DailyOM Avis 

64
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

...and I don't say that lightly. The course catalog is huge, the instructors know what they're talking about, and the content goes deeper than the typical wellness stuff you find online. I've taken c... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

The last purchase that I made was skimmed by an internal team member of DailyOM or the instructor's team. Within seconds, my PayPal account was hacked, my Amazon account was hacked & excessive fraud o... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

From a Pandemic Course to a Global Whisper Isolated days, Seventeen sounds set me free, Now I whisper peace. — A Pip Squeak Whisper ljp 🦋 (Love • Joy • Peace) I discovered my voice through... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I have used three courses from them and liked them all. I plan to continue using them. The courses are well produced, offer good information and are inspiring. There may be issues between different... Voir plus

L'entreprise a répondu

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

64 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 88 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(64)

48 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

After the first session I knew it was…

After the first session I knew it was too basic for expectations. Used their designated system to request refund immediately and resent twice after. No response at all. No refund. So dissappointed in the complete lack of integrity.

1 janvier 2026
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

We sincerely apologize for the delay in our response. If your concern is still unresolved or if you have new questions, we are here to help! Please visit our Help Center: https://dailyom.zendesk.com/hc/en-us Thank you!

Noté 1 sur 5 étoiles

Scammy Site

EVERY time I try to login - despite having PRINTED my login and password - it says the login is incorrect. You have to change the pwd EVERY SINGLE TIME It's starting to seem like a scam. I'm sorry I ever created an account or paid anything. Very scammy site.

29 janvier 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Daily Om is such a game changer

Daily Om is such a game changer! You buy a course, not a monthly subscription. That means there is no expiry date! You get the whole cycle designed to reach some goals, not a some week plan, and you follow the course according to your own pace. I enjoyed the parasympathetic nervous system reset: it has a number of excellent exercises and - surprise!- they are effective in different circumstances. The course helped me overcoming burnout and one year later my boyfriend used the same the exercises for relieving the pain of his chronic inflammation of the sciatic nerve. Instructors are great, the app is beautiful and there are so many extra interesting free contents to browse!
I warmly recommend Daily Om!

28 janvier 2026
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

We have recently established our official Trustpilot business account, and we are working mindfully to connect with all of our community members who have shared their experiences here.

I like to thank you so much for this beautiful and detailed review! It brings us so much joy to hear how DailyOM has become a "game changer" in your life. It is a powerful reminder of how tools for wellness can support us and those we love through many different seasons of life.

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible customer service no phone…

Horrible customer service no phone number to call also no technical support you buy a class and then it says forbidden they’ll email you and tell you to reset your cookies lol meanwhile the course does not work on my phone three different browsers or my friend‘s phone so clearly they have technical difficulties finally gave back my money. Don’t waste your time gives you more aggravation than it’s.

21 janvier 2026
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

We sincerely apologize for the delay in our response. If your concern is still unresolved or if you have new questions, we are here to help! Please visit our Help Center: https://dailyom.zendesk.com/hc/en-us. Thank you!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent courses at a fair price

I have purchased various courses (mostly relating to fascia) throughout the years, and like that I can access them any time. I have had no issues with viewing them, and am frankly perplexed at some of the bad reviews. I don't have an app and access them through the web.

12 janvier 2026
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

We have recently established our official Trustpilot business account, and we are working mindfully to connect with all of our community members who have shared their experiences here.

It is so wonderful to hear from a long-time member of our community, Dione! We are thrilled that our courses have been a valuable resource for you over the years. Our "lifetime access" model is designed specifically for students like you, allowing you to return to the movements and teachings whenever your body needs them most.

Noté 5 sur 5 étoiles

I have used three courses from them and…

I have used three courses from them and liked them all. I plan to continue using them. The courses are well produced, offer good information and are inspiring. There may be issues between different releases of software, my older equipment had problems connecting, but downloading the correct app from DO solved all those issues. I love them.

