Devrolijkepater Avis 4

TrustScore 3 sur 5

3,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

3,1

Moyen

TrustScore 3 sur 5

4 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Na een bezoek lang geleden hebben wij…

Na een bezoek lang geleden hebben wij dit restaurant onlangs weer eens bezocht. Geen social deal maar "gewoon".
Dit bezoek monde anders uit dan onze eerdere ervaring(en) en was ditmaal toch wel een teleurstelling.
De bediening liet lang op zich wachten. Drinken voor bij het hoofdgerecht kwam direct na het voorgerecht. terwijl we ons drankje nog niet op hadden.
Bij de PATER'S Duivelse Garnalen zit brood om te dopen, welgeteld 2 stukjes! Wij vroegen om wat meer brood maar dat zou €1,- per plakje brood zijn, wat mis ik hier?!
De chef kwam niet even langs om te vragen hoe het smaakte o.i.d.
Kortom, niet echt de warme, Belgische gezelligheid van weleer.
De Pater zou hier iig niet heel vrolijk van worden.

29 avril 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Genept met Social Deal

Zeer klantonvriendelijk. Ik had via Social Deal tickets gekocht en daar stond bij een bepaald hoofdgerecht dat je €3,95 moest bijbetalen. Prima dat kan. Daar kies je voor. Maar toen we de kaart onder onze neus kregen stond daar dat we opeens €4,95 bij moesten betalen. Ik vroeg het aan het serveerstertje en die ging in overleg met de kok. Ze kwam terug en vertelde me dat de kaart leidend was. Er was geen speld tussen te krijgen met een gesprek. Dit ging het worden en kon niet worden aangepast. De kaart was pas vernieuwd sinds vorige week en dit waren de nieuwe prijzen. Ze hadden er geen boodschap aan dat op de Social Deal deal toch echt 3,95 staat. En ik de kaarten al langer had ala 1 of 2 weken. Het staat er nog steeds! Ik heb t haar laten zien. En bovendien "was het maar een euro duurder" zei ze.
Lekker als je dat bij iedereen zo doet. Dan verdien je lekker makkelijk.

Ze hadden kunnen zeggen goh een drankje van het huis of wat dan ook. Een schepje extra patat of wat dan ook.
Dat had pas klantvriendelijk geweest. Zo n deal is toch de bedoeling om klanten te werven lijkt mij. Maar mij zien ze niet meer terug. Dit was de eerste en de laatste keer.

De karig opgemaakte borden zorgen niet echt dat je voldaan de deur uitgaat.
3 stukjes vlees. De biefstuk zo rauw dat ie bijna nog van mijn bord afrende. Er is overigens achteraf ook helemaal niet gevraagd hoe ik die gebakken wilde besefte ik achteraf.
Een klein hompje bloemkool en broccoli en 1 wortel.

Uiteindelijk ben je evengoed nog tussen de 75 en 80 euro kwijt en ga je niet voldaan de deur weer uit.

29 octobre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

De Vrolijke Pater? Eerder een Trieste Ervaring

Gisteren heb ik met mijn familie (ongeveer 16 personen) gegeten bij De Vrolijke Pater, maar je kunt het beter De Zielige Pater of De Abnormale Pater noemen. Wat een teleurstelling! De prijzen staan totaal niet in verhouding tot wat je op je bord krijgt.

Ik had de Johannes de Doper besteld, maar ik heb inmiddels drie verschillende prijzen gezien: buiten aan de muur stond €24,95, op internet €25,95 en in het restaurant zelf betaalde ik ineens €26,95. Dat voelt gewoon als misleiding.

De bediening was ver onder de maat. We werden soms zelfs vuil aangekeken door een mannelijke ober, alsof we op zijn zenuwen werkten. Eén van mijn familieleden sprak zowel de bediening als de chef-kok aan over het karige bord dat hij kreeg: drie kleine stukjes vlees op een leeg bord. Geen van beiden kon hier een antwoord op geven. Ze keken hem alleen maar vreemd aan, en de chef-kok liep rood aan terwijl hij zwijgend bleef toekijken. Dat was eigenlijk het moment waarop het voor ons klaar was.

Vanaf het moment dat we binnenkwamen, hing er al geen prettige sfeer. Jammer, want het thema – een Belgische pub – is op zich leuk. Maar de menukaart was erg beperkt, en de prijzen stonden totaal niet in verhouding tot de porties. De enige garnituur die je kreeg was friet, zonder salade of iets anders erbij. De groenten op je bord bestonden uit een klein hompje bloemkool, broccoli, wortel en een boontje in spek gerold. Daarnaast kregen we een puntzak friet voor drie personen met een flessendopje mayonaise erbij.

Ook het toiletbezoek was een onaangename ervaring. Alles voelde vies en kleverig aan. Er zaten schimmelplekken achter de wastafel, en er lag een mandje met goedkope servetten die allemaal nat werden zodra je er één pakte. Echt onbegrijpelijk dat een restaurant in 2025 nog op deze manier kan bestaan.

Ons zie je hier in ieder geval nooit meer terug!

Ik had een medium steak besteld, maar die kwam als rare op mijn bord te liggen. Dat is toch niet zo moeilijk? Of is "medium" tegenwoordig ook een kwestie van interpretatie?

8 février 2025
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus