Klantenservice niet bereikbaar. retour tijdig aangemeld, wegens foutmelding in het formulier niet mogelijk om verder te gaan en het vinden van oplossing niet mogelijk. De chatbox en klantenservice bie... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Last minute nog wat zomerjurken nodig voor mijn vakantie, gelukkig alles zoals beloofd de volgende dag in huis, heel fijn! Zo kon alles gelijk mee de koffer in. Voor het aankomende trouwseizoen ga... Voir plus
Qua levering en retour ging alles netjes volgens het beleid, ik had binnen de beloofde 14 dagen mijn geld terug. Echter vond ik de kwaliteit van de jurk (jurk leora) erg teleurstellen voor €150 euro.... Voir plus
Jurk besteld, krijg totaal een andere jurk dan besteld. Inmiddels was de jurk die ik wou uitverkocht. Veel gedoe om terug om terug te sturen. Uiteindelijk mijn hele bestelling geretourneerd maar tot 2... Voir plus
À propos de l'entreprise
Écrit par l'entreprise
With unique bold, bright and feminine designs, we offer items for every moment. Make every moment memorable.
Coordonnées de contact
Amsterdam, Pays-Bas
- +31 20 8081004
- webshop@freebirdicons.com
- www.freebirdicons.com
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Klantenservice niet bereikbaar
Klantenservice niet bereikbaar. retour tijdig aangemeld, wegens foutmelding in het formulier niet mogelijk om verder te gaan en het vinden van oplossing niet mogelijk. De chatbox en klantenservice bieden geen oplossing of zijn bereikbaar. Leuke kleding om te kopen in een winkel, maar niet via de webshop
Snelle levering en fijne ervaring met…
Snelle levering en fijne ervaring met de klantenservice na vraag over de juiste maat. Goed geholpen! Aanrader als je iets feestelijks zoekt voor de feestdagen of een bruiloft.
Mijn bruiloft jurk voor het aankomende seizoen is gevonden!
Fijne ervaring met de webshop. Besteld en de volgende dag gelijk in huis! Mijn bruiloft jurk voor het aankomende seizoen is gevonden.
Al enige tijd opzoek naar een jurk voor…
Al enige tijd opzoek naar een jurk voor een bruiloft in november. Via een vriendin Freebird aangeraden gekregen en hier een super mooie jurk weten te scoren!
Slechte service, vasthouden aan retourneertermijn terwijl overlijden reden was van 3 dagen later retourneren
Had 2 items besteld waarvan 1 broek helaas niet goed zat. Mijn vader overleed plotseling waardoor ik de retourneer termijn van 14 dagen met 3 dagen overschreed. Ik heb contact gezocht met ze, maar er was geen begrip en ook geen mogelijkheid om de broek te retourneren. Ze houden vast aan 14 dagen. Echt heel onaardig en niet klantvriendelijk. Ik heb nu dus een broek waar ik niets aan heb. Ik zal daarom nooit meer iets bestellen bij dit bedrijf. Zal dit ook aan iedereen die ik ken doorgeven.
De slechtste klantenservice die ik ooit…
De slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Retourtermijn van 14 dagen overschreden met 1 dag?!?! Zat al 1,5 week thuis met 2 zieke kinderen en retour sturen was me erbij in geschoten.
Kreeg de order binnen op 2 april, kon op 14 april al niet meer retour sturen. De order was geplaatst op 31 maart, blijkbaar gaan ze daar vanuit.
Meerdere mails eraan gewaagd en het verhaal uitgelegd. Geen enkele service van hen, 14 dagen = 14 dagen.
Nu zit ik met 2 jurken voor een bruiloft van een dusdanig bedrag. Welke ik beide niet zal dragen.
Ongelofelijk...
Jammer dat enkele klanten wel worden geholpen, maar niet iedereen.
Pas op, retourtermijn maar 14 dagen!!
Pas op! Retourtermijn is slechts 14 dagen. Ik dacht een maand. Gebeld, maar niet bereikbaar (las dit ook in eerdere reviews). Daarna gemaild. Wel reactie op, maar aanvankelijk niet meedenkend. Uiteindelijk is het goed gekomen, maar pas dus op die retourtermijn van 14 dagen! (Ik stuur meestal spullen ASAP terug, dat vind ik net zo netjes, maar het ging om een jurkje voor een bruiloft en daar wilde ik wat langer over nadenken + andere maat passen.)
Ontvangen top niet hetzelfde als op de foto
Top besteld, maar ziet er helemaal niet uit zoals op de foto. Op de foto is een naad te zien die over het midden loopt, wat zorgt voor allemaal plooitjes. De top die ik ontving had dit helemaal niet en was gewoon glad. Rare gang van zaken.
Zeer slechte klantenservice en geen duurzaam beleid!
Ik dacht een leuk nieuw merk te hebben ontdekt. Er hangt een behoorlijk prijskaartje aan de items, maar je mag jezelf weleens iets gunnen. Na lang twijfelen plaatste ik mijn eerste bestelling. Als je slecht uren na ontvangst van je eerste bestelling ziet dat de items dan met in totaal 30(!) euro korting op de site staan dan voelt het niet goed. Ik heb een mailtje naar de klantenservice gestuurd en kreeg daarop de reactie dat ik het dan maar terug moest sturen en opnieuw bestellen. Terwijl ze zelf aangeven veel om duurzaamheid te geven en vragen niet te retourneren. Schone schijn dus. Vervolgens nog een mail gestuurd waarin taalfouten stonden en werd aangeven dat het buiten de retourtermijn valt. Mijn mail was duidelijk niet gelezen. Nu ik de andere recensies lees zie ik dat de kwaliteit ook nog eens slecht is, dus voor mij gaat alles zeker retour en ik raad iedereen af om hier iets te kopen.
Waardeloze klantenservice
Jurk besteld, krijg totaal een andere jurk dan besteld. Inmiddels was de jurk die ik wou uitverkocht. Veel gedoe om terug om terug te sturen. Uiteindelijk mijn hele bestelling geretourneerd maar tot 2x toe klopte de terugbetaling niet. Geen excuses. Waardeloze klantenservice. Ik bestel hier nooit meer wat!
Oud en Nieuw levering
Mijn jurk besteld voor oud en nieuw. 30 December besteld en deze 31 December geleverd gekregen. Hij stond perfect! Veel complimenten gehad tijdens de oud en nieuw viering.
Ik ga vaker bestellen!
Goede service en snel afgehandeld
Spijkerjurkje besteld waarbij er vrij snel een knoop was afgevallen. Keurig opgelost door Freebird door het jurkje om te ruilen voor een nieuwe. Goede service en snel afgehandeld!
Lage kwaliteit voor de prijs
Qua levering en retour ging alles netjes volgens het beleid, ik had binnen de beloofde 14 dagen mijn geld terug. Echter vond ik de kwaliteit van de jurk (jurk leora) erg teleurstellen voor €150 euro. De stof is ontzettend kwetsbaar, zitten al allerlei haaltjes in de stof na 1 dag dragen.
Op tijd in huis!
Last minute nog wat zomerjurken nodig voor mijn vakantie, gelukkig alles zoals beloofd de volgende dag in huis, heel fijn! Zo kon alles gelijk mee de koffer in.
Voor het aankomende trouwseizoen ga ik ook zeker weer shoppen bij deze webshop!
Super fijne service!
Super fijn geholpen door de klantenservice toen mijn pakket kwijt was geraakt tijdens m'n retourzending. Geld snel terug ontvangen en snel een nieuwe maat besteld!!!
Jurk besteld van €149 blijkt het 100%…
Jurk besteld van €149 blijkt het 100% polyester! Voor dat geld verwacht ik viscose.
Stond niet bij productinformatie website. Maar kreeg wel antwoord van klantenservice app maar had hem al besteld.
Gelijk Klantenservice gemaild dat ik mijn bestelling (binnen 20 min) wil annuleren. Geen reactie en twee dagen alsnog verzonden.
Nu mag ik 6,50 retour kosten betalen.
Ze zijn gewoon niet bereikbaar.
Heb veel kleding van Freebird, nooit verwacht dat de klantenservice zo slecht zou zijn.
En als je deze prijzen gaat vragen, zorg dan voor een goede stof. Hier ga je veel kopers mee verliezen.
Vreselijk onklantvriendelijk
Nog geen jurk gekocht en sta nu al versteld van de vreselijke klantenservice. Zware misleidende advertenties op social media en op het moment dat je hen een e-mail stuurt (want telefonisch zijn ze onbereikbaar, nemen nooit op) krijg je geen reactie!
Blij dat ik bij deze slechte ordinaire toko nog nooit wat besteld heb.
Retourneren is zo slecht
Jurkjes vallen klein, maar als je dat weet kan je direct een maatje groter bestellen. Ik had een jurk besteld waarbij de rits nog voor het dragen al kapot was. Dit gemeld en ik kon kosteloos de jurk retour sturen. Echter is hun retourverwerking dramatisch. Er staan 14 dagen voor, maar reken maar op meer, en dat is wel wanneer je er zelf achteraan gaat. Tot tweemaal toe net voor de 14 dagen een mail gestuurd dat ik nog geen refund heb ontvangen, waarop je reactie krijgt dat ze nog de tijd hebben om dit te verwerken. Echter na deze dagen 0 reactie (of refund), dus wederom zelf contact opgenomen, en dan pas wordt het verwerkt. Oftewel; wil je je geld terug? Ga er dan zelf achteraan, want zij doen het niet voor je.
Mooie jurkjes, maar ontzettend slechte kwaliteit
Mooie jurkjes met goede pasvorm. Helaas is de kwaliteit erg slecht. Jurkjes gaan snel kapot en zijn dan niet meer te maken. Contact opgenomen met de klantenservice hierover, maar zij geven geen reactie. Jammer! De jurkjes hebben een leuk uiterlijk, maar voor deze prijs zou ik ze niet meer kopen in combinatie met de kwaliteit.
Terugbetaling na retour dramatisch
Besteld, bestelling snel ontvangen, echter helaas verkeerde producten. Retour gestuurd en mailtjes van klantenservice herhaaldelijk ontvangen en beantwoord. Helaas tot heden nog geen geld retour. Eerste en laatste keer.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








