deliver their goods. As stated in some other posts, the delivery companies they use are second rate. I got my Bosch Series 6 dishwasher delivered today. One of the delivery guys was pure obnoxious. Didn’t know how to not intrude, followed me into the bedrooms when I went to find cash to pay them for their “extra” service which was to make the holes on the cabinet a bit bigger. It took a few seconds for the task with a power drill and they charged me $60! I could have happily done it with my tools for free! Bing Lee cannot wash their hands and say “anything extra is upto the delivery people’s discretion” You HAVE to be more specific.
Seriously BingLee, do NOT outsource delivery and installation. You are hurting your reputation. The sales process and store experience was fantastic for me. But the delivery experience has left a bitter taste for me.
Sales Order : SO1210786
Delivery done by Mega Power

Update: 21 Feb 2023
I looked up instructions on the internet and it seems that Bosch recommends connecting the appliance to the cold water supply.
Those installers that Bing Lee used didn't even bother to connect it correctly. I questioned them saying that it is the hot water system. The guy overrode me and said "No it is the cold water system"!
Bing Lee asked me to write to customer service after this initial post and I did and nothing happened.
They don't even reply to my emails!!!

3 février 2023
Avis spontané
Logo de Bing Lee

Réponse de Bing Lee

Good afternoon,

We are very sorry to hear of your delivery experience. We would like to have this looked into further and investigated with management. If you would like proceed can you please email our customer care team?

You can reach them via customercare@binglee.com.au

We apologise again for the experience

Noté 5 sur 5 étoiles

Ross and Meryn

Ross and Meryn, from Bing lee Taree store were so professional and exceptionally helpfull, especially Ross! Ross sold me on a LG stick Vac today and his product knowledge was EXTRODANAEY! And even went out of his way on his lunch break to carry the vaccume to my car for me free of charge, i am so greatfull for him. I will be returning again and refering people to Bing-Lee whenever i can! I also would like to add that they should both be rewarded.

18 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Bing Lee

Réponse de Bing Lee

Good afternoon,

We thank you for taking the time to write to us and are so glad to hear Ross and Meryn were able to provide you with a great experience

I will be sure to pass this on to the Taree store manager so they can provide the proper recognition of their efforts.

Thank you for choosing Bing Lee.

Noté 1 sur 5 étoiles

Very bad delivery service

I purchased a washing machine on 12th of January from Bing Lee Macquarie Shopping Centre. Order number SO1167508.

During the delivery date on 13th of January, I was in my office to sign a contract with my customer when the driver called me. On the phone, the driver said that he cannot deliver, I therefore decided to involve my wife to this phone call because I cannot handle it. After I merged my wife into this phone conversation, I would like to explain to my wife about the reason that I cannot help her anymore, so I said “I am very busy, I cannot talk”, before I finish the full sentence, the driver interrupted me by saying “I am busy too”.

After I dealt with my customer, I called the driver to understand the status, the driver was very aggressive and said “you are very rude by saying I am busy, you can not say it. I am busy.”

The driver’s behavior is totally unacceptable because:
1. I was busy and I have my rights to tell my family about the reason I made this phone call, but it was interrupted by the driver rudely.
2. “I am busy” is a truth, the driver stopped me rudely and stated that he is busy.
3. The driver started that I am rude by saying “I am busy “.

Updated on 28 Jan 2023:
I have sent e-mail on 13 January 2023. No even one phone conversation with anyone from Bing Lee. Which means that Being Lee has NO CUSTOMER SERVICE. Very bad business. Hopefully they will close very soon.

13 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Bing Lee

Réponse de Bing Lee

Hi Frank,

We are sorry to be reading of this experience. If you would please email our customer care team at customercare@binglee.com.au a copy of your complaint and order details, the team should be able to look into this for you and assist you to a resolution.

We do take feedback like this very seriously and it is important that our delivery team members are representing our company the same as any of our other team members.

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely disgusting behaviour from Mt…

Absolutely disgusting behaviour from Mt Druitt Staff !
I spent over 7k in this store in two transactions within 4 days of each other…and my treatment was terrible. Amongst the items purchased was a 2 thousand dollar iPad Pro. Within 6 days this product crashed and would not restart. I asked the store manager for a replacement or a refund and long story short, he refused to do either, even though Apple customer service even agreed that this should be the case, especially within a week of purchase. The staff were extremely rude,the manager was and absolutely arrogant man who was constantly caught out in lies and then would lie again to cover his own butt, even to his own superiors. I called Bing Lee customer service twice throughout this process and was not given any actual help at all. The manager of that store should be removed from his position, he was untruthful, his behaviour and customer service was terrible and he even swore at my son as my son was leaving the store ( from the service desk in front of other customers !)
I have even spent an extra $229 on AppleCare so that I can ensure that I don’t have to deal with this store again! If I could rate zero stars I would !

11 décembre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Shocking Service

Service to arrange delivery was fine . However, Full Service Delivery only involves wheeling in the applicance and plugging it in - which in my mind is basic delivery. Customer service was completely disinterested and delivery team was obnoxious. Shop elsehwere!

6 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Bing Lee

Réponse de Bing Lee

Good morning Greg. Bing Lee's full service delivery is a premium delivery service for our customers and is provided for an additional fee. The following is included with our full service delivery option:

*Products will be unboxed/unpacked
*packaging will be removed by the driver
*removal of similar size or weight old appliance that has been disconnected from all services and is clean and free of any ice, water, food or debris before our driver arrives
*New appliance will be connected to an existing conventional 240v power outlet (excluding dishwashers, TV's and cabinets)

Bing Lee also offer a drop off only delivery option where requested which may come at a reduced cost depending on availability of service in your area.

We apologise if this was not made clear to you at the time of your transaction.

If you have any further questions or concerns, or wish to register a complaint about the drivers behaviour, please contact our customer care team at customercare@binglee.com.au so they can raise this with our logistics management.

Noté 1 sur 5 étoiles

What a joke

Came into the Bing Lee Blacktown store for a replacement for a faulty SD card. The entire process took ONE HOUR to complete. This is completely UNREASONABLE and RIDICULOUS to have to wait this long for a replacement of a faulty item. Had I known I would be waiting one hour I would have just bought a new SD card with it being so cheap. Not only that, the manager had no respect for my PRIVACY accessing my SD card to try to "fix it." I was NOT INFORMED nor did I CONSENT for my SD card to be accessed and for this "fixing" process to take place. (The fault of the SD card meant that files could not be deleted or reformatted. I would have appreciated it if the manager informed me before accessing my private property)

I never have experienced such appalling service from other retailers and will be thinking twice before shopping at Bing Lee. The entire process was a joke a disrespectful to my time.

30 novembre 2022
Avis spontané
Logo de Bing Lee

Réponse de Bing Lee

Hi GV, we are sorry to be hearing of this experience. If you could kindly please let our customer care team know your order number so that we can get this addressed with the store manager that would be most helpful as we do take matters such as this very seriously. Our customer care team can be reached at customercare@binglee.com.au

Noté 1 sur 5 étoiles

bought a laptop from a pre-black Friday…

bought a laptop from a pre-black Friday deal. the website says delivery is in 6 days, checked with them before committing if it will be delivered on time (as this would be a birthday gift). All presto (so I thought).

Now well past all the cool black Friday deals and not even a promise of dispatching it by end of Nov. so obviously asked for a refund. Bing Lee, lever again you will have my business.

22 novembre 2022
Avis spontané
Logo de Bing Lee

Réponse de Bing Lee

Good afternoon, we are sorry to be hearing about the delays in dispatch of your order. Usually this would only happen if our distribution centre was out of stock of the item at the time of placing your order. When this happens, stock has to be transferred in from other store locations which have the item in stock. The in stock notification on the website is general in nature and not specific to location until you enter your postcode, then the available options and time frames should be presented with greater accuracy.

If you wish for us to investigate in more detail, please contact our customer care team at customercare@binglee.com.au with your order details and a brief description of the issue and they can look into this for you. In stock items are generally dispatched on the same or next business day.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus