Dressafford Avis 

53
•
TrustScore 2 sur 5

1,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely awful company!! Don’t waste your money and time!! I purchased a dress 1 month in advance, the dress didn’t arrived until after the event passed. On top of that, their sizes are way off, I... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Reasonably priced dresses, however, get ready for something different than what you ordered online. It doesn't always work out, but occasionally it does. In any case, confirm that you are OK with the... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I have sent this company two emails requesting a refund, since the dress ended up not looking good on me. They will not respond or process my return. I recieved my dress March 26th and emailed initial... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

They sent a pink dress instead of the blue I ordered and it was several inches longer than ordered. They are very responsive until you receive your item. Once I saw it was wrong I have reached out... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Boutique de mariage

Écrit par l'entreprise

Shop Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses and Prom Dresses at Dressafford. We have the latest and trendiest styles! Just look at our catalog to find your dream dress.


Coordonnées de contact

1,8

Bas

TrustScore 2 sur 5

53 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,8

Tous les avis

(53)

3 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered my dress April 14th 2024.

I ordered my dress April 14th 2024.

I understood it would take around 5 - 30 days to be shipped and I would get regular updates.
So far I have sent 2 emails asking for an update on the progress of my wedding dress on the support email address they provided.
Both have gone unanswered.

I am now becoming very concerned if I will ever receive my dress.

22/11/24 Update: I eventually received a dress a few weeks it looked nothing like the one I ordered. The quality was awful, there were bit of material hanging off, the style wasn't anything like the advert. I contacted for a refund, I returned the dress using the details they gave me. It cost me £25 for registered post. I sent them proof of postage.
I have never received a refund or heard from them again.
Don't waste your money buying from this company. Avoid Avoid!!!!!!

12 mai 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Surprise...

My package arrived quite quickly — It was precisely what the website had promised. These are well-made garments, so I received exactly what I see!

8 avril 2024
Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t believe they offer refunds

Cheap material, terrible fit. Tried to return and the company says they never received package with the dress. They make you pay for original shipping plus return shipping plus a fee. At the end they did not refund anything and I returned the dress. Wish I had read the reviews first.

31 décembre 2023
Avis spontané
Logo de Dressafford

Réponse de Dressafford

Hi Travis,

Thanks for your review! Unfortunately, we haven't received your returned package yet. We can not locate the package since you can not provide a tracking number for your package. We are just trying to see if there is anything to help prove that you shipped your dress back, but we can not get positive feedback from you. We will help you get a refund sooner with the necessary information. Thank you! Have a nice day!

Noté 5 sur 5 étoiles

The dress I got was beautiful

The dress I got was beautiful, but it didn't fit right. When I put it on, the top was way too big. I have to pay an extra $115 for alterations on top of the $168 I spent on the dress. But it's totally worth it. Many people complimented the clothes for being beautiful.

4 mars 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

Far beyond expectations

The dress I ordered from the site fit me like a dream, especially considering it was ordered online. I'm 5"5, so it draped on the floor a bit, but that's exactly how I wanted it. But if you like your hemlines higher, you might wanna take it up 2 or 3 inches. My chest measures 38DDD. The dress itself feels silky with a quality touch. But heads up, the slit shoots all the way up to my chest. Far beyond my expectations.

15 février 2024
Noté 1 sur 5 étoiles

Please save your money

Please save your money. Do not make the same mistake as I did. The dress sent to me looks nothing like the dress on the website. Material is very cheap. This is your wedding and you deserve much better. At least I learned my lesson. Look elsewhere smh. Money down the drain.

26 février 2024
Avis spontané
Logo de Dressafford

Réponse de Dressafford

Unfortunately, we do not have any orders placed under your email provided or under your name. Please email us a valid dress afford order number so that we can help you get a resolution. Have a great day!

Noté 4 sur 5 étoiles

Glad that I found this site...

I found this site while my daughter was looking for her wedding dress. Thanks to it, I was able to find something that wroks great for me as a plus-figured lady! The sizing was a bit tricky and you need to be very careful when placing your order. But let me tell you, they have an useful custom-fitting option. They go above and beyond to make sure your gown fits you flawlessly. An extra bonus is that they can match the colors of bows, ties, and other accessories to your attire and have selections specifically for males. It's the icing on top of an amazing encounter with dressafford.

3 janvier 2024
Logo de Dressafford

Réponse de Dressafford

Hi Latina,
Thanks for sharing your shopping experience. Your satisfaction is our ultimate goal! Have a great day!

DressAfford Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Nice online seller

DressAfford is honest with the quality of its products. They emailed me lots of pictures of actual dresses. They provide timely and polite customer service. I will place another order with them for my upcoming event and will definitely recommend their business to friends and family.

7 novembre 2023
Logo de Dressafford

Réponse de Dressafford

Hi Mary,
Thanks for sharing your shopping experience. Your satisfaction is our ultimate goal! Have a great day!

DressAfford Team

Noté 5 sur 5 étoiles

My first mermaid dress

I got a mermaid dress with my own measurements. I asked for an expedited shipping method. It absolutely fit me perfectly and arrived before the scheduled time. The dress was really well-made and only cost $200. Modest and elegant, no see-through at all. It was very breathtaking. Satisfied with my order.

7 novembre 2023
Logo de Dressafford

Réponse de Dressafford

Hi Lisa,
Thanks for sharing your shopping experience. Your satisfaction is our ultimate goal! Have a great day!

DressAfford Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Could be better

Reasonably priced dresses, however, get ready for something different than what you ordered online. It doesn't always work out, but occasionally it does. In any case, confirm that you are OK with the return/reorder procedure or that you have a back-up plan in place. A SEAMSTRESS IS ALSO A MUST. These dresses will probably require some kind of adjustment. The color was slightly off but I was CONVINCED by the customer service rep that I received the color I ordered by emailing me pics of a pink color sample. I accepted the 20% refund for the color disobedience.

18 octobre 2023
Logo de Dressafford

Réponse de Dressafford

Hi Anita,
Thanks for sharing your shopping experience. Your satisfaction is our ultimate goal! Have a great day!

DressAfford Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great shopping experience!

The wedding gowns I bought are professionally constructed. Every detail, even built-in bras has been taken into consideration. It was a pity that they did not have a try-on program. So it took a while before I decided to do business with this site. Comply with the size chart even if it doesn't look right for your typical size because the sizing is different.Will make another purchase from them. Customer service is good, really responsive, and helpful.

7 novembre 2023
Logo de Dressafford

Réponse de Dressafford

Hi Erica,
Thanks for sharing your shopping experience. Your satisfaction is our ultimate goal! Have a great day!

DressAfford Team

Noté 5 sur 5 étoiles

The dress was all but perfect.

The dress was all but perfect.
It was slightly tight around arms but one visit to the seamstress and it was fixed.
Nice job

27 avril 2023
Avis spontané
Logo de Dressafford

Réponse de Dressafford

Hi Judy,
Thanks for sharing your shopping experience. Your satisfaction is our ultimate goal! Have a great day!

DressAfford Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Won't give me my money back

I have sent this company two emails requesting a refund, since the dress ended up not looking good on me. They will not respond or process my return. I recieved my dress March 26th and emailed initially about a return within the 14-day return window. Still haven't heard back. Ridiculous you have to ask to return instead of letting you process it yourself. They're stealing from naive shoppers!

13 avril 2023
Logo de Dressafford

Réponse de Dressafford

Hi Angela,
Thanks for your feedback. We haven't received any return request from Angela Celona. We address every request request/ complaint as soon as possible. Please make sure you have emailed the correct support email. Thank you! Have a great day!

Regards,
DressAfford Customer Service

Noté 1 sur 5 étoiles

WORST CUSTOMER SERVICE EVER!THEY NEVER…

WORST CUSTOMER SERVICE EVER!THEY NEVER STARTED MY DRESS AND LIED TO ME ABOUT IT BEING FINISHED IN 24 TO 36 HOURS NEVER SENT ME TRACKING INFORMATION AND ISNT RESPONDING TO MY EMAILS. I WANT MY MONEY BACK. I PAID FOR EXPRESS TAILORING AND SHIPPING GOT NEITHER! DRESS HASNT EVEN BEEM UPDATED TO SHIPPED. AND THEY CLOSED MY SUPPORT TICKET WITHOUT GIVING ME ANY TRACKING INFO VERY SUSPICIOUS AND I BELIEVE THEY ARE A COMPLETE SCAM! IT IS NOW THE 3RD OF APRIL AND STILL NOTHING I WAS SUSPOSED TO HAVE MY DRESS BY THE 2ND! I WANT MY MONEY BACK WORST a WEBSITE EVER AVOID LIKE THE PLAGUE!
Support Recently replied and completely ignored my request to cancel the order for a full refund which was offered days prior and sent a tracking number and it still hasn't shipped, says label was created this morning. This place is a complete rip off. Beware and stay clear!!

27 mars 2023
Avis spontané
Logo de Dressafford

Réponse de Dressafford

Thanks for your feedback. We shipped out your dress as indicated and please do not block our automated emails in case you miss important messages! Thank you!