3 janvier 2026
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

It is such a joy to hear that you’ve found inspiration and value in your first three courses! Our goal is to create content that not only informs but truly resonates with your journey, so knowing you plan to continue growing with us means the world.

Noté 1 sur 5 étoiles

Daily Om App is useless

Daily Om App is useless. It says it's verifying I am who I am and nothing happens. It used to be very good. Now hopeless.

4 décembre 2025
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

We sincerely apologize for the delay in our response. If your concern is still unresolved or if you have new questions, we are here to help! Please visit our Help Center: https://dailyom.zendesk.com/hc/en-us. Thank you!

Noté 1 sur 5 étoiles

Delivered wrong course

Delivered wrong course. Wasted money. Cleared my cash tried to complain to customer service but surprise, there's no contact information. No way to access your account you just have to accept what they give you. Don't use!

23 novembre 2025
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

We sincerely apologize for the delay in our response. If your concern is still unresolved or if you have new questions, we are here to help! Please visit our Help Center: https://dailyom.zendesk.com/hc/en-us. Thank you!

Noté 1 sur 5 étoiles

Source your device data + family device data…

I wonder why I cannot get an answer from DailyOm on why I have to give access to your 900 parters to get my device data when I purchase your training and why I also have to accept that more than 400 of your partners get access to all devices on the same network as I am? I have asked several times but you never reply. Is your business really selling training or do you just source all my data and my family’s data and sell it? Interesting you let us purchase first and when wanting to do the training you then inform about partners access to data. Not a pretty business model

3 mai 2025
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

We sincerely apologize for the delay in our response. If your concern is still unresolved or if you have new questions, we are here to help! Please visit our Help Center: https://dailyom.zendesk.com/hc/en-us. Thank you!

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam company

Stupidly bought a course without googling the company first - I can’t even create an account! No doubt a scam company judging by all the similar reviews here. Guess I’ll never see that money again.

17 août 2025
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

We sincerely apologize for the delay in our response. If your concern is still unresolved or if you have new questions, we are here to help! Please visit our Help Center: https://dailyom.zendesk.com/hc/en-us. Thank you!

Noté 1 sur 5 étoiles

Takes money... delivered nothing

Takes money.... never shipped anything

13 juillet 2025
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

We sincerely apologize for the delay in our response. We offer online courses, and we do not ship actual merchandise. All the courses you purchase are available in your account.

If your concern is still unresolved or if you have new questions, we are here to help! Please visit our Help Center: https://dailyom.zendesk.com/hc/en-us. Thank you!

Noté 1 sur 5 étoiles

Unable to create an account on their…

Unable to create an account on their website, requested refund through Paypal and got it back instantly.

2 juillet 2025
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

We sincerely apologize for the delay in our response. If your concern is still unresolved or if you have new questions, we are here to help! Please visit our Help Center: https://dailyom.zendesk.com/hc/en-us. Thank you!

Noté 1 sur 5 étoiles

No one to speak to or no one respondse to emails

I bought a course that I never got, and I've sent emails stating such, and no one has responded or offered me any kind of refund or any kind of answers

14 juin 2025
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

We sincerely apologize for the delay in our response. If your concern is still unresolved or if you have new questions, we are here to help! Please visit our Help Center: https://dailyom.zendesk.com/hc/en-us. Thank you!

Noté 3 sur 5 étoiles

App doesn’t work properly cannot login

Hello! I have booked course belly dance. I really happy with it. But there is a small technical problem. You can access it or through the link, or download app . First time the link worked, you creat account and make a login. Second time login didn’t work, it just keep loading….. so I download app on my phone, but from the phone video is small and it is not easy to repeat the movement to when you look at such a small screen. So I downloaded app to IPad, I put my login details, but it is not opening my account it is keep loading and nothing happens. Very frustrated. I cannot do my class because their app is actually doesn’t work properly.
Every time you open app, you need to login, what takes away your time and like now it even doesn’t want to login.
Don’t know what to do?? I’m

27 mai 2025
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

We sincerely apologize for the delay in our response. If your concern is still unresolved or if you have new questions, we are here to help! Please visit our Help Center: https://dailyom.zendesk.com/hc/en-us. Thank you!

Noté 5 sur 5 étoiles

Positive experience

I have purchased a handful of courses from DailyOm and have been generally pleased. All of the courses I have purchased have been for physical well-being including fascia stretching, lymphatic issues and nerve flossing. I found the instructors to be excellent and have used the courses frequently. Of all the courses I have done, so far only one I haven’t completed. This is only because there is an intense eating plan with it that I have found to be too extreme for my lifestyle. And even with that, I don’t think the course is bad, it just wasn’t a good fit for me. I did not try to get a refund for it so I can’t speak to their refund policies but overall, I have had a very positive experience with the site.

25 mai 2025
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

Thank you so much for your high praise! We are thrilled to hear that you’ve explored several of our courses and found our instructors to be so knowledgeable. Knowing you’ve had such a positive experience across multiple topics is the best compliment we could receive.

Noté 1 sur 5 étoiles

All I want is to cancel two…

All I want is to cancel two subscriptions. I’ve emailed my request and tried to cancel online. They just keep taking the two monthly payments.
Cancel these two payments please.

8 avril 2025
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

We sincerely apologize for the delay in our response. If your concern is still unresolved or if you have new questions, we are here to help! Please visit our Help Center: https://dailyom.zendesk.com/hc/en-us. Thank you!

Noté 5 sur 5 étoiles

I bought a few courses and they are all…

I bought a few courses and they are all amazing, very helpful. My favourite is Chakra Dance.Thank you!

22 avril 2025
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

We’re so happy to hear you’re enjoying your experience with DailyOM and your Chakra dance course!

Noté 1 sur 5 étoiles

Disappearing courses

I know that I am an impulse buyer. So, it is with embarrassment that I admit to purchasing 10 courses from this website. Eight were terrible and a waste of time. Two were good, but those two are no longer in my account! I will restrain myself in the future, and I hope you will too. Paying any amount of money for these poorly done courses is a sin. That the courses you paid for are no longer accessible is a crime.

2 avril 2025
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

We sincerely apologize for the delay in our response. If your concern is still unresolved or if you have new questions, we are here to help! Please visit our Help Center: https://dailyom.zendesk.com/hc/en-us. Thank you!

Noté 1 sur 5 étoiles

World’s worst spammers!

Don’t sign up, they will never leave you alone. I’ve unsubscribed and put in a request for them to delete my data but they never comply.

1 janvier 2025
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

We sincerely apologize for the delay in our response. If your concern is still unresolved or if you have new questions, we are here to help! Please visit our Help Center: https://dailyom.zendesk.com/hc/en-us. Thank you!

Noté 5 sur 5 étoiles

I have purchased (cheaply) I think…

I have purchased (cheaply) I think three courses. I work in mental health and have a degree in the field. Personally, I spent the least amount($19). I have never finished a course. Not because the course is poor, but because reading what I did read at the time helped me think differently about the issue. I like that I can always go back and pick up where I left off. So that $19 has lasted me longer than any self help book. Our brains grow and change so often I hit a point that I need something else. I am relieved that there is no deadline

As a mental health professional who sees how awful our system is in the USA, $19 is pretty cheap for that type of help. Since finding appropriate help is so hard I recommend this as an addition to other mental health treatments.

21 mars 2025
Avis spontané
Logo de DailyOM

Réponse de DailyOM

Thank you for your patience. We’ve recently established our official Trustpilot account and are reaching out to ensure every member of our community feels heard and supported.

Thank you so much Amy for sharing your unique perspective as a mental health professional. We are honored to be a part of your personal toolkit for growth.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus