Gioia Wall Art Avis 

64
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

They do not issue refunds only store credit with paid return parcel by the customer. I dont think this is fair for an online artwork company.

Noté 5 sur 5 étoiles

Had to contact customer support prior to my art work arriving and they were fantastic!!!!! Quick to reply and extremely efficient - even let me change the frame Artwork arrived - not as 3D as in... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely thrilled with my canvas print! The quality was exceptional, delivery was quick, and the customer service was truly outstanding. When I needed assistance with a repair, Rhea responded prompt... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Ordered a custom painting by requesting an existing painting that was in square shape to become a portrait orientation. Sent like 5 emails confirming that. Painting arrived in landscape with the gold... Voir plus

À propos de l'entreprise

Écrit par l'entreprise

Established in Melbourne in 2018, Gioia Wall Art™ is dedicated to simplifying artistic living. Our mission is to offer an extensive selection of art prints, original artworks and wallpaper in collaboration with both established and emerging artists, tailored to suit contemporary interiors.


Coordonnées de contact

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

64 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 41 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(64)

37 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Definitely recommend

Had to contact customer support prior to my art work arriving and they were fantastic!!!!! Quick to reply and extremely efficient - even let me change the frame

Artwork arrived - not as 3D as in the advertisement but beautiful all the same

I will be buying another piece and can thoroughly recommend

15 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Outstanding

Ive purchased 4 pictures from Gioia and they've all been outstanding. Quality and workmanship are excellent and the prices are good. Every picture I have received has been shipped carefully and on time.

24 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Exceptional quality and customer service

Absolutely thrilled with my canvas print! The quality was exceptional, delivery was quick, and the customer service was truly outstanding. When I needed assistance with a repair, Rhea responded promptly and went above and beyond to help. It’s rare to find such amazing customer care these days! I’ll definitely be recommending them to family and friends and purchasing all my future art pieces from them.

22 septembre 2026
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Peeling frame and custom design

Ordered a custom painting by requesting an existing painting that was in square shape to become a portrait orientation. Sent like 5 emails confirming that. Painting arrived in landscape with the gold box frame blackened from many anreas and peeling! and that too AFTER SOOO LONG! not the first time I ordered and also their 2 weeks delivery time is not true. Minimum 3 weeks. Also they refused to refund and offered store credit and when I refused they stopped responding!
Update: they reached out after few weeks and offered the full refund. So I went with the refund so I have added back some stars. This is not my first review as the one before was a 5- star review.

30 juillet 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

In Heaven

My wall art arrived today, it is absolutely lovely. Been wanting this for a while and it has not disappointed. Service was great; fast and arrived safely. Shall order again. Thanks Gioia

31 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful Art and excellent customer service.

The artwork was beautiful and exactly as shown on the website. There was an issue with some damage at the back of the frame. I got in touch and advised Gioia. Rhea was fabulous and organised a replacement at no cost to me. It arrived and I couldn’t be happier. Beautiful artwork and great customer service.

11 août 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I am pretty unhappy with this company…

I am pretty unhappy with this company and won't be using them again. I order a print - a decent purchase of around $600. I paid for shipping. I paid an additional $90 to get the product here on time - and yes they lived up to this part. However part of running a company is paying for and selecting reputable companies to deliver - especially when you are charging for shipping and also charging for express services. Not only did I leave clear instructions on where my suite was, I took a day off to ensure that I would be there when it arrived. Not only did they not actually come ( although they claimed to have come and couldn't make delivery ), other deliveries arrived to me that day ; but they did not leave any form of a calling card . I had to track the package myself , be advised they had attempted delivery and to call customer care. They of course did not leave a number so had to hunt this down also. When I tried to contact Gioia there was no number at all to call. I have requested there number several times via email and this request has been ignored. They did follow up with the courier but basically the message was Sorry... but nor our problem , blame the courier blah blah... Still have not received my print. Still have not received a number to call. Launch event tomorrow... Still not print.... Customer service is end to end ..... stop using economy couriers and pay for decent and reliable couriers please Gioia. Also stop charging people for express delivery when you choose courier as unreliable as the local paper boy

28 juillet 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Nightmare experience with Gioia

Dealing with Gioia has been a nightmare. I still haven’t received the order 4 week after it was placed and now I can’t get any inoation about when it will be delivered because they use an overseas call centre in the Phillipines who are hopeless and just read standard lines from a manual rather than address individual issues with orders! You can’t get in contact with anyone in australia and they tell up the courier company they use can’t provide any information about delivery either! If this is just the delivery process imagine what the quality of this companies prints must be because it’s been like dealing with a back yard operator so far! Who takes 4 weeks to even send an order let alone can’t assist with information! Never shopping with this business again!

27 juillet 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Acknowledgement without resolution

Hi Connie,

Thank you for taking the time to respond. I appreciate your acknowledgement that aspects of my experience fell below the standard you aim to provide, and I’m pleased to hear you’ve used my feedback to improve your team’s processes.

That said, I think your response, in many ways, reinforces my original concern. It focuses largely on explaining what happened from the company’s perspective and how my experience has benefited your internal processes, but it doesn’t really address the impact on me as the customer.

As a result of the uncertainty throughout the process, I lost confidence that the artwork would be available in time and had to purchase an entirely different gift for my mother’s 70th birthday. While you’ve acknowledged that your team handled the situation incorrectly, I was surprised that your response stopped there. There has been no attempt to acknowledge the inconvenience in a tangible way or restore my confidence as a customer.

I was also surprised that there was no attempt to contact me directly to discuss the matter. Given that you had my contact details and accepted that your team had made mistakes, a personal conversation would have demonstrated a genuine commitment to understanding my experience and working towards a resolution. Responding only publicly further reinforces my impression that the focus has been on explaining the situation rather than on the customer affected by it.

For me, good customer service isn’t just about acknowledging mistakes—it’s about taking meaningful steps to make things right when those mistakes have had real consequences.

I appreciate your apology and I’m genuinely pleased that you’ve improved your processes. However, I remain disappointed that, despite accepting that my experience fell below your expected standard, your response has offered no meaningful resolution for the customer who experienced it.

I hope you’ll reconsider your response, as I think this is an opportunity to demonstrate that customer experience extends beyond an apology and internal process improvements. I remain incredibly disappointed with the experience and the lack of resolution to date.

Regards,
Nicholas Ryan

22 juillet 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Disappointing quality and customer handling

I rarely leave negative reviews, but I feel it's important to share my experience as I did my research before purchasing.

The Quality Issues:
Unfortunately, I have now received items with visible finish defects across two different artworks from this company. While replacements have been offered, the visible quality and finish are not what a reasonable consumer would expect at this price point.

The Customer Service:
I have been extremely disappointed with how my concerns were handled. During a phone call, I was repeatedly referred to the company's terms and conditions and told that the artwork was not considered faulty because the artwork can still be hung and the defects did not affect its use. My concern was never whether the artwork could physically hang on a wall, but rather its aesthetic quality. Furthermore, when I asked to speak with a manager, I was not given the opportunity.

Final Thoughts:
I appreciate that the company has offered replacements, and I genuinely hope the new pieces resolve the issues. However, the communication throughout this process has left me feeling dismissed and has significantly reduced my confidence in this business. I hope sharing this helps other customers make an informed decision.

20 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Gioia Wall Art

Réponse de Gioia Wall Art

Hi Courtney,
Thank you for taking the time to share your experience. We're genuinely sorry to hear that you have been disappointed with both the artwork finish and your experience with our customer support team.

We understand that when investing in wall art, customers expect it to look beautiful in their home, and we appreciate that aesthetic concerns are just as important as functionality.

In your case, the concern raised was regarding small cracks in the oak frame. Our Oak Frames are made from real timber, and natural variations can occasionally occur as part of the characteristics of solid wood. Our framing team advised that the cracks did not affect the structural integrity of the frame or its ability to be safely hung. However, we completely understand that this does not necessarily align with your expectations of how the finished product should look.

For this reason, we offered to replace the frame at our cost and made arrangements to use a different courier to minimise the risk of any transit-related issues. Our intention was always to provide a satisfactory resolution and ensure you received a piece that you would be happy to display in your home.

We are also sorry that our communication left you feeling dismissed. When explaining our policies and the technical assessment of the frame, our customer support team's intention was to provide transparent information rather than minimise your concerns. We acknowledge that this could have been communicated more empathetically.

Regarding your request to speak with a manager, we are not always able to arrange direct communication with management immediately. However, our customer support team regularly escalates customer concerns internally when appropriate, and management is involved in reviewing complex cases and determining suitable resolutions.

While we understand that you were seeking a full refund, we offered a replacement because we believed the issue could be resolved and wanted the opportunity to provide you with a product that met our quality standards and your expectations.

We're disappointed that this experience has reduced your confidence in our business, as that is never the outcome we want for our customers. We appreciate your feedback and will use it to continue improving both our production and customer service processes.

We sincerely hope that the replacement artwork meets your expectations and that you are able to enjoy it for many years to come.

– The Gioia Wall Art Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Helpful and satisfying after service

My artwork unfortunately arrived damaged in transit. One email directly to Gioia and an offer of a replacement was immediately offered, which was unexpected but greatly appreciated. My replacement has arrived and I absolutely love it. It has enhanced and completed my living space so perfectly. How refreshing it has been to deal with a genuinely helpful company.

15 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Gioia Wall Art

Réponse de Gioia Wall Art

Thank you so much for your kind words and for giving us the opportunity to make things right.

Thank you again for choosing Gioia Wall Art. We hope you enjoy your new artwork for many years to come!