Noté 1 sur 5 étoiles

Extremely Negative Experience

Like the other reviews I read, I would also give Dress Afford a negative 100 stars if I could. When my wedding dress arrived, it looked absolutely nothing like the pictures. It was poorly designed and looked like such a cheap version of the pictures. While they advertise an "easy return policy" it is far from easy. They say in their return policy that you can return the dress if you're unhappy and you just need to pay the return shipping fee. What they don't tell you is that the return shipping is $40 to $70, and they subtract the shipping fee that they paid to get it to me, even though they advertise "free shipping." While they were very responsive to emails, they were zero percent helpful in answering any of my questions or addressing my concerns. They were actually so friendly in their responses as they were telling me they weren't able to refund me my full amount that it just made me more mad. Then, when my package is finally returned to their facility, I had to email again about my refund. They had the return package for two weeks before they refunded me, and even then, I believe it was only because I emailed again. I wouldn't order from Dress Afford again if my life depended on it.

13 février 2023
Avis spontané
Logo de Dressafford

Réponse de Dressafford

Thanks for your feedback. Ashley. We were relocating our office and warehouse in the past few weeks and we had postponed some of our work process. Again we apologize for the trouble and stress. Have a nice day!

Noté 5 sur 5 étoiles

I am very impressed with this company!

I am very impressed with this company. They always kept in contact with me.
my dress was very high quality fabric. It turned out beautifully! Looks just like the picture!
I will recommend this company to anyone!.
They are kept in contact of when my wedding was to be sure I got it on time!
Amazing beautiful dress for my wedding day!
Thank you dressaford!

8 mars 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Email sent 3/2/23 for paid purchase 1/30/23

Email sent 3/2/23, after paying in full for 2 dresses on 1/30/2023…..

I appreciate the information, but I have NOTHING to WEAR and NEXT TO ZERO time to shop locally. I thought it would be here in time. Even in one of my first messages to you, I told you I had an event on February 18, 2023 AND March 4, 2023. I knew I doubtfully could order a dress and have it received by the 2/18/23 date but certainly was positive that the 3/4/23 deadline would be timely enough.

I literally want to cry. I should have been notified sooner. So as of today, Thursday, 3/2/23, my dresses (plural) are both incomplete and have not yet even been shipped to me? I didn’t willingly pay well in advance for dresses that were not going to be made or shipped.

I just need to understand so I can TRY to figure out how this terrible dropping of the ball could have happened. Thank GOD, it’s not my wedding dress, but just the same, Saturday is a big deal to me.

Please let me know when my dresses are being packed for shipment and where they are being shipped from.

If they do not go out in next day shipping today, I will not even receive them by Saturday morning, as I have to travel a few hours for the Saturday gala later in the day.

Sharon K. Tampa Florida

Buyers Beware!!!!

All the 1 star reviews tell the facts. As of 3/12/24 (over a year later) nothing from the company. Not a call, not an email, not a refund. Nothing!!!!

1 mars 2023
Avis spontané
Logo de Dressafford

Réponse de Dressafford

Hi Sharon, Have you received your package yet? Sorry for all the trouble and stress. I was following up on the delivery of your order for several days. The shipping agency messed up with the packing and it was held up somewhere in a sorting facility. This is unexpected for both part and we will compensate if it won't catch the event. Again we apologize for the shipping.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam

Scam

They send the wrong dress and wouldn’t provide a refund! I’ve been trying to get a return completed for months and only get automated responses.

1 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Dressafford

Réponse de Dressafford

Hi Andrea,
Sorry for all inconvenience this may have caused you.
We communicated through emails since July 24th and we emailed you detailed return instructions and explained our return policy.
Please kindly note return shipping is on the customer's part and we kindly ask our customers to use USPS economic shipping to ship the dress back for a refund.
We are sorry but we do not provide prepaid shipping laber for return requests.
The material of the dress is spandex satin and the size is exactly size 2 according to pictures of your dress from QC department.
It is not a wrong dress and we worked with you on how to return the dress for a refund.
Thanks for your cooperation. Have a nice day!

Regards,
DressAfford Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Where is my refund???

I was promised a partial
refund after much negotiation. NO refund received and now they don’t answer my emails. Surprise surprise!!! I have contacted them over 20 times. No answers.

6 septembre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Regarding your reply to the shipping…I would not like to put my personal phone number public. The information Dressford is requiring is already in your system if you would like to reimburse me.

Regarding your reply to the shipping fees for the wedding dress. It's true you emailed me back and forth after I ordered the dress. My purpose for the review is to inform others before they make a purchase and not be surprised as I was. Thank you for your responses, I just would have liked to have known ahead of time so I could make a more informed decision.

21 mai 2022
Avis spontané
Logo de Dressafford

Réponse de Dressafford

Hi Phyllis,
Good day.
Sorry for any inconvenience this may have caused you.
We have communicated through email for a while and we offered you an alternative plan since you thought the return shipping fee is more than you expected. We work with you through the whole process. And I also explained why global shipment fee rises in the recent years and this is beyond our control. Again we apologize for the unhappy shopping experience.

Best Regards,
Alex

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus