Renoveret en dragkiste fra Randers Møbelfabrik anno 1964
Jeg har fået renoveret en dragkiste fra Randers Møbelfabrik anno 1964. Toppladen var mærket af tidens tand. Resultatet er forrygende flot og alle pengene værd. Det er et meget flot stykke arbejde og jeg er yderst tilfreds.