– The Gioia Wall Art Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I am absolutely in love with my…

I am absolutely in love with my beautiful artwork from Gioia Wall Art!!! The piece is even more stunning in person & has completely transformed my space. The quality is exceptional, the colours are beautiful & it brings me so much joy every time I look at it.

The customer service has also been wonderful, so warm, helpful & accommodating. I honestly couldn’t be happier with my purchase. My only regret is not ordering the larger size because I love it that much!!!

Thank you so much to the Gioia Wall Art team for creating such beautiful pieces & for such a lovely customer experience. I will absolutely be purchasing from you again & highly recommend you to anyone looking for something special for their home. 😊👍🏼💕

13 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Gioia Wall Art

Réponse de Gioia Wall Art

Thank you so much for your lovely review! We're absolutely delighted to hear that you love your artwork and that it has brought so much joy to your space—perhaps we'll have to tempt you with a larger piece next time! 😊
– The Gioia Wall Art Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Very disappointing quality and an…

Very disappointing quality. The customer service experience made things even worse. I requested a refund as I had no communication 7 days after ordering, was told I could get a refund and then within two hours the artwork was conveniently sent anyway. I was then told not to accept the delivery for the item to be returned to warehouse, on the same day it was due to be delivered. And then I was told I could only receive store credit because I had “accepted” the delivery — despite the fact that I wasn’t even home when it was delivered or had any time to make arrangements for someone to decline the package…

The communication throughout the refund process felt incredibly difficult, dismissive and manipulative. Rather than genuinely addressing my concerns, I felt as though every possible reason was being used to avoid providing a refund.

Based on my experience, I would not purchase from Gioia Wall Art again. If you are expecting artwork with the textured, painted appearance shown online, I would strongly recommend checking exactly what you are receiving before ordering.

10 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Gioia Wall Art

Réponse de Gioia Wall Art

Hi Angela,
We're genuinely sorry that your experience with us was disappointing. We understand that delays and refund requests can be frustrating, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

To provide some additional context, your order was placed during our EOFY sale period when we experienced an unusually high volume of orders. We communicated that production times were longer than usual and advised that our team was working to prioritise delayed orders.

When you contacted us about the delay, we immediately arranged for your order to be prioritised in production. This was not something that could be done "within two hours" simply in response to a refund request. Prioritising an order involves reallocating production resources and coordinating with our workshop team, which we were happy to do in an effort to deliver your artwork as quickly as possible.

Once your order had entered production and was dispatched, we understood that you no longer wished to keep it. Our team therefore advised that the parcel could be declined upon delivery so it could be returned to us. As with all change-of-mind returns, our return and refund policy applies once the item has been returned and assessed.

We were also surprised to read your comments regarding the artwork quality, as no quality concerns were raised during your communications with our customer support team. Had we been made aware of any issues, we would have investigated them immediately and worked with you to find an appropriate solution.

We genuinely want to understand what specifically disappointed you about the artwork. If there is a quality issue, we would greatly appreciate it if you could provide us with more information or photographs so that our production team can investigate further. We take quality concerns very seriously and are always committed to improving our products and processes.

The artwork you ordered is one of our bestselling pieces and has been loved by many of our customers. Following your review, our production team conducted additional test prints of the artwork to ensure there were no printing or colour issues, and we remain confident that it meets our quality standards. That said, we are always open to feedback and would welcome the opportunity to understand your concerns in more detail.

We are sorry that this experience did not meet your expectations. While we understand that we were unable to achieve the outcome you were hoping for, our team's intention throughout was to provide the available options in line with our production and return processes, while making every effort to accommodate your requests.

We appreciate your feedback and will continue working to improve our communication and customer experience, particularly during busy sale periods.

– The Gioia Wall Art Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful art work

Beautiful art work, excellent quality, lots to choose from
Once ordered was kept informed of progress with an expected date of delivery the the timing was excellent
Good value for money as well as looking exactly like the product shown
At delivery found my art work to be very well protected for delivery and in brilliant condition

26 juin 2026
Avis spontané
Logo de Gioia Wall Art

Réponse de Gioia Wall Art

Thank you so much for your wonderful review and kind words about our artwork, quality, and service. We're delighted to hear that your artwork arrived in perfect condition and that it looks exactly as you expected—we hope you enjoy it for many years to come!
– The Gioia Wall Art Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Happy customer

Thank you Rhea for your follow up and communication regarding my query about the delay in receiving our ordered prints. Having now received our prints, we are very pleased with the quality of the prints which met our expectations.
Your help and excellent customer service was appreciated.

15 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Mustard and Nude Abstract artwork

I absolutely love this artwork! The colour scheme is gorgeous and ties in perfectly with my decor. It has completely transformed the entry of my home and makes such a beautiful first impression. It’s definitely a wow factor the moment you walk in. Every time I come home, it feels more welcoming and put together. Couldn’t be happier with it!

29 avril 2026
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus